HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 37.

2011.12.16. 13:31 Laci Today Magazin

Rihaj!

Gyerekek, szentendrén állok a pirosnál, közben jobbranyíl zöld dehát én balra mennék, erre rám dudálnak hátulról, hogy menjek már. BELE A PIROSBA?
Intek, hogy nemnem.
Dudál megint. Namosmá gondótam évek óta nem szálltam ki senkinek, gondoltam hátrasétálok hogy miazöreglóf.. baja van az úriembernek, illetve hogyan érti ő asztat, hogy én hajcsak bele apirosba, vagy hová szublimáljak az útjából?
Tehát oda is sétáltam hozzá, köszöntem illendően, majd jelezem, hogy kussoltassa el a dudáját, mert azt lakott területen csak balesetmegelőzés céljából engedélyezett használni.
Modta hogy ménemmegyekmárapicsába, mire én, hogy hát, például, mert piros. De meg jönnek is, karamboloznék.
Dehát akkor meg nézzem megm ilyen széles a sáv, ezt itt a helyiek úgy hsználják, hogy aki balra akar menni, az a sávon belül balra helyezkedik el, és akkor még el tudnak szüttyögni mellettük akik jobbra mennek.
Én meg mondom neki, mert a szentendrét azt nem komálom, mert tele van egyirányú utcával, behajtanitilossal, büntetőcédulával, szóval mondom neki, hogy én ezt honnan kéne tudja, ha nem vagyok akora helyi paraszt, mint ő.
Közben persze telizöld már a lámpa.
Kifejti, hogy ő miért nem paraszt. Néhány mondatban. És hogy menjek már.
Dehát, felnézek, annyit beszélt, hogy: újra piros.
Így aztán kényelmesenkivártama következő telizöldet.
De ennek meg mibaja van, hova rohant? Nem akar valaki lefeküdni vele? Szerintem szexuálisan halmozottan frusztrált.

Na csapjunk a hírek közé!

BELFÖLD

Schmitt: mindig lehet egy kicsit jobbnak lenni
LT: kormányunk jobbhíján jobbnál is jobb..

Már nem Gyurcsány a legnépszerűtlenebb, hanem Hoffmann Rózsa
LT: én egy Hoffmann pianínón tanultam zongorázni. Innét kezdve titkolom.

Elfogadták a költségvetési koncepciót
LT: márminthogy ŐK, nem MI!

Tüntetésen szabálysértés lehet az arc eltakarása, "ha valaki nem az időjárási viszonyok által indokoltan teszi".
LT: viszont télen, mínuszhúszban, hóviharkor szabad a vásár!

Jóri szerint Péterfalvi megfélemlít
LT: dehogy félemlít meg. Én már egy éve félek!

BULVÁR

Baranyában egy kútban, feldarabolva és bezacskózva találtak meg egy 45 éves férfit
LT: "lejárat" volt a zacsikon?

szokásos hírcsokor egyben:
Cserbenhagyták a zebrán elgázolt mentőst
Villamos és autó karambolozott Budán
Buszmegállóba csúszott egy teherautó
Halálos baleset a 7-es főúton
Egy rendőrautó lökte a másikat a buszhoz, három sérült
Gyalogosgázolások Kaposváron
LT: a teherautóst kérdezem,  hogy legalább felvette a várakozókat, ha már arra járt?

Minden ötödik amerikai nőt megerőszakolnak
LT: ez elég relatív: amerikában, ha a főnök megjegyzi a beosztottra, hogy szép a körömlakkja, az már megerőszakolás. Fenti kultúrkörben én mostanra már börtönben ülnék az iménti orális erőszakért: Ági kolleganőmnek megjegyeztem, hogy jól megy a szája-rúzsa-színe a bordó kardigánjához.
Ő azonban feljelentés helyett kijavított, hogy csak ajakír, az az ő sajátszíne neki.
Még jó, hogy itt élünk, Magyarország, szeretem!

