HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

szégyen a futás...

2011.03.29. 21:41 Laci Today Magazin

Rihaj!

Itt a szép idő, és ilyenkor újfent elhatározza az ember, hogy el kéne kezdeni sportolni valamit. De előtte alapozásnak kell valami állóképességfejlesztés, pl futás. De mi abban a jó? És ki lehet e kérdés megválaszolásában kompetensebb, mint az én hőn szeretett másikoldalam, a feleségem, aki heti háromszor hét kilométert fut? Tudjátok mit válaszolt?
-Hát, UTÁNA milyen jó!
Jakérem... utána... én olyat akarok, ami KÖZBEN is nagyon jó... méghogy utána, ezzel az erővel az orrmandulaműtétet is lehet szeretni, mert UTÁNA azért sokkal jobb, mint közben.
Azt sem értem, ha valahova el lehet jutni motorral, miért futnék?

Aztán, azt mondják, akinek jó az állóképessége, az az ágyban is jobb. Hánemtom. Még egyetlen olyan nőt sem láttam, aki elkezdett futni, és egyszercsak érzéki ajkai lettek tőle, vagy válligérő, hosszú szőke combja.
Sőt! Én kajakoztam, ott sokat kell futni, és a lányok kifejezetten hát.. izzadt háttal meg minden.. télen még párologtak is.. és a Békriszta például, nemtom a rendes nevét, szóval a Békriszta mindig összeesett futás után, mint egy béka.. szerintem ő már akkor semmire sem volt használható. VAGY csak így adta elő, mennyire kihajtotta magát. Szemben velem, aki mindig gyanúsan friss állapotban érkeztem vissza a vízitelepre. Edző meg is szólt érte, hogy:
-Lacikám, megint lecsaltad a távot, mi?
-ÉN? Assetom merre kee lecsalni!

Namindegy. Vágjunk bele, fussunk! Kerestem valahol egy futócipőt. A kerticipőm pont megteszi. Szereztem valami szakadt mackót, hogy mégse az Armani öltönyömet izzadjam össze, és nekilódultam.

Persze, hogy tudjam, mennyit futok, vittem magammal GPS-t.

És ha már nálam volt, be is állítottam úticélnak a Stern filmgyárat innen nem messze. Az is szép volt, ahogy a hévmegálló mellett elfutottam, kb húsz fültanú volt rá, hogy jön egy szakadt futó sípoló tüdővel, és a zsebéből egy nő kiabál:
-Menj tovább 350 métert, majd fordulj balra!

Aztán elérkeztem a Stern filmgyárhoz. Van a tövében egy fagyizó, nyáron járunk oda bicajjal.
HÁT HOGY FUTVA MILYEN MESSZE VAN!!!

"ÉRKEZÉS A CÉLHOZ"
Dehogyis! Hát most meg: haza kell jutnom valahogy! Demá kivagyok teljesen.
Futni biztos nem fogok, a teljes 2011-es évre kifutottam magam. 2012-re is. Utána meg úgyis világvége. Tuti. A maják is megmondták. Ha meg nem, az gáz, akkor fizethetem tovább a lakáshiteltörlesztésemet.
De koncentráljunk a feladatra: most haza kell jutni.

Elkeseredett hazaindulásba kezdtem.

Nagyon nagyon nagyon nagyon nagy szerencsémre, pont arra jött a szomszéd.
Hát: ő taxis. Le is intettem gyorsan:
-Figyelj, nincs nálam pénz, de nyáron viszek át paradicsomot!
-Jó, ülj be, hazaviszlek, csak előbb a hölgyet kitesszük!

Akkor vettem észre, hogy a hátsóülésen egy hölgy méltatlankodik, hogy bezzeg neki miért kell fizetni?
Jakérem, akinek nincs otthon paradicsoma! (paradicsomja? kérek egy magyarszakost, kommentben küldje el a helyeset!)

Szóval hazajöttem taxival a Sterntől, és a megrázkódtatásomat blogba fojtottam.
Meg egy tábla Boci csokiba. Mert szeretem.

A futást, azt meg meghagyom másoknak.

Üdv!
Laci Today

18 komment

Címkék: a szégyen futás

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr272783375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.30. 20:18:44

hehe:)))

én se szerettem futni, de sokat kellett, én is eveztem.
mindig lecsaltuk. amíg az edző rá nem jött és el nem kezdett bennünket biciklin kísérni.

Ilds. 2011.03.31. 08:50:14

Vagy a csoki vagy a futás? Vagy mindkettő??? :):)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.31. 08:59:46

@Babette_: "amíg az edző rá nem jött", azt bírom, hogy valaki úgy lesz kajakedző, hogy előtte ezeréve kajakozik. Nincsenek gyerekkori emlékei? A kajakedzők a legnaivabb emberek a földön? Miért feltételezte, hogy lefutjátok? :)

@Ilds.: hát a futást meghagyom másoknak. A csokiról nem tudunk beszélni mert megettem, nincs mit megenni vagy meghagyni.

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.31. 09:33:04

@Laci Today Magazin: ugyanezt a legtöbb szülőről is meg lehet kérdezni.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.31. 09:37:42

@Babette_: az más. Az embernek akkor is aranyvirágszál és kisangyal a csemetéje, ha történetesen csak havonta egyszer tudnak találkozni, beszélőn...

