HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

35. és biofogászat

2011.06.16. 12:57 Laci Today Magazin

Rihaj!

Nem akartam én a SAJÁT szülinapomról írni, mert az olyan öntömjénezős, de annyian gratuláltak (60-ig számoltam email+facebook+telefon együtt), hogy tulképpen úgyis mindenki tudja.

Szóval  harmincötéves lettem papíron (belül továbbra is 17), és egy picit az ember ilyenkor elgondolkozik a világ folyásán.

Előszöris rendeltem az előbb egy pizzát. Mondtam, hogy szülinapos vagyok, adnak-e kedvezményt? Mondták hogy
-Lacikám, ingyen kiszállítjuk!
-Amúgyis ingyen hozzátok, nem?
-Nalátod! viszont minden hatodik pizza ingyen van, gyűjtöd a blokkokat? Neked már rég járna!
-BASSZUS! GYŰJTÖM! MOSTANTÓL!
Há így jártam. Mindenki figyelmébe javaslom a Bosnyák téri Doctorpizza-tól a Western pizzát, rendkívül finom, szaftos, tartalmas, és olyan erős pepperoni van rajta, hogy másfél napig hasmenésem van tőle! De annyira szeretem, hogy nemérdekel! (gyengék kérhetik erős nélkül is).

Aztán mindjárt lemerül a telefonom, mert mindenki egyfolytában izélget, hogy boldogszülinapot. Az inboxom meg betelt a FB figyelmeztetésekkel, hogy üdvözlet jött az üzenőfalamra,  tehát, én PRÓBÁLOK nem arra koncentrálni, hogy egyszer majd el fogok szottyadni és múlni, dehát mindenki emlékeztet rá.

Na, harmincötévesen azért, az már majdnem öregemberség, nem? Kétszerennyi az már hetven! Asszonynak most lesz a húszéves érettségi találkozója, kérdeztem is, hogy ő már öreg, vagy még csak középkorú? Azt mondta, középkorú, és jól tartja magát. A fenekére csaptam, és éreztem, hogy: tényleg.

Egyébként igen: június 16-án születtem. Orbán Viktor meg még előző regnálása idején kiásta Nagyimre maradványait, és nemzeti gyásznappá nyilvánította a szülinapomat!
Hát ha egyszer olyan pozícióban leszek, én egész világra szóló gyásznappá nyilvánítanám az ő születésnapját, ha tudnám mikor született, ha érdekelne!
De én nem vagyok bosszúálló, felőlem nyugodjék békében.

Na tereeejük el a témát. Holdfogyatkozást láttátok? Elég lassú műsor volt szerintem. Peti az ölemből nézte a kertben, közben körözött a fejünk fölött egy denevér, annak dobáltam fel a papucsomat, a denevér meg mindig rárepült. Azt hitte, hogy valami. Amikor mentünk befelé, Peti mondta, hogy:
-Én még játszani akarok a denevérrel!
Hát, kinek milyen háziállat jut.

Úgyegyébként meg, ismerőstől hallom, hogy ő a biofogászatra esküszik.
Mi a fene lehet az a BIO fogászat?
Lehet, hogy nem használnak mesterséges fájdalomcsillapítót? Helyette bio-megoldás:
-Próbáljon nem gondolni rá!

Vagy, alternatív erőforrásokat használnak?
Például madzagot kötnek a fogadra meg a kilincsre, huzat bevágja az ajtót: szélenergia.
Napenergia: fáj a fogad, úgyhogy vársz pár napot, hátha elmúlik.
Villamosenergia1: fáj a fogad, konnektorba nyúlsz, nem fáj soha többet
Villamosenergia2: ezt már korábban említettem egyszer, amikor fájt a bölcsességfogam. Az ember ráfekszik a villamossínekre, pont úgy kitátva a száját, aztán jön a villamos, és mintha elvágták volna!
Atomenergia: kirobbantod a szuvas fogat. Bocsánat: ez már nem bio-megoldás.

