HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Véres Csütörtök

2012.09.06. 20:26 Laci Today Magazin

Rihaj!

A mai nap életem naplójába mint Véres Csütörtök fog bevonulni!
Vagy mint a Hosszú Kések Éjszakája.. Ráadásul FÉNYES NAPPAL!

Az egész persze nem ma kezdődött.... mi tagadás, ember vagyok, elesett és gyenge: úgyhogy 36 év után először, benőtt a bal nagylábujjam körme a bőröm alá. NEM ÁTALLOTT!!!
Hát csak egy kicsit. Éppenhogy csak.
Próbálkoztam is ollóval, de fájt, úgyhogy nem piszkuráltam. (ez a baszkurálás nyomdafesték-barátabb verziója).
Vártam egy kicsit, hogy majd egy picit nő a köröm és akkor jobban meg lehet fogni, hátha akkor sikerül.
Eltelt egy hét, hát lassan nő, na!
Nem történt semmi. Még jobban fájt.
Elutaztunk nyaralni. Beárnyékolta a nyaralást, de nem baj, mert úgyis baromira sütött a Nap, azt meg én nem szeretem. Előző életemben biztosan gomba voltam. Vagy pincebogár.
Teltek-múltak a napok. Próbálkoztam én mindennel, még villamossal is. De nem lehet ÚGY alátenni a lábad, hogy csak a benőtt részt távolítsa el.

(Egyébként VAN olyan baj, amit gyógyít a villamos, klikk ide a részletekért!)

Gondoltam, meg kéne mutatni dokinak, de ezzel az erővel leugorhatnék a henteshez és még TB-kártyát sem kérne (apropó június 30-án lejárt a személyim, tegnap meg már az útlevelem is).

Na, szóval, dokinál tartottunk, hát OLYAN NINCS! Közel se jön senki fényes csillogó éles eszközökkel hozzám, pláne nem a bal nagylábujjamhoz! Nagyon jó önvédelmi technikáim vannak ám ellene!

Az már esélytelen volt, hogy ÉN megoldom. Nemtok hozzányúlni, mert fáj.

Aztán eljött az az idő, amikor már egész nap szúr-fáj. Hánemkönnyű.
A robogóval még csakcsak tudok közlekedni, de a kocsiban az állandó kuplungolás.... pont AZZAL a lábbal!

Eemondom, mi a baj az orvosokkal. Mindig azt mondják, hogy "nem nagy ügy", meg "csak egy szúrást érzel, a többit érzéstelenítésben csináljuk", de könnyen beszél amíg nem a saját lába ujjáról van szó! Benczik doktornő szurkálta fel az arcüregemet egy időben, és amikor gyanús volt, hogy neki is arcüreggyulladása van, és felajánlottam, hogy most felállok a székből és cseréljünk helyet, nem élt az alkalommal....

A hóhér is olyan, hogy profi, de magán nem próbálná ki.

Egyszóval: félek az orvostól. Nem félek a pitbulltól, az anyázó kopaszmercistől, de az orvostól, attól igen.
Előszöris injekció van nála, másodszor pedig: nem fél használni!

A napokban azonban eljutottam arra a szintre, a lélektani határnak arra az oldalára, amikor már jobban fáj a lábam, mint amennyire félek az orvostól.

Így aztán ma délelőtt elnyargaltam az Esztékába.
Betegfelvétel:
-Jónapot kívánok, a sebészetre kérnék egy sorszámot!
-Kihez jött?
- ... nem ismerek ott senkit.. Ahhoz, aki kisebb fájdalmat okoz!
-Rendben, akkor B. doktor úrhoz!
-Rendben.

Felmentem, NEM remegtem, mert koncentráltam, hogy nem nagy dolog.
ISTENBIZONY én megpróbáltam mindent, hogy ne izguljak. Először pótcselekvésként szétizzadtam az ingemet, amikor meg felfektetett a kivégzőlapra (ő ágynak hívta), erősen megmarkoltam a peremét. Nehogy felboruljon, vagy mi.
A lényeg, hogy, illedelmesen köszönök, nem pisilek be, hiszen nem izgulok. Szégyenlősen megkérdem, hogy biztosan lábujjba adják-e az injekciót.
Helyi érzéstelenítés, hová adnák?
Hát pl amputáláshoz gerincbe adják.
De ez csak egy körömbenövéskivágás.
Az is eltávolítás!
Tessek befejezni a marháskodást és hanyatt elhelyezkedni a kivégzőpadon. Ne mozogjak. Ne is remegjek.
EGYÉB KÍVÁNSÁG?  Sodornak az események. Nem tehetek ellenük semmit.
Lazuljak el.
HÁPPERSZE, mert az olyan könnyű!
Gondoljak valami jóra.
Fizetésemelés!
Az egyetlen megnyugtató dolog, hogy amíg a rossz lábamat machinálja, a jó lábam a fejéhez veszélyes közelségben pihen. Így mindketten igyekszünk nem bántani a másikat.

