HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Ti mentek a Nemzetibe?

2013.07.20. 14:03 Laci Today Magazin

dohany.jpg

 

Rihaj!

Mi jut eszedbe a Nemzetiről? Így, hogy "Nemzeti"? Hát amekkora bunkó vagy, tuti, hogy a Nemzeti Színház, mi?
Pedig pont, hogy a Nemzeti Dohányboltról van szó!
Nincs is vele semmi baj. Már megint ki lettünk rabolva, már megint elloptak valamit központilag. Persze fogalmazni bárhogyan lehet, de azért mi összekacsintunk, és TUDJUK, hogy igen. De leszarjuk. Hozzá vagyunk szokva, hogy valamit általában ellopnak tőlünk. Nagymamám egyébként jófej volt, mert anno volt az a bizonyos átkos rendszer, aminél mennyivel jobb manapság, nem? Szóval az Átkosban államosították a szikvízüzemét. Bocsánat használok trendibb szavakat, megmutyizták. Egy hét múlva visszaVÁSÁROLhatta, amit meg is tett, és a következő héten ismét államosították azt, immár végleg.
Egyszóval társadalmi szinten a magyar hozzá van szokva a mutyisításhoz, én rokonilag is, a magánnyugdíjam által személyesen is. Sőt mit hozzászoktam? Már hiányozna, ha nem lenne.
És ez lett a dohánybiznisszel is.
Nem is baj, mondom, szar lenne, ha nem lenne.

Akkor mi a bajom má megint hogy nem férek a bőrömbe?
Hát... de tényleg alig merem leírni.... még azt is csak szégyenlős hangon..
oké hogy a MAGYAR állam lopta el. De ezt mi magunktól is tudjuk, akkó minek kell még kiírni is?
Hogy NEMZETI dohánybolt.

Sz'al kérem alássan nekem nem a mutyi a baj, hanem a szóhasználat.

A "nemzeti", akiben még maradt egy csöpp kis valódi magyarságtudat az übermagyarkodások közepette, a "nemzeti" szónak van valami fennkölt, valami malasztos-magasztos csengése. Úgy mint Nemzeti Himnusz, Nemzeti Dal, meg mittomén, nemtom mer alulművelt vagyok. A Nemzeti Vágta újabb az előző kettőnél, de annak jól áll, passzol hozzá a szó. De hogy Nemzeti Dohánybolt???????

Még ha hungarikumokat lehetne benne kapni, csupa jó magyar terméket, egy Nemzeti Kisboltban, érthető lenne "nemzeti" mivolta.
De hogy lassúlejáratú öngyilkolószert, ami még büdös is, egyszóval semmilyen szempontból nem fennkölt, minek kell Nemzetinek hívni?

Értik már?
Na.
Hát ez az én bajom.

Arról viszont nem beszélve, hogy ez a dohánybolt lánc rá fog verni a facebookra nagyon hamar!
Nem hiszitek el, mi? Sőt azt sem értitek mire gondolok.
Hát facebookon kiposztolunk minden hülyeséget. Hogy "melegem van", hogy "mikor jön már meg a pizzám amit rendeltem", ésatöbbi. Most akkor nézd meg ezekt a táblaterveket:

tablak.jpg

Na. Az van hogy ezek így kiposztolgatják majd az állapotukat meg a hangulatukat. Mint a facebookon.
Én még olyan táblákat is csinálnék még, hogy:

"ma jó napom van"

"pisilni mentem"

"Ön itt áll"

"kakilni mentem"

"de éééén még itt vagyooook!"

"RIHAJ!"   (há nem? Há de. meginigazam van).

"Ember, ki itt belépsz, hagyj fek minden reménnyel"

"Füstbe ment terv"

"Nemzeti szívás"

Na. És akkor most az lesz, hogy én megint kitataláltam valami eszement baromságot, és figyeljetek oda, mert ez is meg fog valósulni. A Nemzeti Kisbolt. Pesze nem kapok majd jogddíjat mert nem védtem le az ötletet.

Üdv!
Laci Today 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr365416245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.07.20. 17:43:25

"Hát amekkora bunkó vagy, tuti, hogy a Nemzeti Színház, mi?". Há'tényleg! :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2013.07.20. 20:45:50

@Babette_: a költségmegtkrítás nevében...

@anica inkognitóban: hámondom!
Egyébként az írás pont ezért lett, mert TUDOM, hogy van ez az egész história, de MA történt meg hog elmentem egy előtt egészen közel, és hogy NEMZETI, mi a jó büdös franc köze van a NEMZEThez a Pall Mall, a Marlboro,a Dunhillmeg mittomén milyen márkáknak? Oszt ideges lettem, oszt a írás jó terápia... arról nem beszélve, az adott bolt eladója kint állt a bolt előt, majd amikor elszívta a cigijét, rádobta a csatornafedélre még el se nyomta, de mivel olyan hülyén céloz, a csatornafedél lyukánnem esett be hanem ott maradt füstölve. Olyanigazi nagymagyar leszarom szar, hogy behánysz, na ETTŐL nemzeti.

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.07.20. 21:13:37

@Laci Today Magazin: a Pall Mall az tutira magyar: Pál. tudod, mint Jules Verne :D ;)
süti beállítások módosítása