HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Magyarvágás

2012.02.02. 09:31 Laci Today Magazin

Rihaj!

Kinél hány fok van?
Nálunk kellemes huszonkettő és fél!
Aztán kimentem, hánemmondom, Pomáz / Szelistye völgy mínusz 18!

A munkahelyemre kétféle úton-módon lehet bejönni, vagy a Szentendreiút-árpádfejedelem, és akkor egyből itt tudok parkolni, vagy ma reggel dugó volt, és akkor lemegyek a rakpartra, és onnan hat perc gyalog. ILYEN IDŐBEN!
Kifújom a levegővel együtt a párát, az kiül a három milliméteres kis körszakállkámra, és mindjárt rá is fagy, hát ilyen kemény szakállkám még nem volt. Szóval kábé ilyen érzés lehet békávézni, amikor a megállótól begyalogolsz, meg hosszú perceket vársz a buszra... hazafelé minden megálló mellett megállok és megkérdem ki akar velem jönni… aki arra megy.

Na, de ma nem erről akartam írni, hanem a Magyarvágásról!
A huszárvágást ismeritek, de ez MAGYARvágás.
Merthogy jöttek ezek a hidegek, pár napja még az út is nagyon csúszott, és akkor a Suzuki, az elém vág féktávolságon belül alárendelt útról.
És ez még hagyján, legalább nyomná a gázt, de nem. Várja, hogy széttoljam hátulról, ugye az egy arról híres autó, olyan mint a szívbarát Rama, alacsony a sótartalma és főleg könnyen kenhető. De elém vág, aki meg arról vagyok híres, hogy télen is nyárigumi, mert férfiként akarok meghalni. Fékeznem semmi értelme nem is volt, inkább anyáztam, meg,még szerencse, hogy kormányról vezérelhető az elsőkerék, és elmentem mellette. De hát komolyan mondom, ez egyébként annyira magyaros. A Suzukis, az bizonyítási vággyal él, a béemwés meg simán legyilkol. Átmenet nincs.

A LandRoverest, azt teljesen megértem, hogy jön szemből, én meg neki jövök szemből, és akkor előttem át, befordul balra. Tudja, hogy ha nekimegyek, nekem lesz rossz.

Ma reggel meg jön a mentő, ahogy kell, szirénázik, villog minden, de a BMW-nek elsőbbsége van. Mindenki megáll, de a BMW még átmegy előtte. Nehogymáne.

Szóval ez ANNYIRA magyar, hogy nemhogy nincs elsőbbséged, de már a veszélyes zónán belül harcolod ki magadnak azt a négy másodperc előnyt bármiáron is, amihez jutsz… ilyet nyugaton nem látsz.
Keleten sem, mert ott olyan összevisszaság van.
Délen sem, mert pl Egyiptom, hát ott nincs Kresz. Vagyis van, de nem olvasták.
Északon meg szánkóval járnak, szóval ez magyaros elémvágás és kész.
Innen a Magyarvágás elnevezésem.

Üdv!
Laci Today
ps.: és Ti, Többi Autósok, Ti is szedjetek fel minél több megállóbanvárakozót, mert előfordulhat, hogy csak mi vagyunk lekvárok és a kocsi melegéből úgy tűnik, hogy CSAK MI nem bírnánk ott várakozni ebben a hidegben, de ŐK biztos hozzá vannak szokva, másképp öltözködnek satöbbi: NEM! 
EZ a hideg már AZ a hideg, amékben nyugottan mekkérdeszhettyük, hogy fázik-e valaki, merakkó űjömbe, ha egyfelé megyünk!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr794050200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2012.02.02. 12:27:21

Rihaj!
Teccik!
De biztos didereg, mert nem hagyja lájkolni, kis piros /VÖRÖS!/ betükkel azt irja, hogy: Hiba!
Bezony!

A medve igyon rád vizet!

vén betyár 2012.02.02. 12:28:52

Védekezzetek a hideg ellen és vigyázzatok magatokra!

Kovács Kati - Jaj, de hideg van

Link

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.02.02. 13:08:33

@vén betyár: facebook szarakodik igen, nem csak nálam, mindenhol a blog.hu -nál. Hol lehet, hol nem lehet.

Ugyandehogy (törölt) 2012.02.02. 20:15:45

én egy szót se értek ebből

Angel.Lilith · http://angellilith.wordpress.com/ 2012.02.03. 08:19:26

Na, meg a kerékpárosok, konkrétan én...
Tök szabályosan közlekedek (bár, most így a sebességhatárok betartásában nem vagyok biztos - az van, mint olyan, kerékpárúton?), de azt aztán kiélezve, és útközben, ha alkalmam van felvilágosítom az embereket a KRESZ-ről, úgymint: jé, egyirányú kerékpárút, nem, nincs ezzel ellentétes előjoga az öregeknek, másszínűeknek, stb.

Pankapsara 2012.02.08. 12:06:00

Köszi, hogy megalapítottad az Egyfelé Megyünk Mozgalmat! Mindig szomorkodtam, hogy vidéken működik, akkor itt miért nem? Egyébként nem kell ám minket, BKV-sokat sajnálni, mert pl. ha késünk, mindig van mire hivatkozni: pl. "Kimaradt 3 HÉV!" vagy "Elromlott a villamos jelzőlámpája!" ezen kívül jól felöltözve nincs is olyan hideg és befelé van időnk olvasgatni, esetleg megnézni, milyen szép jégtáblák úsznak a Dunán.
süti beállítások módosítása