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.31. 09:38:56

@Laci Today Magazin: arra gondoltam, hogy a legtöbb szülő elfelejti, ő miket tett gyerekkorában..

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.31. 09:39:40

@Babette_: ez hülyeség. Pl itt vagyok én élő példának. Mi rosszat tettem gyerekkoromban?
soha, semmit! na!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.31. 09:48:33

@Babette_: má új poszt van, má nem trendi ITT kommentelni! :)

sorica123 (törölt) 2011.04.01. 17:11:27

@Ilds.: szerintem minősített esetektől eltekintve (cukorbetegség, teobromin-allergia) a te verziód a normális.
@Laci Today Magazin: ettől lettél ilyen, hogy egy komplett posztot képes vagy hótthalál komolyan arról írni, hogy milyen hülye aki fut, és téged ez mennnnyyyyire idegesít (miért? akarsz róla beszélni?):)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.02. 14:12:38

@sorica123:
Hali, ez egy humorlap. a "hótthalál komolyan" részt nem tudjuk értelmezni. KOMOLYAN sosem beszélnék a sport ellen. De ismétlem: ez egy humorlap. Olyan, amibe mindenféle hülyeségeket ír a szerző. Lehet rajta röhögni meg kommentelni, még beszólni is, egyet tilos: komolyan venni. Az bűn. Azt büntetik. Most Neked az a büntetésed, hogy egész hétvégén sütni fog a nap és meleged lesz. Mivel ezt nem lehet célzottan, ezért most mi többiek is Veled bűnhődünk.

Kincskereső 2011.04.27. 20:57:57

@Laci Today Magazin: emléxem, amikor gimiben 800 métert kellett futni valamilyen felmérőn, az két kör volt a sportpályán, de engem mindig leköröztek, pedig úúúúgy igyekeztem. Ilyet többször is futottunk. Volt, hogy a tesitanár nekem megengedte, hogy csak egy kört fussak ;)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.28. 09:36:00

@Kincskereső: esetleg dagatt voltál, lúdtalpas, asztmás és mozgássérült egyszerre? Én is mindig utolsó voltam a futásban, de csak mert soha nem siettem sehová. Mondta a tanár, szedjem össze magam, én meg, hogy ha sietnék, motorral mennék. Viszont fekvőből én tudtam az osztályban a legtöbbet, meg húzódzkodásból is. (böfögésből meg a leghosszabbat, de zt tesiórán nem díjazták. UTÁNA volt mindig az öltözőben verseny. A mai napig el tudom mondani egyetlen böfögésből a Mit sücc kis szűcs kezdetű mondókát a végéig, errevarjágombot!)

Na, szóval ne csüggedj a lemaradás miatt, a futást azoknak találták ki, akik:
-akiknek nincs más dolguk
-Akik nem tudják megvédeni magukat
-akik nem szeretnek társaságban sportolni
-sóherok pénzt költeni zsírleszívásra
-stb

Mellesleg nem egy gimibe jártunk? Nálunk is két kör volt a 800m, én hármast kaptam rá, mondtam lefutnám mégegyszer, akkor ugyanannyi időt futottam, harmadikra meg már rosszabbat, a tanár a végén megszánt, és mondta hogy "öcsém, fáradsz, ne szenvedj tovább, ez jobb már nem lesz". De azé hagyta, hogy háromszor lefussam!!

Kincskereső 2011.04.29. 09:22:19

@Laci Today Magazin: Lúdtalpas voltam (ez már javulgat), kétballábas és a gömbérzék teljes hiányával rendelkezem. Ezt még tetézte, hogy a dobbantó nevezetű fura eszközön teljesen el tudtam veszíteni a lendületemet, pedig egy óóóóriási szekrény felett kellett volna kecsesen átívelni. Én inkább kamikaze stílusban oldottam meg a problémát :)
Ha esetleg egy gimibe is jártunk, de a tesitanárunk más volt, szerencsémre, mert az enyém nem kockáztatta meg a túlórázást az én futtatásommal kapcsolatban :)
Most elgondolkodtattál: hogyan lehetett volna ENGEM motiválni a futásra? Mert szoktam én futni: a busz után. De busz nem volt a tesipályán.
De a busz után szaladgálást is meguntam, inkább kerékpárral járok dolgozni.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.29. 10:03:55

@Kincskereső: "hogyan lehetett volna ENGEM motiválni a futásra?"

Hát a leghatékonyabb, az a felidegesített pitbull.

Kincskereső 2011.04.29. 10:16:13

@Laci Today Magazin: a pitbull tud fára, kerítésre, stb-re mászni? Mert nálam gyorsabb...
Ha nem tud mászni, akkor talán van valami halvány esélyem

Kincskereső 2011.04.29. 10:18:10

csak az első menedékig jussak el, jajj

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.29. 10:25:21

@Kincskereső: "a pitbull tud fára, kerítésre, stb-re mászni?"

nem. Összetéveszted a majommal. A pitbullnak a megjelenésében van a varázsa. Ránézel, befosol (ezáltal könnyebb tömeget kell mozgatnod) ő elcsúszik rajta (időt nyersz), felpörög az andrenalinod, és olyan tempóban tudsz futni, mint soha előtte. A pitbull az embernek olyan, mint a kocsinak a nitró.
süti beállítások módosítása