Hét boszorkányt fogtak Romániában
LT: itthon meg a Hoffmann Rózsát esetleg? Úgy értem, közkívánatra!

Előzetesben a fegyvert tanárára szegező diák
LT: azzal védekezett, hogy csak viccből volt. Hát én így kilógatnám a kiscsávót a tizedikről és csupán egyetlen pillanatra viccből elengedném.

JAIGEN, egy holland motoros meg azzal védekezett, mivelhogy lekapta egy traffipax, de pont esés közben, szóval a fotón éppen a motorja mellett csúszik 137-tel, úgyhogy a motoros azzal védekezett, hogy mivel ő adott pillanatban ugye szemmel láthatóan is NEM VEZETETT JÁRMŰVET, az meg sehol nincs leírva, hogy gyalogosnak tilos 137-tel seggen csúszni, tehát kéri a büntetés eltörlését.

Milliós károkat okozott Angliában egy kamionsofőr - eltérítette a GPS-e é beszorult egy szűk utcába
LT: Na és mi volt a GPS márkája? Terrorist 1.0
Úgyegyébknét, az egész olyan magyarvircsaftos, hogy ha a GPS mondta, akkoris behajtok. A ház meg mennyenodébb, minek építték ide, hülye angolok!

Uzsorásokra csaptak le
LT: szó szerint úgy, hogy:
-HHU!! - majd egy kicsit később: -Megijedtetek, mi?

GAZDASÁG

Orbán: az IMF a saját bankunk
LT: felhívtam az IMF-et, hogy a LaciToday szerkesztőjeként várnám a véleményüket.
Nem tudtak mexólalni a röhögéstől. Üzenik, hogy térdcsapkodás. Kivonultak a Magyarország-IMF tárgyalásról. Most az előbb. Most amikor ezt írom, 12.42 van.

"Kemény lesz, mint a Bokros-csomag"
LT: én úgy ismerem, hogy " ... mint a fagyott sz.r"

34ezerrel dolgoznak kevesebben
LT: mi hárommilliónyi kisebbség eltartunk összesen majdnem tízmilliót.
Nekiállhatnék panaszkodni... de igazából addig jó, amíg e kisebbséghez tartozom, úgyhogy kussolok...

Megkapják a bérüket a Tesco pénztárosai
LT: EZ HÍR??????????????

Hazai bankkártyák tízezreit tiltották le
LT: de NEM EMIATT hallgattak ki kedden!!!!

Újabb nyugdíjállamosításra készül a kormány
LT: MÉG MIT tudnak rajta államosítani? 
Egyébként nagymamám szódásüzemét egy másik kormány egy másik korban államosította . Egy hét múlva visszaVÁSÁROLHATTA, amit meg is tett, és a következő héten újra államosították azt, immár végleg. Na. Szóval volt már duplaállamosításra példa, akkor ezek a mostaniak most ugyanazok, mint azok, vagy csak lefikázzák azokat, hogy mimásokvagyunk? 
Érdeklődöm: mennyibenmások? 

TECH-TUDOMÁNY

Európa negyede még sosem netezett
LT:a négy év alattiak és a kilencven év fölöttiek

Egy felmérés szerint a brit netezők közel fele vásárolt már részegen online boltban
LT: viszont nem hányta le a kasszást, és nem borította magára a mirelithűtőt

Egyszerre több fiókot kezel a Chrome
LT: ez egyébként tudhat valamit. Kipróbáltam és MINDEN kezem igénybevétele mellett is maximum KÉT fiókot tudok kihúzni egyszerre. Betolni viszont az irodai szekrénynek teljes testtel dőlve mind  11 fiókot be tudom tolni.
Közben a többiek érdeklődtek, hogy miért akarja az új kolléga meghágni a fiókos szekrényüket még próbaidő alatt?

