HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

új év

2012.01.02. 11:17 Laci Today Magazin

Rihaj!

Kinek hogy telt a szilveszter?
Vannak a neglikusok, akik leszarták.
Vannak a tüzesek, például apám, aki kisebb riadalmat okozott mert az egyik tűzijátéktelep felborult, és vízszintesen a körülállókra lődözött.
Vannak a partiarcok, akik hajnalig.
Vannak a szolidak, akik átbeszélték.
(és a szilajak, akik átbaszálták)
Fijam sem volt teljesen magánál, négy éves, még szombat-délután épp néztem valami piramisos filmet a Spektrumon, ő meg odaáll a tv-hez egészen közel, "APA LEFÉNYKÉPEZEM A HEGYET" felkiáltással olyan fotót csinált a piramisról, hogy most azzal vágok fel a haveroknak hogy mutogatom a fotót, hogy mi meg egyiptomban voltunk a hétvégén. Merthogy olyan közelről fotózta, hogy a tv-keret sem látszik, csak a "hegy".

Satöbbi. És akkor van ez az arc, aki keresi a táskáját, közzététellel segítünk neki, dehát, DURVA EGY BULI LEHETETT:
"KÉREK MINDEN KEDVES KOLLÉGÁT SEGÍTSEN EGY MEGOSZTÁSSAL Szilveszter éjszaka folyamán ismeretlen körülmények között, Budapesten, valahol a Petőfi híd - Kálvin Tér - Erzsébet híd Bermuda háromszögben elcseréltem saját, fekete Tatonka hátizsákomat egy szintén fekete, méretben nagyjából hasonló Kata DR 467 típusú, fotós zs...ákra. A fotós táskában rám maradt egy Canon 30D típusú fényképezőgép, egy 16-35 f2.8 és egy 50 f1.4 optika, valamint egy 550 EX vaku. Ezen kívül volt benne egy "Ádám" névre gravírozott ezüst színű, pálinkát tartalmazó laposüveg, egy sötétkék pulóver, pár toll, petárdák és egy kulcscsomó. Én jelenleg nem találom fekete-sárga, vízhatlan, North Face márkájú dzsekimet, ami feltehetően a Tatonka táskában van, egy Maglite elemlámpa, egy ruszki kanálgép, egy elsősegély csomag, egy Bear Grylls túlélőkönyv (nem röhög, utólagos születésnapi ajándékként kaptam tegnap) és némi alkoholos ital társaságában. Kérem, aki ma reggel egy ismeretlen hátizsákkal ébredt, vagy a fenti leírás hatására van valami emlékképe a szilveszter estéről, ami segíthet, az jelezze az email címemen, hogy mielőbb minden visszatalálhasson a jogos tulajdonosához. xxxxxxx@XXXX.com"

Ha figyelmesen végigolvastad, akkó valszeg Te is fennakadtál az orosz kanálgépen, úgyhogy írtam a Jogos Tulajdonosnak és kértem a definícióját. Na meg is kaptam a magamét:

"Kedves László!

Bizonyára nem voltál katona :)
A kanálgép egy kompakt, fém evőeszköz készlet. Egy kést, egy villát és egy kanalat fog össze egy konzerv- és sörnyitó. Google sok képtalálatod ad, nekem ehhez nagyon hasonló van:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Manapság ilyet katonai és vadászboltokban lehet kapni.
Viszont kérlek vedd ki az email címemet, valamint jelezd mindenkinek: a tulajdonos meglett, hitelt érdemlően igazolta, hogy a cucc az övé és még a héten át is veszi. "

Köszi a definíciót!
És:  így lett teljesen értelmetlen a mai posztom, merhogy mosmá nemkee keresni. Megvan!

Üdv!
Laci Today

ps: Ja. Nemvóttam katona, mer' aznap hiányoztam. Viszont vendégeskedtem egy hónapot a Honvéd Kórházban, ezen belül egy héten át le akarták vágni a jobb lábamat térdből, azt azért be lehet számítani?
 

6 komment

Címkék: újév

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr23513327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2012.01.02. 14:52:33

akkor: partiarc, jelentkezik! :DDDD

cicuri 2012.01.02. 15:20:13

naná, hogy! Még jó! tesékmondani, feküdni is lehet? Pihenési célból? :)

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2012.01.02. 16:23:47

Nincs is válsáááág! Vagy Szilveszterkor mindenki
ellövöldözte a végtörlesztésre kuporgatott pénzét....?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2012.01.02. 20:28:26

hihi a kanalgepbol a konzervnyito mukodeset 5-bol 4 pasinak mutattam meg:)))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.01.03. 08:45:42

@cicuri: jahh hogy pihenési célból.. huhh..

@Myta: ismerek olyat aki igen

@Sallalíz: én gimiben azzal vagiztam hogy pillangókéssel nyitottam a konzerveket osztálykiránduláson.
süti beállítások módosítása