HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

beteg-nembeteg

2011.04.07. 09:44 Laci Today Magazin

Rihaj!

Tennap kaptam egy esemest dél előtt nemsokkal, hogy lányomnak hőemelkedése van, szédül, hányingere van, rosszul van, émelyeg, haldoklik, satöbbi.
Mit tegyek, odatelefonáltam tanárnéninek, hogy még van egy sürgős melóm, utána megyek érte. Mondta, hogy nem kell sietni, épp ebédelnek, utána kimennek a kertbe.

Amikor megérkeztem, haldokló, beteg, rossz közérzetű kislányom három méter magasan egy fa mászókarendszer tetején pihegett nagy rosszullétében.
Hazafelé kitalálta, hogy menjünk el az erdőbe fáért, csináljuk belőle íjat. Az erdőben patak keresztezte utunkat, amit át kellett ugrani. Én átugrottam, majd nyújtottam a kezem, hogy ő is. Mondta hogy ő csak nekifutásból tudja. És haldokló beteg kislányom nekifutott ezerrel és átrepülte a patakot. Ezután begyűjtöttük a szükséges anyagot, hazamentünk. Én ebédre, mivel főzni nem tudok, csináltam magamnak melegszendvicset, majd a szédülő émelygő hányingeres kislányom:
-Apa, olyan jó illat van, vágsz nekem kolbászt?
És megevett négy parasztkolbászkarikát.
Ezután a délutánt azzal töltötte, hogy részben bokrokra lőtt íjjal, részben a hinta melletti gyűrűn lógott hol fejjel lefelé, hol fordítva.
Este kidumált belőlem egy McDonald's-ot, és a beteg gyereknek mindig lesed a kívánságát, tehát legyen. És a beteg gyermekem megevett két sajtburbgert, és egy McNuggets husit kisöccse tányérjáról elkunyerálva.
Lefekvés előtt lázat mértünk, és 35.8 volt a hőemelkedése.

(igen mert ilyenek vagyunk ezt tőlem örökölte, én is 35.5-ön működöm).

Lényeg, szóval, kérem az iskolát, hogy ezentúl engem 50-es láz alatt ne nagyon izélgessenek, mert nem hiszem el nekik.

Ma meg úgy elvittem a suliba orvosi papír nélkül, mint a huzat. Ha a tanárnéni elég szakember megállapítani, hogy a gyerek beteg, akkor én is vagyok elég szakember, hogy megállapítsam az ellenkezőjét...


MÁS, szintén rossz közérzet: egy itt élő vietnamit meglátogatott otthon élő apukája, és meghalt. Mármint az apuka. Most haza kéne juttatni, és tudom hogy ez morbid vagy valami, dehát ez nekem MUNKA, és a munkához hozzátartozik annak megszervezése, tehát nem mindegy sem szervezésben, sem árban, hogy egy négykilós kis csomagról van szó, vagy egy nyolcvankilós nagy csomagról. Ugye ha hamvasztanak, akkor hamvasztassa el már itt, mert úgy olcsóbb a szállítás, tehát megkérdeztem
(jelzem, NINCSENEK nyelvi problémák, az illető nagyon régóta él Magyarországon)
-Az apukát egyben tervezik temetni, vagy hamvasztani fogják? 
-Vietnamban fogjuk eltemetni!

És bármilyen morbid is, ezzel a személyszállítás nem foglalkozik. Az áruszállítás foglalkozik ezzel. Há ez van. A személyszállítás UTASokat szállít, MINDEN(ki) más az áruszállításra tartozik. Tehát megkérdeztem, hogy FELADJA az apukát, vagy ő is vele utazik. Hát meg KELL kérdezni. Válasz:
-Ahogy olcsóbb...
-Tehát feladja. Körülbelül hány kilós az apuka?
-Miért számít?
-A csomagot kilóra kell fizetni...
-Nem tudom.
-Számoljunk nyolcvannal, plusz a koporsó.
-Nem, nagyon öreg volt már, és picike!
-Értem, akkor mondjuk ötven, plusz..
-És sovány is volt!
-Hölgyem, vagy mérjük meg, vagy saccolunk. De ha kérek egy túl alacsony ajánlatot, utána rossz lesz megtudni a pontos összeget, amikor már tudjuk a pontos súlyt....



