HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

égből pottyant?

2011.03.28. 12:35 Laci Today Magazin

Rihaj!

Megkérem a Nagyérdeműt, hogy csippentsen egy pénzérmét a mutatóujja-hegye és a hüvelykujja-hegye közé teljes erőből, és tartsa így pár percig!
Most csukja be a szemét, és belül koncentráljon, hogy megérezze, melyik izmát használja ilyenkor!

Na, e bevezető csak azért kellett, mert nekem OTT izomlázam van, de másképp nem tudtam elmagyarázni, hogy hol. Éppen azt nyomoztam, hogy mitől lehet nekem a hüvelykujj-gömböcskémben izomlázam, amikor eszembe jutott, hogy tegnap egész délután gyomláltam, és mivel még picik a gyomok, a fenti mozdulattal csippentettem ki őket a földből, mert másképp még nem lehet őket megfogni.  Na ETTŐL lehet izomlázam, hogy veszne minden gyom!
Az egész hót unalmas is lett volna, ha nem pottyan mellém az égből egy kisgyerek.
Kérdeztem is, hogy ki vagy te, a Kis Herceg?
De csak a szomszéd kislány volt, és csak a csúszda tetejéről dobott egy hátast. Csak úgy puffant. Persze nem közvetlenül mellettem, szép is lenne, infarktust is kaptam volna.
A szomszédban játszogatott szülői felügyelet nélkül, ötéves, felmászott a csúszdára, és onnan esett telibe a hátára.

Szóval nyekkent egy nagyot tőlem pár méterre, tátogott egy picit, ahogy a halak szoktak a hentesnél, amikor kiveszi a medencéből, én meg nem is tudtam, hogy ilyen gyorsan tudok kerítést mászni.
Tulajdonképpen félig másztam, félig ugrottam, de addigra már tudtuk, hogy a kislány megmarad, és valszeg semmi baja sem lett szerencsére, mert olyan hangerővel sírt fel, hogy sérült vagy haldokló ember ilyen hangon nem tud.

A nagy hangerőről jut eszembe, hogy én meg nyáron nem tudok nyitott ablaknál aludni, mert a szomszéd ledörömböl, hogy ne horkoljak.

Szóval felkaptam a kislányt ölbe, nem mintha ez valamiféle gyógymódot jelentene, csakhát, mégiscsak jobb valaki karjaiban meghalni, mint csak úgy a nedves talajon. Úgyhogy ott sírt még egy darabig, aztán apukája kidugta az orrát az ablakon, hogy mivan.
Mondom leesett a csúszda tetejéről.
-Milyen tetejéről??
-Hogyhogy MILYEN tetejéről??
Így beszélgettünk, aztán apuka végre lejött, de addigra én már épp másztam haza, mert a kislány mondta az ölemben, hogy:
-Na, már jól vagyok, tegyél le!
Ez a jó a kisgyerekekben, nem sírnak potyára. Ha már jól van, akkor már minden mehet tovább, én is irthattam békében tovább a gyomot..

Üdv!
Laci Today

17 komment

Címkék: égből pottyant

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr412778469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.28. 12:53:17

Teljesen jó, ha azt nézzük, hogy a szomszéd ház tetején lévő sakálrészeg 97 kilós, testszagú ács is odapottyanhatott volna... a többit nem mondom, ez egy szalonnaképes blog :)

Dr. Körömlakk ® 2011.03.28. 13:01:18

@Laci Today Magazin: a kertedben.... attól olyan szép kövér a gaz.
vendégácsok.
ne kötözködj Laci, mert riHAJ!
vagy VISZEK ácsot.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.28. 13:05:22

@Laci Today Magazin: persze. csakhogy LEGYEN. ácsotok. nekem meg igazam.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.28. 13:06:44

@Dr. Körömlakk ®: az is le fog esni meg fog halni. Rosszban vagy az ásokkal, hogy így irtod őket, vagy mi?

Dr. Körömlakk ® 2011.03.28. 13:06:48

és még fel is küldöm a tetőre, sőt, le is lököm onnan. a kertedbe. placcsannyon. zsírosat keresek.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.28. 13:12:56

@Laci Today Magazin: már megbocsáss, de egy ilyen bejegyzésre mit írjak? az, hogy az ujjbegyednek van izomláza, nem egy szexis téma :) (úgyis tudom, hogy erre gondolsz)
nameg öreg vagyok, nekem már ez az izgalom :)

Dr. Körömlakk ® 2011.03.28. 13:21:06

@Laci Today Magazin:
"...Éppen azt nyomoztam, hogy mitől lehet nekem a hüvelykujj-gömböcskémben izomlázam..."

mostakkor én hüje e vagyok?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.28. 13:24:49

@Dr. Körömlakk ®: végülis, igen, mert én hüvelykujj-gömböcskét írtam, nem ujjbegyet...azujbegyeidközéfogsz valamit erősen, akkor érzed a gömböcskét, amiről beszéltem. És összekevered! :)

Dr. Körömlakk ® 2011.03.28. 13:27:03

@Laci Today Magazin:
rájöttem
te vagy a hüe :)
gömböcske izécske
mindegy nem? fáj valahol a kezeden az izomláz miatt, nem?
na haggyámá... :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.28. 13:31:03

@Dr. Körömlakk ®: ha az UJJBEGYEM fájna szimplán, akkó nem lett vóna szükség háromsor előszóra...

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.03.28. 14:42:00

Nem is tudom most kit sajnáljak a kislányt vagy a kezedet...?

Még jó, hogy nem néztek pedofilnak!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.28. 15:03:40

@Myta: csak tartottam a kezemben... !!! :)
és természetesen A KEZEMET, mer ta kislány már rég elfelejtette a tegnapot, nekem meg még mindig fáj a kezem...
süti beállítások módosítása