Nyugodjak meg. Mondja mindezt, kezében egy GIGÁSZI injekcióval!
-Azt mindet be akarja adni?
-De csak az ön érdekében!
-Nincs is akkora lábujjam!
-Mindjárt lesz...
És bevágja kérem. Én bal kezemmel a bal nadrágszáramat gyűröm amennyire csak lehet, markolom, hogy fehéredik az öklöm belé, jobb kezemmel az ágy peremét tartom nagy erőkkel (egyébként délután már csak a csuklóm fájt a műtét után, a szorítás miatt)

Megkaptam a két szurit. A magyar nyelv szegényes, kifejezőeszközeit tekintve. Van a FÁJ ige, és nincs fokozott formája. Így aztán nem fájt, hanem nincs rá szó, hogy mit csinált. NAJONFÁJT!!
De nem sírtam, az a kis sziszegés közben, amit levágtam, az meg igazán semmi. Utána visszahúzták a függönyt, mert félrefújtam nekik. Meg a szekrényt is felállították. És ahogy lenéztem: szegény bal nagylábujjam tökre meg volt dagadva. Hát felpumpálták!

Menjek ki, várjak egy kicsit, hogy hasson.

Nemsokára újra behívnak, bekenik ronda barna izével. ÉRZEM!!!! Úristen, érzem, még nem hat a csillapító!!!
"Nyugalom, annyit kapott, amennyi egy lónak is sok lenne! Most elkezdem vágni. Ha mégis fájna, szóljon és kap még egyet!"

Egy lónak, de MILYEN lónak? Van például a shetlandi póni!

Én addig-addig aggódtam, hogy közben szóltak, hogy kész vagyunk.
SZTAMINDENIT NEKI!!!
ENNYI VOLT??

Most, így este, egy kicsit izé van. Megy ki a fájdalomcsillapító hatása. Néha belevillámlik, máskor csiklandoz, éget, vagy csíp, vagy bizserget. Van, hogy kifejezetten jó!


................AZÉ RÁSZOKNI NEM FOGOK!!!!!!!!!!


Üdv!
Laci Today

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr194759753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2012.09.06. 21:33:30

nem akarom elvenni a sztorit, de egyszer djerbán egy éjjel arra döbbentem, hogy fáj, és mire felmentem a szobába, tisztára el volt gennyesedve.
nekiálltam kisollóval, de szerintem elájulhattam, mert arra eszméltem, hogy a többiek állnak felettem.
na végül segítettek, még szerencse, hogy sok jim beamet vittünk, mert elment rá egy üveggel...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.09.06. 21:55:10

@Babette_: hát ezér tnem szabad Djerbára utazni! :)

A "végül segítettek" részt nem értem, hiszem oda EGYvalaki fér csak hozzá, tehát vagy többen is megpróbálták egymás után, vagy egy csinálta, három lefogott, egy meg próbálta túlkiabálni, hogy az arra járó érdkelődők ne higyjék, hoy ki akarnak nyiffantani: "JUST A MOVIE!", kiabálták. És a vége mi lett?

Ugyandehogy (törölt) 2012.09.07. 15:21:35

@Laci Today Magazin: hát ugye én ájuldoztam, egy srác műtött, egy másik locsolta a jimbimet, a többiek meg rémüldöztek, hogy fogom így végigcsinálni a studytourt...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.09.07. 16:48:34

@Babette_: mi az a jimbi?

A tegnapi nap óta eltelt egy nap, nem a műtét helye a szar, hanem az injekció helye fáj és kékült be - azt hiszem mégiscsak fejbe keeletett volna rúgni a doktor urat a jó lábammal...

Ugyandehogy (törölt) 2012.09.08. 16:49:48

@Laci Today Magazin: igazad van, mégiscsak jobb otthon feküdni törött lábujjal munka helyett.