Üdv
Laci Today

14 komment

Címkék: betegség halottszállítás

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr912806523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.07. 13:18:27

nabakker, pont te nem tudod, hogyan kell koporsóban szállíttatni?
mondjuk én már elfelejtettem...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.07. 13:25:16

@Babette_: hogyhogy pontén..? .. nekem nincs benne gyakorlatom. Én egyetlen egyszer szállítottam életemben holttestet. Megboldogult édesanyám hamvaiért mentem el a temetkezési válallkozóhoz motorral, és a hátizsákomban terveztem elhozni a hamvakat, csak túl nagy volt az urna, ezért nem fért oda. Ezért bedobozolták nekem. Az egy ilyen összehajtható doboz, olyan, amiben a cukrász adja a megrendelt tortát. Namost, anyukám elhamvasztva urnástul olyan 13 kiló lehetett, szóval én felültem a motora hátsóülésre, magam elé elsőülésre ültettem anyukámat, és ebben a pillanatban leszakadt a tortadoboz füle. Még szerencsre hogy azülésre esett, képzeld ha tömegközlekedésen állok és úgy szakad le... szóltam volna hogy segíytsenek összesöpörni anyukámat.. szóval ezután úgyjöttem a munkahelyemig, hogy a térdemmel tartottam anyukámat, de minden fékezésnél előrecsúszott, szóval marha macerás volt.

Egyszóval: nem vagyok jó halottszállításban, na. Nem lehetek MINDENBEN tökéletes.

Mielőtt bárki rákérdezne, hogy a blog hány százalékban valóság és hány százalékban humor: a BLOG nagyrészt valóság, kevés túlzással a humor érdekében. EZ a komment SZÁZ százalékban így történt meg. Gondoltam, hogy egyszer megírom édesanyám halálának teljes történetét morbidblogba, de egyelőre ne mertem...

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.07. 13:31:56

simán merjed.

én szóltam volna anyukának, kapaszkodjon. mondjuk én a morbidban is a végleteset szeretem.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.07. 13:34:46

@Babette_: azénanyukám története végletesen morbid. Vagy még azon is túlmegy. Ismered Kurt Vonnegutot? Róla tartják a kritikusok, hogy "a legfeketébb feketehumor". De csak mert még nem ismernek engem.

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.07. 13:37:05

@Laci Today Magazin: én vagyok Vonnegut legnagyobb magyar kedvelője:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.07. 13:45:20

@Babette_: maximum pillanatnyilag! MErt létezik ezer meg ezer pillanat ez előtt, és ez után, amikor viszont ÉN vagyok a legnagyobb kedvelője! Neked hanyas számú vágóhíd a kedvenc könyved tőle? Nekem az ötös. Igaz, az első négyet nem olvastam.

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.07. 13:47:35

@Laci Today Magazin: nincs kedvencem, egyszerűen nincs, egyszerűen képtelenség választani közülük.
de vannak kedvenc jeleneteim.

ha jól viselkedsz, megosztom veled a legnagyobb kedvelőséget.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.07. 13:48:46

@Babette_: nem képtelenség. Eddig a vágóhidat olvastam el a legtöbbször. Van hogy egy évben kétszer is elolvasom.
Nem tudok olyat megígérni, ami nem tudom miaz: tehát, mit értünk jólviselkedés alatt?

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.07. 13:50:30

@Laci Today Magazin: nekem egy éve elvonásim van, minden a padláson, a közelgő felújítás miatt, és nem tudom, melyik könyv melyik dobozban. plusz az iskola miatt szorgalmi és vizsgaidőszakban eltiltottam magam a szépirodalomtól. Érted ezt??!! szenvedek!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.07. 14:00:39

@Babette_: ha gondolod, tudok kopizni morzsákat... a túlélés reményében :)

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.07. 14:02:18

@Laci Today Magazin: van némi e-bookban, csak nem megfelelő formátumban, és új a telefonom:((((

küldjed!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.07. 14:03:49

@Babette_: nekem meg régi a telefonom. Nemtom bekapcsolni, csak ha ő is úgy akarja. Azt mondták a boltban, mindent kibír. A katonai IP57-es szabvány szerint készült. Nincs két éves. ENGEM nem bírt ki.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.07. 14:11:49

@Babette_: volt egyszer nokiám. Két hétig, ha jól emlékszem. A mostani telefonom egy Samsung B2100, mentünk át rajta kocsival, kameráztam vele a kislányomat víz alatt, dobókorongoztunk vele (ha bekapcsood rajta az elemlámpát, akkor sötétben tök jól néz ki ahogy pörög a levegőben, de nagyon kemény, ezért nem mered elkapni, ilyenkor mindig nekiütközik valaminek). egyszóval egy nagyon masszív strapatelefon.
Én csak feszegettem a határait.
Az a baj, hogy meg is találtam.
süti beállítások módosítása