HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász

2012.08.03. 08:42 Laci Today Magazin

Rihaj!

Ötéves Petifijammal kockázok, én dobtam 14-et, ő 20-at:
LT: Nyertél, Peti!
Pt: Nem, apa, TE nyertél!
LT: Már hogyhogy én nyertem, én 14-et dobtam, te meg 20-at, melyik a több??
(Peti kirohan a teraszra)
LT: Most meg hova mész?
Pt: Megnézem a hőmérőn, hogy melyik a több!


egy kérdés:
Gyerekek, az, hogy "Hajrá, Cseh Laci!" és hogy "Hajráh, Cseh Lacih!", az ebben a szövegkörnyezetben kiejtéstanilag nem különbözik, nem?

Na, csapjunk a hírek közé:



BELFÖLD

Életbe lépett a hőségriasztás
LT: indulunk nyaralni, mindenki irigykedik, hogy "jó időtök lesz", FRÁSZT, meg fogunk dögleni!
Mostanság az van, hogy vagy felperzsel a nap, vagy szétcsap a vihar. "Jó idő" nincsen, a harmincöt fokot ne tessék jó időnek híjni, előre is xönöm!
K'lömbenis én hivatalosan is 35 fokos vagyok, én még melegebbnek érzem...

Irtózatos bilikék lett a fővárosi buszok színe
LT: kopizok nektek egy ilyen buszt! Szerintem nem vészes, de ha én békávéznék, és jönne egy ilyen busz - nem mernék felszállni, aszinném távolsági, vagy turistabusz. A kék-sárga vegyítés egyébként olyan, mintha a Ryanair járata lenne, ami egy fapados légitársaság, a bkv meg egy .. izé... hát PLÁNE fapados....



busz

 


Pótlóbuszok a 4-6-os villamosok helyett a Széll Kálmán tér és az Oktogon között
LT: hát ilyen kékes-sárgás-négyes-hatos buszok. Combinó helyett Volvinó!
apropó,  melyik is az a Széll Kálmán tér?


Javítják a korlátot a Rákóczi hídon
LT: és a Rákóczi híd melyik? Ez még az én városom?

Kerékpár is járhat a képviselőknek
Kézzedd ee Lázár Jánost, amint egy 450 lóerős luxuskerékpáron teker a Parlamentbe minden nap Hódmezővásárhelyről

A kánikula tönkreteszi a takarmányt, ezért drágul a hús
LT: nyomok ide egy alaptézist:
---MINDIG, MINDEN DRÁGUL---
aztán,  hogy mikor miért, arra meg van egy team, aki kitalááája. Azért, mert:
-drágult a kőolaj világpiaci ára
-erősödött a forint
-csökkent a nemzetközi belviszályok veszélyének fennállásának harmadik évfordulójának napéjegyenlőségi rátája
-gyengült a forint
-süt a nap
-mer csak

Most sem mentették meg az eurót
LT: engem sem ment meg soha senki! Egyszer a lábamat le akarta vágni egy hat főből álló szakértő orvoscsapat egy héten keresztül nyílt törésből következő sebláz miatt (a szervezeted vagy kidolgozza magából a fertőzést, vagy le kell vágjuk térdből), tulajdonképpen akkor sem mentettek meg, hanem győzött a szervezetem. Hát így kihúztam magam a hajamnál fogva a mocsárból, mint Münchhausen báró. Majd az Euró is kihúzza magát a hajánál fogva, ÉN legalábbis nem segítek az hótziher! Az eurónak azonban van annyi hátránya, hogy nincs neki haja, e szempontból skinhead.

Terjed a matolcsyzmus Európában - Franciaország csekkadót, Szlovákia különadót vet ki.
LT: rosszabbak vagyunk, mint a madárinfluenza - ellenünk nincs oltás.
Ideje módosítani "a magyarok nyilaitól ments meg, Uram, minket" mondást "a magyarok ötleteitől ments meg, Uram, minket"-re!

66milliós spórolás miatt van sötét szürkületkor Budapesten
LT: mármint csak sötétben kapcsolnak közvilágítást, félhomálykor félhomály van.
További nagyobb összegek megspórolása reményében megkérjük a Tisztelt Budapesti Autótulajdonosokat, hogy éjszakára hagyják égve autóik helyzetjelzőit.
Egyébként Budapest havi költségvetését figyelembevéve havi 66milliót megspórolni olyasmi lehet, mintha én spórolásból mondjuk esténként nem innék meg egy pohár vizet, nem?

