HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Peti jelentkezik - Iskolás lettem!

2013.09.02. 21:48 Laci Today Magazin

Sziasztok!

Peti vagyok, apa hatéves fia, játékarc és mókásmuki, és néha én írom apa blogját!

Vége van az ovinak meg a nyárnak, így lettem iskolás. Tanulni kellett egy verset is, aminek két sora apának nem tetszett és átírta, én meg elmondtam az évnyitón, és senki nem vette észre, de mert amúgy sem nagyon figyeltek.

Az egész úgy kezdődött, hogy én már egy hete kérdezgetem, hogy NAAAA hányat kell még aludni, mert nagyon várom az iskolát, meg szeretnék olyan okos lenni,mint Eszter, aki a nagytesóm, meg lesz judo edzés is, amit nagyon szeretnék. Apa már tanított néhány dolgot, például a gurulóesést:

 IMG_1354_2.JPG

Szóval nagyon vártam már az iskolát, a verset is megtanultam, csak a második versszak első sora után akadtam meg mindig, de anya segít, és akkor végre eljött a MA REGGEL!
Tegnap este korán kellett lefeküdni, mert ma úgyis olyan korán kelünk, hogy engem majd alig lehet kirobbantani az ágyból, úgyhogy ma okoztam egy kis meglepetést öt óra valahánykor, hogy akkor én indulnék. A körórának még nem tudom minden számát, az ötös óra után voltunk egy kicsivel, és még nem tartottunk a "negyed"-nél. 

Indulás előtt még bemelegítettem az iskolára, már ünneplőben:

 IMG_2628.JPG

(a háttérben a hullahoppkarika a szekrény mellé betolva kifejezetten NEM az enyém!!!!)

Aztán tehát indultunk is, mert én már menni akartam, így másodiknak be is értünk, mert volt egy lány, aki még nálam is jobban izgult:

 IMG_2632.JPG

Apa innen továbbvitte Esztert az ő iskolájába, és utána visszajött, pont akkor jött szemből a folyosón, amikor én mentem a férfiseregem élén a folyosón, és köszönt, én meg alig ismertem meg!
De simán! Mert nekem akkor nagyon fontos beosztásom és küldetésem volt, és nem állhatok meg minden apukának köszöngetni, még akkor sem, ha a saját tulajdon apukámról van is szó!
Igen. Vittem a fiúkat pisilni!
Egyedül én tudtam, hogy hol a wc, és Juditnéni mondta, hogy mindenki menjen el pisilni az ünnepség előtt, és én vezessem el a fiúkat a fiú wc-hez. Kettes sorba fejlődtünk, csak én voltam egyedül legelöl, a Felvezetés, mögöttem a csapat, na és pont akkor jött apa szemből, úgyhogy nem értem rá köszönni neki.

Amikor végre mindenki pisilt, meg páran a kezünket is megmostuk, utána már nyugodtan kezdődhetett az ünnepség.
Volt Himnusz, meg furulyáslányok, aztán mondtuk a verseket, közben kis furulya, megiiint veeeeers, és egy idő után egy picit unatkozni kezdtem.
Amikor unatkozom, de nincs mivel játszani, és elmászkálni sem lehet, vagy rajzolni anya noteszébe, olyankor az marad, hogy furcsa arcokat vágok. Mi ki voltunk állítva mindenki elé, velünk szemben körülbelül 160 iskolástárs, és a hozzájuk tartozó 300 szülő, én meg egyszercsak pont ilyen képet vágtam, nem vagyunk fogyatékososztály, csak mondom, unatkoztam kicsit:

Névtelen_1.jpg

Az a sebhely a szemem alatt nem akárhonnan van: tegnap kint bicajoztam a parkban, és fújt a szél és egy csomóan sárkányt eregettek, és beleakadtam az egyik sárkány láthatatlan madzagjába. A sárkányeregető kislány anyukája azt mondta, hogy semmiség, szinte nem is látszik a helye. Apa csak annyit kérdezett tőle, hogy ha mi sárkányoznánk össze az ő kislánya szeme alját, akkor is így gondolná-e?

Az ünnepség után a szüleink hazamehettek, nekünk meg végre kezdődött az Iskola! Tetszett is, meg jó is volt.

Este apa kérdezte, hogy ki mellett ülök, csak elfelejtettem a nevét.

Sziasztok!
Peti

4 komment

Címkék: peti jelentkezik évnyitó

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr195492041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.09.04. 21:34:34

Rihaj!
Hehe, szegény Peti, hányszor fog még pofákat vágni merő unalomból! :)

újbarázdátszántaZeke 2013.09.04. 21:48:15

Rihaj!
Mikor első nap kiütöttem az osztálytársnőm kezéből a műanyagpoharat (tudod, az a nagyon régi, harmonikaszerűen majdnem laposra összecsukható pohár, istenem, boldog '69), a tanítónéni engem is WC-felelősnek tett meg: ott kellett állnom a WC-ajtóban, és figyelni, hogy egyszerre csak egy fiú menjen be.
Klasszikus, jól bevált pedagógiai módszer. Jó helye lesz Petinek! :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2013.09.09. 20:23:17

@anica inkognitóban: még csak most kezdődik.. :)

@újbarázdátszántaZeke: nekem a 69-ről teljesen más ugrik be, de szinténboldog :) Fijam nem büntiből,hanem megtiszteltetésből vezethette fel a fiúkat :)

AnnaPanna 2013.09.16. 15:43:07

Peti emlékeztet magamra. :) Azért remélem neki nem törték le a lelkesedését már az első nap. :)
süti beállítások módosítása