Illusztráció az atomenergia igénybevételéhez:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(a képért köszönet az sg.hu -nak)

Most pedig mindenkinek megköszönném a mai jókívánságokat:

( a betűtípust és méretet sokadszorra SEM sikerült egyfajtává vaárzsolnom, az eltérésnek semmilyen jelentősége nincsen: szar a vindóz)

Boldog Szülinapot! :D
LT: köszi Anna!
HB2U :)
LT: T, M L!
Éljen!
LT: köszi Tibi!

Boldogat! :D Napot! :D

LT:  köszi Hajni!
Boldog Szülinapot! Sok puszi + interurbán fülhúzás!
LT: interurbán köszi Éva!

HBTY
LT: köszi, Edit!

BSZ
LT: köszi, Zsit Ke!
Nagyon Boldogat Neked Születésnapod alkalmából!:))))
LT: köszi, Any!
Boldog Szülinapot kívánok!!!
LT: köszi, Éva!
Nagyon boldog szülinapot!
LT: tenx, Vivien!
Boldog születésnapot, a Jóisten éltessen sokáig! :)
LT: köszi Ádám! Istennel majd öcsém intézi!
füled érjen bokáig! :)
LT: köszi Ramóna.. de:  hogynéznékki??!!
Boldog szülinapot Lac!!!
LT: köszi Anett!
Éljen sokáig - éljen sokáig!!!! Boldog Szülinapot Lacikánk! :)
LT: mehszí, Moník!
Boldog Szülinapot!!
LT: köszi Kati! Anyukádat nem azért nemlátogatom meg, mert nem szeretem, hanem mert félek tőle!
(Kati anyukája szokta elvégezni a fogaimon a kőfejtést, és egyéb nemkívánatos fogászati beavatkozásokat)
Nagyon boldog szülinapot Laci! puszi! X
LT: thanks, X!

Te is Iker? Boldogat :)

LT: de nekem az aszcendensem is iker! kösziGabi!
Nagyon boldog születésnapot:)
LT: köszi Kriszta!

A LaciTodaynek pedig boldog születésnapot köcsög!
LT: Alfi, gondolkozz el az izlandi úton! Téged kilóra fizetnek  (gyk. Alfi egy macska), vállalom hogy kicsontozlak, és úgy olcsóbb!
Boldog születésnapot!
LT: thankyou Gyöngyi!
Hi Laci!
Chào mừng bạn đến ngày nay, là ngày sinh nhật của bạn! Chúc các bạn sức khoẻ và hạnh phúc!
LT: Cam on, Peter!
Boldog Születésnapot Laci!
LT: köszi Laci!



"Na, ide is kiteszem! :D"
(Cicuri  egy kedves plüssmackót tett ki az üzenőfalamra)
LT: köszi! MÉG mit tudnál kitenni?
Isten éltessen sokáig!!!
LT: köszi Viki!
Boldog Születésnapot Laci!
LT: köszi Doni!
Boldog szülinapot Laci!
LT: köszi Kriszti! (ő egy másik)

Isten éltessen!
LT: köszi Kókusz!

boldog szülinapot

LT: köszi Gábor! (ő nem az öcsém, hanem egy másik)
Sok Boldog Szülinapot! :)
LT: köszi Nóra!
Boldog Szülinapot Lacitudéj! :)
LT Köszi Gaby. Fingom nincs, mikor van a Laditocay lap születésenapja, nem emlékszem mikor kezdtem el írni…
HBD!
LT: TY, Vilmos!
Boldog születésnapot kívánunk!! puszi: a török család
LT: hát ez egy ilyen internacionális kívánság. Köszi, Török család!
Isten éltessen sokáig! :)
LT: köszi Zsuzsi!
Boldog szülinapot Laci!:-D
LT: köszi Ági!
Boldog Szülinapot! :)
LT: thank you Mariann!

Boldogságos születésnapot :).....ma csak is emiatt elnézem ha nincs lacitoday.......de jobban jársz ha van (meg én is) :D

LT: és VAN! És köszi Timi!

Szia LAC!!! Nagyon messze vagy, ezért innen a távolból kívánok NEKED BOLDOG SZÜLINAPOT!
Pomm-pmopompompompom, ma van a szülinapod!

LT: NAVÉGREMÁ, itt ül mellettem és csak most jut eszébe, köszönet, Csilla!

