HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Focistafikázós

2010.11.08. 12:41 Laci Today Magazin

Rihaj!

Erre a hétre focista vicceket ígértem, elsőnek egy alapvicc, avagy: 
Miről lehet megismerni a focistát?
Kérem, NÉGY árnyéka van!

Na és a MAGYAR focistát miről ismered meg?
-nagyokat sercint meccs alatt
-nem tud hat méternél nagyobb távot esés nélkül lefutni
-a harmincadik percnél már nagyon fáradt, és unja
-játék közben megáll a szíve, de ehhez hozzá van szokva
-a gólrúgásnál sokkal fontosabb, hogy az ajándékautóban klíma is legyen
-elesik: ha nem látta a bíró, szalad tovább. Ha látta a bíró: földön marad, sír, árulkodik

Apropó "földönmarad"-ról jut eszembe: reggel akkora dugók vannak, hogy a gyerekeknek elkezdtem megtanítani a kresztáblákat. Van ez a nagy kék téglalap, benne két FELfelémutató nyíl:
-Látjátok gyerekek, ez azt jelenti, hogy előttünk mindjárt két sáv lesz, és egyikből sem szabad kanyarodni, csak továbbmenni egyenesen! -mire a hároméves Peti:
-Igen, apa, és felfelé!

Volt ma egyébként egy kedves ügyfelem, konkrétan bejöttek ketten, és nagyon tanácstalanul leültek elém. Kérdeztem, miben segíthetek, de egyszerűen nem tudtak válaszolni. Nem tudták, hová utazzanak, a lényeg, hogy mostanában legyen, és "szinte ingyen", vagy ha más nem, hát maximum "nagyonolcsón". Javasoltam menjenek a Margitszigetre BKV-val, vagy az Egri várba gyalog, harminc kiló menetfelszereléssel.
A végén aztán kibökték:
-Hát igazából Madridba mennénk, biciklivel!
BICIKLIVEL? És ÉN hogy jövök a képbe? Tudniillik ez egy utazási iroda, repülőjegyeket árulok! Kiderült, úgy gondolták, hogy elutaznak repülővel Madridba, és persze biciklit adnának fel, így már minden világos!

Üdv!
LT

10 komment

Címkék: magyar focista focivicc

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr812433357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.11.15. 19:43:19

Látom, szereted a focit. Én nem, csak a párom, és ezért betettem a focijáték-irányítós hírdetést a blogomba, hátha nyerek neki egy ilyet... (pár napig kell kint hagyni. A keltetőben találod, tedd ki, és nyerhetsz egy focilabdairányítót...) :)
Különben kellemes, bohókás a blogod, foglak olvasgatni, hogy ellazuljak, főleg amikor, néha az idegeim rosszalkodnak. :)
üdv

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.11.17. 12:55:47

@ildsisy: DEHOGY SZERETEM!! :) A legbutább sport, ahol 22-en küzdenek egy labdával, ahol az embereknek megáll a szíve játék közben, ahol a bíró egyetlenhangszeren tud játszani, és az a síp, és ahol a nézők nem nézni járnak ki, hanem verekedni...
Én nem sportolok. Múltkor mondjuk a Barátok közt alatt elkezdtem súlyzózni - de még a reklám előtt abba is hagytam gyorsan...
csaó
Laci

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.11.19. 11:44:07

A foci egyáltalán nem buta sport, sokkal inkább ész játék, mint azt sokan gondolják. Mert a labdába bárki bele tud egy nagyot rúgni, de attól még senki nem lesz focista. :)

Amúgy meg nem mindegy, hogy fociról beszélünk, vagy arról, ami itthon foci címen megy, mert ez is két teljesen különböző dolog. :)

Na mindegy, ettől persze nyilvánvaló, hogy a foci is olyan, mint bármely sportág, vagyis nem szeretheti mindenki.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.11.19. 11:53:32

@Kóczy: Ja! Meg, ez egy humorlap, tehát görbetükörbe mindent! :)
De ha a magyar fociról humorizálunk: mindig abba botlunk, hogy akármekkora marhaságot írunk, az előbb-utóbb megvalósul, vagy sajnos már eleve meglévő igazság. Ez van, és erről nem én tehetek. Szomorú, hogy a fociba mennyi pénzt szórnak, holott VANNAK olyan sportágaink, amikben világelsők vagyunk - ezekkel mégis jóval mostohábban bánnak.

Spawn85 2010.11.19. 12:07:29

@Laci Today: Na igen, a magyar fociban az a legszomorúbb, hogy azok a dolgok, amikről még anno Hofi mondott vicceket 20-30 éve, még mindig aktuálisak. (Bár ez nemcsak focira igaz)

Egyébként a ráfordított pénzzel kapcsolatban egyetértek, még úgy is, hogy én szeretem a focit. Tényleg vannak olyan sportágak, amikben sokkal sikeresebbek vagyunk, és töredék annyit pénzt nem kapnak.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.11.19. 12:08:08

Hopsz, én írtam az előzőt is, csak két "blog.hu"-s account-om van. :D

Atolla 2010.12.01. 12:35:37

Én még mindig utálom, nem lehetne blogot írni a Győri ETO kézilabdás csajairól? azokat imádom nézni. Eszméletlen jól játszanak. Nem lehet elaludni meccs közben Mert ezerszer pörgősebb játék...na egy dicsőítő blog?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.01. 12:52:05

márminthogy ÉN dicsőítsem a KÉZILABDÁT? Ami a lányokból nyers, szélesvállú férfiakat farag?

Atolla 2010.12.04. 09:16:14

összetéveszted a régi NDK ÉS NSZK-s génmanipulált úszónőkkel. apropó a mostani súlylökő, súlyemelő, kalapácsvető, és Rubint Rékához képest a kézilabdás csajok balerinák.
süti beállítások módosítása