Kicsi Kacsa 2012.09.09. 20:45:49

Ha ezt előbb írod, még a nagy műtét előtt... a begyűlt körmöt paradicsomos dunsztba kell tenni - értsd: paradicsomot félbevágsz, és ráteszed a gyűlt részre, majd egy kicsi nejlonzacskóval szépen beborítod, ráragasztod egy ragtapasszal a lábújadra és felpócolva pihenteted. A lényeg, hogy a paradicsom ott dunsztolódjon a nagylábad ujján. Többször is lehet cserélni friss paradicsomra a kötést. A paradicsom tulajdonképpen "kiszívja" a gennyet. Mázlid van, mert szezonja van a paradicsomnak. Gondold el, nekem kora tavasszal gyűlt be a lábujjam, na akkor horror áron vettük a paradicsomot az akcióhoz.
Szerény meglátásom szerint ez a körömgyulladás, avagy gyűlés valamilyen fertőzés útján terjed, ugyanis nekem az első gyermekem születése után jelentkezett, jó kis kórházi közzuhanyozók.... Unokatesómnak is a gyerek születése után gyulladt be a körme.

Ugyandehogy (törölt) 2012.09.09. 20:48:15

látod, Laci, nem kellett volna szülni menni...

Kicsi Kacsa 2012.09.09. 22:06:40

@Babette_: a következőnél már tudni fogja a paradicsomos trükköt :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.09.10. 09:22:33

@Kicsi Kacsa:
@Babette_:
tápláléklánc csúcsán élve paradicsomot nem fogyasztok. Ketchuppel lehet? vékonyan kenegetve?
Monnyuk, mosmá mindegy.
SZülni má vótam. Legalábbis volt vesekövem, és a dokik azzal vigasztaltak, hogy az jobban fáj, mint a szülés.

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.09.13. 19:31:16

döbbenetes, hogy ti, pasik mennyire bele bírtok halni minden kis sérülésbe :P:DD

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.09.14. 08:55:38

@anica inkognitóban: MIIILYEN "kis" sérülés?
Ez egy komoly többórás műtét volt!
12.03-kor mentem be és egy időkapunak köszönhetően 12.34-kor végeztem, de közben 8-10 óra eltelt, fogytam negyven kilót és öregedtem 3 évet!!!!!!!!

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.09.14. 13:06:08

Pincebogár voltál, nem kétséges.
Rihaj

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.09.14. 13:35:19

@Simone Lewis: igen, de A LEGJOBB BLOGGER a pincebogarak között!!

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.09.14. 14:32:06

@Laci Today Magazin: Ha ettől jobban érzed magad - szerintem is.

Mertcsak 2012.09.14. 17:59:41

Rihaj!

Laci,igazad van! Ez télleg komoly dolog férfiember számára! Pont mint a nátha, ami akár halálos is lehet.

Biztos forrásból tudom...évente többször előfordul velem.:)

macamuca [IHUN] 2012.09.14. 20:10:14

Gondoltam, szólok, csak hogy tudd: lehet, hogy anica inkognitóban már abbahagyta az empatikus és megértő röhögést, szóval, innentől én folytatom :D
Természetesen én is NAGYON megértően és empatikusan teszem ezt :)))
(legfeljebb a szomszédság is olvasóddá válik: dupla, sőőőt, tripla haszon)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.09.14. 22:25:16

@macamuca: miaz hogy a szomszédság is olvasómmá válik: Te most Kriszta vagy az elemetről macamuca néven?

macamuca [IHUN] 2012.09.15. 11:35:06

@Laci Today Magazin: :D nem-nem-nem, Nem Kriszta vagyok és földszinten lakom :))))
Arra gondoltam, hogy bár nagyon megértően és empatikusan röhögtem, de ez nem tartalmazta azt is, hogy mindezt halkan tettem = a hangos röhögés az ÉN szomszédaimat késztetheti arra, hogy érdeklődjenek, mijafrancot művelek. Ekkor válaszként megadtam volna a blogod/posztod címét. Ami neked ismertség és olvasószám-növekedést hoz, a szomszédságnak jókedvet (azt nem tudom, hogy ők is megértően és empatikusan röhögtek volna.... :D), az én jókedvem pedig, ugye, már említve volt. Valami efféle járt a fejemben szomszédság-jókedv-tripla haszon témában.

Miért is jutott eszedbe Kriszta??? Egy posztot megérne a sztori (gondolom, nem véletlenül.... :D).
Rihaj :)))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.09.15. 21:17:42

@macamuca: jaaa hogy úúúgy...
hogyan jutott eszembe - hát ő is hűséges olvasó...

az olvasóim 80%-át elvesztettem mostanában azáltal, hogy meg se jelenek. ez elvileg egy hétköznapi lacilap, ehhez képest mostanában le voltam eresztve, ki voltam merülve, nem volt ihlet, nem állt föl, nem történt semmi érdekes, alkotói válság volt, - egyszóval, nem volt mit olvasni. mostanában majd próbálom összekapni magam...
süti beállítások módosítása