Holttestet találtak a kistolmácsi tóban
LT: ilyen melegben hol máshol??

Orbán megkezdte nyári szabadságát
LT: hajrá. Felőlem lehetne ez egy befejezetlen alkotás...

Schmitt Pál elköltözött
LT: lehetőleg mint a gólyák – Afrikába.

Orbán: a válság Brüsszel válsága – nő a düh a személytelen rendszer ellen
LT: na. Ezé kell személykultusz. Önfeláldozázsbó csináája.

Körözött bűnözőket fogtak el a Hungaroringnél
LT: a bilincs a 45. és 46. kör között csattant kiálláskor

GAZDASÁG

Átalakulhat a szocpol
LT: úgymint: polszoc, ploszco, szlopoc

Az árusok fele nem adott számlát a Forma1 alatt
LT: nem elég, hogy 2500-ba került egy hambi, de még számlát sem adtak? …

Névtelen nyilatkozó döntötte be a tőzsdéket
LT: errő jut eszembe „egy nagyon komoly, névtelen feljelentőlevelet kaptunk”

Már nincs csúcson a Forint
LT: ha sokáig volt csúcson, akkor lány, ha csak rövid ideig, akkor fiú.

Strauss-Kahn-t már hamisítással is vádolják
LT: a végén kiderül, hogy nem is ő kapta el a takarítólányt abban a hotelben, illetve ő, de műfü..t használt.
És nem a "műfű"-re gondoltam.

Öt forinttal is csökkenhet a benzinár
LT: kivéve Pomáz. Vasárnap jöttünk haza Debrecenből, előtte tankoltunk Debrecenben 95-öst 423-ért. Utána autópályán 432-ért láttam, majd Pomázon a Mol kúton 433-ért. Jól megy nekünk!

P+R parkoló lesz a bezárt ferihegyi terminál előtt
LT: mondjuk a ferihegy forgalmát tekintve nem lesz, aki parkoljon benne. Apropó, milyen „Ferihegy”?? Liszt Ferenc Halom, nem?

Eltankoljuk a disznók elől a kukoricát?
LT: viszont mióta reform vagyunk, meg norbiápdét, disznó sem kell annyi


SPORT

Drakulálunk Büszkeségeinknek! A tegnap esti tornán a kis hölgy akkorát tetszett ugrani, mintha darázscsípésbe lépett volna! Olyan triplaszaltót én is tudok, legalábbis EGYSZER összejött, amikor négyes csavarba léptem ami egy centi mélyen a  jobb sarkamba fúródott, volt képe neki! Az úgy történt, hogy homokozót csináltam a kertben, kiástam a helyét, döngölöm a talajt MIVEL, hát ami deszkát találtam, azon ugráltam, a jó időre való tekintettel mezítláb. kiállt belőle egy négyes csavar egy centi hosszan, láttam, és tudtam hogy figyelni, kell, hogy a szélére nem ugrunk.
Hát ne kérdezzétek, hogyan ugrottam pont oda, de teljes erőből sarokkal, ha már lúd, legyen kövér alapon.
Aztán felhívtam a doktornénit, hogy ez történt, van-e tennivalóm (dől a vér de azzal ne tessék foglalkozni, az van bennem bőven), aszongya kéne nekem egy tetanusz.
Jelzem, hogy engem nem lehet ám csak úgy megszurkálni, erre elmondta, hogy hogyan hal bele az ember a tetanuszfertőzésbe, remegni kezdesz, minden egyes izmod begörcsöl, ami persze óriási fájdalommal jár, NE IS TESSÉK FOLYTATNI JÖVÖK AZ OLTÁSÉRT, utána mondta a doktornéni, hogy most egy évig védett vagyok tetanusz ellen, nyugodtan ugráljak hülye csavarokba, ha már ilyen hülye hobbit találtam magamnak.

Üdv!

Laci Today

3 komment

Címkék: hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr194693394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.08.03. 21:29:02

@Babette_: rizsa. Rám nézett fitymálóan, aszonta öt év,de magának tíz hónap, jó esetben egy év.

Hang Ember 2012.08.06. 13:23:20

csavarhoz nem volt szerencsém, ellenben hatvanas szög megvolt a tavasszal, valamely faipari felújító munkálat következtében...

nem, nem mentem dokinénihez. ellenben pálinkával kenegettem. kívül-belül :)
süti beállítások módosítása