Elsötétítéssel fenyegetőzik a Wikipedia
LT: fényevők rettegjetek!

Az imádság nem gyógyítja az AIDS-et
LT: viszont javítja az esélyeket a halálutánra!

Felrobbantják a rákos sejteket
LT: amennyiben túl sok a rákos sejt, akkor egyszerűbb úgy ámblokk felrobbantani az embert

Száz éve tűnt el az utolsó fehér folt a térképről
LT: ONNAN igen, de a GPS-em még rendelkezik ilyen foltokkal. Az alábbi fotót Debrecen környékén csináltam fent az erdőben, "Hol a p..ban vagyunk?" címmel:



KÜLFÖLD

Atommal csencseltek a szlovák nyugdíjasok - nem tudni, kinek akarták eladni a félmillió euróra becsült radioaktív anyagot
LT: hát aki többet ajánl! És mindenki abból él, amije van! Én paprikát termelek a kertemben, a szlovák nyugdíjasok radioaktív anyagot kapálgatnak lelkesen.

Kevesebbet isznak, de többet szívnak az amerikai tinédzserek
LT: tudósok azonban kimutatták, hogy a világon a legtöbbet egy Magyarországon élő és dolgozó, bejelentett, fehérbőrű, kétgyermekes dolgozó szív.

Putyin levonta a tanulságokat, "a választási csalások elkerülésére" kamerákat szerelhetnek fel a zavazófülkékbe.
LT: szerencsére ez még nem Magyarország
A MÉG-en volt a hangsúly.

Üdv és jó hétvégét!
Laci Today

5 komment

Címkék: hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr633468471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2011.12.16. 13:46:18

Hát ezt az előszót akár ki is hagyhattad volna mert én most piszosul belekötök.
Hogy ap atvarba, kérdezem: HOGY lehet az, hogy előre piros, jobbra zöld (ilyen VAN ezt tudom) és te meg ONNAN akarnál BALRA fordulni? Háwazz, vagy olyan van hogy külön sáv egyenesenmegbalra és egyenesenmegbalra VAGY egyenesenmegbalra és külön jobbra. SZÓVAL. Hogyisvótez? (BTW a tag paraszt, ezen spec nem vitázom)

cicuri 2011.12.16. 13:50:14

óbazz, javítom:
*Háwazz, vagy olyan van hogy külön sáv egyenesenmegbalra és egyenesenmegJOBBRA VAGY egyenesenmegbalra és külön jobbra.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.12.16. 13:52:20

@cicuri: Elmondom.
Az az út két sávos, egy T kanyar előtt.
a BAL sáv: az csak balra mehet.
a JOBB sáv (ahol álltam) az balra mehet vagy jobbra.
Tökugyanilyet sok helyen látni pl Bp Kolosy térnél is.
Szóval útburkolati jelként abal sávban egy sréhen balra frduló nyíl van, a jobb sávban megy egy kétirányba mutató, sréhen balra -és- derékszögben jobbra mutató nyíl.

Vili?

cicuri 2011.12.16. 13:53:49

Vágom. Lám, alapvetően NEM T kereszteződés volt a fejemben hanem "hagyományos" :D :D Egye kénya kidumáltad. :D

Ugyandehogy (törölt) 2011.12.16. 19:54:03

Bekanyarodás
31. § (1) Az útkereszteződésben másik útra bekanyarodni szándékozó vezető a járművel
a) az útburkolati jelek által meghatározott forgalmi sávba,
b) útburkolati jelek hiányában
- jobbra bekanyarodás esetében az úttest jobb szélére,
- balra bekanyarodás esetében az úttest felezővonala mellé, illetőleg osztottpályás és egyirányú forgalmú úton az úttest bal szélére
köteles - az útkereszteződés előtt kellő távolságban - besorolni. A bekanyarodási szándékot irányjelzéssel [29. § (2) bek.] jelezni kell.
süti beállítások módosítása