A lányokat arra kérem 18-40 között, hogy küldjenek magukról aktfotókat, hogy jó napom legyen!

Üdv!
Laci Today
ps közben megjött a pizzám és nagyon durván elbánt velem.
EGY dolog, hogy rohangálok hasmenéssel a retyóra, de a pizzát -éstehát a csípős pepperónit is- kézzel ettem, szóval: az előbb voltam pisilni és megfogtam és CSÍP!

18 komment

Címkék: születésnap 35 biofogászat

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr442989130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2011.06.16. 13:40:03

kitenni egyelőre semmit. Nem találtam arra méltót. De ha TE kiteszed, én leveszem és beteszem. :D

cicuri 2011.06.16. 14:12:01

Lacyka, neked nem mondta még senki, hogy néha jó, ha ELŐTTE is megmosod??? :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.16. 14:15:32

@cicuri: megmosom mit?
Másrészt a csipőspaprikát nem hozza le a szappan. Tapasztalat.

cicuri 2011.06.16. 14:21:08

a kezedet. :D Mellesleg együttérzésem kísér, TUDOM, hogy mennyire tud csípni. De a sztori az enyém marad... :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.16. 14:26:55

@cicuri: gyáva vagy, ha nem mondod el. Én már nyolcévesen szerettem a csípőspaprikát.
Úgy történt, hogy ettem a zöldpaprikát, marhára csípett, kimentem pisilni megfogtam csípett, elkezdtem bőgni, megdörzsöltem a szemem, ott is csípett.
Általános csípéskúra, mint a vörösiszapkatasztrófa, csak én túléltem.

cicuri 2011.06.16. 14:53:51

Nem én ettem, de a végén nekem csípett, intim helyen... :)

cicuri 2011.06.16. 14:59:45

:DDDDDDDDDDDDdddd
Ugye hogy ugye.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.16. 15:00:23

@cicuri: most próbálgatja a KEdves Olvasó, hogy egy 35 éves pasi mikor jön már végre zavarba?? :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.06.16. 15:45:18

Boldog szulinapot:) egesz jol nezel ki a kepen, nem is latszik a korod:))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.16. 15:52:05

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: igen, de be van zsibbasztva az arcom a kezeléshez.
jókívánságot köszi! Te is küldj aktot!

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.06.16. 16:04:28

Gyűjtsünk Lacinak egy szülinapos Vietnámi körutazásra! Ha a repjegyet a munkahelye állja, a motorra, a kutyapörköltre és a szállásra meg csak-csak összejön a pénz!

cicuri 2011.06.16. 16:23:19

Jó. Inkább oda menjen, mint hozzám, és az én sárga kutyámat egye meg...
Azt mondják, a vietnamiak imádják a sárga szőrű kutyákat.
Úgyhogy Lacy to Vietnam!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.16. 16:31:20

@cicuri: Gyerekek, én Brazília óta nem hagytam el Európát, és nem is fogom: messze van. Valami 13 órát ültem hazafelé a repülőn ezelőtt 9 évvel, és kakilni is nagyon kellett, de OTT én nem fogok menni, hát mire hazaértem, majdnem meghaltam. Azóta nem megyek én európán kívülre. Max ha jön velem Myta!

vén betyár 2011.06.16. 17:30:22

www.youtube.com/watch?v=JgMuSV3FaDk

@cicuri: @Myta: @Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:

Nagyon biztam benne, hogy valaki/k/ igazi és született vájtfülüként felfifyelnek a csodálatos dallam mellett a figyelemreméltó, időszerű szövegre is.
Hallgassátok figyelmesen, behunyt szemmel, hátradőlve...:)

www.youtube.com/watch?v=JgMuSV3FaDk

VaTi 2011.06.16. 20:46:29

Boldogságosat!
Az lesz a vége, hogy egészen ideszokok. A denevéresnél leköptem a monitort :)))
Biofogászat: elrágcsálni valami biovarázsgombát, 'szt utánna nem érdekel a fogad :)
Jah, hogy kapjál szülinapi linket:
www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70
:)))

Ugyandehogy (törölt) 2011.06.16. 21:56:14

boldog szülinapot!

akt nincs, mert dikszrinimálsz.
süti beállítások módosítása