HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Megoldottam a horkolás problémáját

2012.03.14. 21:07 Laci Today Magazin

Rihaj!

Há az van, hogy horkolok álmomban. Nem kicsit, nagyon. ETTŐL még tudnék aludni, éngem nem zavar, de feleségem éjjelente 3-4-5 alkalommal felébreszt, hogy forduljak hasra...

Így aztán kölletett valami megoldás. Még nyáron elmentem patikába horkolásgátlóért. Hát szakértelem nem sok volt, mondták hogy ezt az izét az orromra kell ragasztani, ezerhatszázért tíz darab, és tökjó lesz.
Mondtam, hogy én torokból horkolok, biztosan segít-e az orrtapasz, mondták, hogy hát nem tudják, próbáljam ki. Dehát maguk akartak pár éve tüntetni, hogy benzinkúton ne kaphassak lázcsillapítót, mert a kutas, az lenézett nyolcáltalánosas, maguk meg a szakképzett gyógyszerész, nem?
De.
Szóval akkor Maga szerint az én torokból-horkolásomon segít az orrtapasz?
Szerinte igen. Próbáljam ki. Kupecnek jó kupec: rábeszélt, hogy vegyem meg.

Na, egyébként kipróbáltam és lószar, tette mmég egy próbát és lószar, a maradék nyolc darab jutányos ároneladó!
De nem mentem vissza szólni, szeretném, ha bután halna meg.

Viszont így én továbbra sem tudok aludni, hiszen állandóan fel vagyok ébresztve.
Tehát a problémát meg kellett oldani, immár az orvostársadalom kizárásával, mert nem értenek hozzá. Azt észrevettem, hogy csukott szájjal nem horkolok. Álmomban nyilván kinyitom a számat - ki tudja milyen bogarak másznak be közben, sosem ébredek éhesen - és horkolok.
LEHET, hogy nem is horkolok, hanem a lenyelt bogarak szárnyai zizegnek a torkomban!

Mindegy, gondolkozzunk, hogyan lehetne a számat csukott állapotban rögzíteni?
Elővettem a kedvenc szerelőládámat. AHA, szigetelőszalag!
Jó, hát piros, de a célnak megfelel.

Így aztán szépen lefeküdtem a feleségem mellé,vágtam egy csík szigszalagot, felragasztottam a számra és betakaróztam.
Erre kérdezi hogy micsinálsz.
Hát most HOGY mondjam el neki, beragasztott szájjal???... elmutogatom, hogy kipróbálom hogy mivan.
Hát de ez így marhaság.
Igen, szóval a SZÁJ beragasztása marhaság, holott patikailag ezerhatszázért az orr értelmetlen ragasztgatása viszont társadalmilag teljesen elfogadott tény, nemértem.

Aszongya, "a zsír úgyis ledobja a bőrödről", szóval még be is szól, hogy zsírosbőrű vagyok.

Nokérem: MŰKÖDIK!!

És a tény engem igazol.
Most le kéne védetni az ötletet.
 

HORKOLÁSGÁTLÓ SZIGSZALAG KAPHATÓ, 1600FT/tekercs!

Szóval reggel felébredtem, NEM dobtam le a szigszalagot, reggel ugyanolyan beragasztott szájjal ébredtem, és NYUGODTAN végig tudtam aludni az éjszakát, békibe vóttam hagyva!

Egyetlen baj van vele, hogy leveszed a szigszalagot reggel, és ott a ragacsos helye.
Mert mivel szoktuk ledörgölni a szigszalagragacsot?
Hígítóval!
Attól meg kiszárad a szád.

Üdv!
Laci Today
ps és egy sztori ma estéről, lányomék tanulnak angolul, elég gyatra angoltanaruk van, hát ez jutott, kiejtésben nulla. Ma este a kádban a babái haját magyarázta, hogy az egyik aranyhajú, a másik szőke, a harmadik barna. És akkor javítom, hogy
"The third one is brown", mire mit kérdez?
-Apa, már bevetted a fogszabályzót?

NEM! ÍGY KELL HELYESEN EJTENI A TH-T!!

 

9 komment

Címkék: horkolás

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr614317226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.03.31. 21:06:30

ne búsulj, én is marhára horkolok, ezért nem tudok ebéd után szunyókálni: mindenképp bebuknék :S a főnökök ugye, meg az ügyfelek....:D

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.04.01. 16:46:40

@Laci Today Magazin: jól eldugtak leghátra, azt sem vennék észre, ha meghalnék...legelölről leghátra, érdemeim elismerése mellett..:D így jár, akinek nagy a pofája..:)
de LTD-t majd nem olvasok napközben, biztos ami sicher..:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.04.01. 16:52:45

@anica inkognitóban: igen, vannak káros mellékhatásaim, küldtek már ki gyereket magyaroráról LT miatt

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.04.01. 17:02:23

@Laci Today Magazin: a mai pedagógusok egy részének nincs humorérzéke..:S :DDD

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.04.01. 20:46:04

@anica inkognitóban: igazából csak annyi történt, hogy a gyerek RIHAJ!-jal köszönt a tanárnőnek, ő megszóvátette hogy mi ez a sületlenség, a gyerek meg hogy haladni kell a korral meg nyelvújítás, meg hallott-e már a LaciTodayről, és egy rövid kioktatás után a tanár a leghatékonyabb önvédelemhez nyúlt és eltávolította a reakciós elemet a tanterembül.
Egyébként angol-orosz szakos nyelvtanárként végeztem :)

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.04.01. 20:50:00

@Laci Today Magazin: nagyon örülök, alapjáraton biosz-könyvtár..:D (nem röhög, igen, könyvtár..:D becsületemre legyen mondva, továbbkanyarodtam, gyakorlatban és elméletben is..:))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.04.01. 20:53:47

@anica inkognitóban: tisztára tantestületi ülés leszünk itten...nemagyarázkodjon,a főiskolán a könyvtárszakosok voltak a legjobb csajok :) (és a matfiz a másik véglet :) )

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.04.01. 21:03:10

@Laci Today Magazin: a természet ( a Jóisten? a Sors?) mindig kiegyensúlyozza a dolgokat: amit elvesz valahonnan, azt odaadja máshol..:) matfizeseknek észből jutott több, nekünk meg életből..:D
süti beállítások módosítása