HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Most mit is akar?...

2012.07.05. 09:25 Laci Today Magazin

Rihaj!
 Betekintést engedek a szakmámba!
Egy levelezésen keresztül. Félig-ismerős-haver tegnap azaz SZERDAI napon felhívott hogy holnapra azaz kétnapmúlvára kéne neki jó ajánlat New Yorkba.
Ja, mert biztos indulás előtt két nappal nincs még tele minden járat.
Úgy volt a kérés, hogy július 06 odafelé, ez fix, és vissza kicsit rugalmas a dátum: szept 03-05 között bármikor.
Júli06 - szept 03 dátumra találtam neki helyet 189.000-ért.
Mindig megnézem a neten is, hogy mit talál az ügyfél, és neten a legolcsóbb 189.700 volt.
Tehát nem vagyok rossz, hiszen az online irodák elvileg olcsóbbak nálunk.
El is küldtem neki az ajánlatot. Tehát a KÉRT dátumra OLYAN ÁRAT találtam, ami sehol máshol nincsen.
Innét kezdve a levelezés:

Kedves Laci,
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet, de közben a húgom neten talált egy számunkra kedvezőbb opciót és meg is vette a jegyet!
Az elérhetőségedet mindenesetre megőrzöm!
Még egyszer nagyon köszönöm, hogy ilyen gyorsan reagáltál!
További szép napot!
szia,
XXX


Ha 1994 óta repjegyezel, akkor egy picit fájdalmasan érint, hogy bárki is talál A TIEDNÉL JOBB ajánlatot, az durva kudarcélmény. Kb mintha nem állna fel.  Ráadásul mivel szerintem NAGYON jó ajánlatot találtam, nem álltam meg szó nélkül:


Kedves XXX,
Köszönöm a visszajelzést!
Csak érdeklődésből, el tudnád küldeni hogy volt-e olcsóbb ennél?
köszi,
s
zia
Laci


No kérem a Laci Today az egy hétköznapi lacilap a humor hevében, erre, eddig még semmi vicces nem történt, ideje előhozakodnom a poénnal:

Kedves Laci,
A húgom Londonon keresztül talált júl. 6 indulással és vissza szeptember 10-én, az ár 210.000 ezer volt
Üdv,
XXX



Tehát, ha jól értelmezem sorait, akkor a kért visszaúti dátumhoz képest egy héttel később jön haza, huszonötezer forinttal drágábban.

Szerényen érdeklődöm: ez hol JOBB ajánlat?
De nem kérdeztem már vissza tőle. Csak elbújtam egy sarokba, összekuporodtam embrió pózba és halkan sírdogáltam, hogy senki ne hallja. Közben húzgáltam az orromból a hosszabb szőrszálakat kedvtelésből.

Üdv!
Laci Today


1 komment

Címkék: jobb ajánlat

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr554630393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.07.08. 18:13:11

és remélem, gondolkodtál is egy negyedórát, rendkívül összeszedetten, hogy megvilágosodj...:DD
süti beállítások módosítása