HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 36.

2011.12.09. 10:39 Laci Today Magazin

Rihaj!

Hát én nem is tudom, Smittpál aszmonta, hogy a magyaroknak több önbizalmuk kéne hogy legyen.
Pali! MIRE?

Csapjunk a hírek közé:

BELFÖLD

Csóti György került a Fidesz parlamenti frakciójába
LT: jó de mi a rendes neve? Az, amire tippelek?

Jövőre jön a dunai tömegközlekedés
LT: Mindenki őrizze meg pánikját, nyugalomra semmi ok!!
Ezentúl nemcsak kigyulladnak a BKV-buszok, hanem elsüllyednek a BKV-hajók. A kérdés, hogy kell-e vízjártassági bizonyítvány, hogy felszálhass egy ilyen hajóra?

Rendőrök sérültek meg az M3-ason, az autóban négy rendőr ült
LT: pazarlás, az autó ötszemélyes volt!

Félmilliárdból növelték a békák életminőségét
LT: manapság Magyarországon romának vagy békának érdemes születni

Pályázaton keresnek új nevet a Ligetnek
LT: ez már tényleg szex. Amikor ketten szexelnek és átneveznek mindent, és ketten már unalmas, akkor behívják a swingerklubot és most már mi találjunk ki nevet.
A LIGET egyébként tökhülye név, nem fedi a valóságot, ráadásul a Liget is kommunista besúgó volt, tehát teljesen jogos, hogy átnevezik.
És Bartók Béla sem volt igazi magyar, pláne ahogy klimpírozott, tehát hogy a Bartók Béla utat Horthy Miklóssá akarják módosítani, az is teljesen helyénvaló.

Felfüggesztették a dombóvári polgármestert
LT: lehetőleg a nyakánál?

Megszűnik a négynapos autópályamatrica - helyette tíznaposat lehet venni
LT: Jó. Nem is vitatom: újabb sarc. De már nemhogy megszoktuk: már hiányozna. 
De amit nem értek MÁIG sem, pedig régi ügy: miért NAPban mérik az AUTÓPÁLYÁT?
Úgy értem lehetne kilóméterben, bár ez hülyeség.
Én a kakaót is lumenben mérem! A kenyeret meg kilówattórában.
A tüntetők mértékegysége meg az Ohm, nem?

BULVÁR

A Bulvárt több, 24órán BELÜL lezajlott hír egymásutánságával kezdeném:
Tűz a metróban
Kigyulladt egy ház Tatárszentgyörgyön
Kigyulladt egy bútorraktár Szegeden
LT: Amilyen forró, száraz nyarunk van, nem is csoda!

Visszafordult a Malév párizsi járata - navigációs hiba miatt tért vissza Budapestre
LT: rosszul mondta a GPS. Azt hitték Párizs. A Parlament sötétben kivilágítva tisztára Eiffel.

Levélbombát küldtek a Deutsche Bank elnökének
LT: időben kiszúrták, különben robbant volna az Euró

Apa és fia verte a tanárt
LT: közös családi program, és: ingyen van!

GAZDASÁG

Idéznék egy Olvasónktól:
"kollegám kinézett az ablakon és így szólt:
-Esik valami! - mire a másik:
-AZ ÉLETSZÍNVONAL!"

Csökkentenék a hitelminősítők befolyását
LT: Figyusztok, amikor jókat montok rollunk, akkó mekhaagatunk,de ha rosszat, akkó kóbászt a seggetekbe! Csípőset-vastagat, hogy emlékezzetek rá!

Orbán: a válság olyan, mint egy kígyó: a szemünkbe néz, hipnotizál minket és mi megbénulunk
LT: ezt most arra a részre érti, amit már sehogy sem lehet a Gyurcsányékra kenni

Ilyen lesz a világ euró nélkül
LT: egyébként én hangosan filóztam egyik este, hogy hát minden baj alapja a pénz. És vizionáltam egy pénzmentes világot, ahol kötelező lenne mindenkinek valamit dolgozni, mert ha ugye nem vagy motiválva akkor nem fogsz, de ha kötelező lenne, akkor a világ mehetne tovább pénz nélkül. Innét kezdve nem lenne nagycucc hetes-béemwével járni, vagy nem lenne gáz, hogy én Ladabuzi vagyok és csak azért nem járok ladával mert "égő", szóval egy pénzmentes világban milyen jó lenne minden, és részletesen tervezgettem-szövögettem a jövőt, mire a feleségem, aki a közgázon végzett:
-Most akkor mégis olvastál Marxot?
-Soha nem olvastam Marxot!
És a feleségem csak nézett értetlenül és hülyén. Merthogy tulajdonképpen nagyrészt Marxot idéztem. A tudtomon kívül.
Annyit még megjegyzett, hogy az ember önző, javakra és hatalomra vágyik, tehát ez a marxista rendszer csak elvben tud működni.
Én vagyok Marx reinkarnációja?

TECH, TUDOMÁNY

Két évig friss marad az amerikai katonák szendvicse - különleges technikák óvják meg az összetevőit a bomlástól
LT: de mondjuk találsz egy holttestet, már nem is test, csak csontváz ruhában, és akkor: nini itt van mellette egy szendvics! Hm és még egész jó!

Az elhízott nőknél rosszabb a mellrák kimenetele
LT: nagyobb mellbe nagyobb rák dukál

Leeshet a mellbimó a dohányzástól
LT: VÉGRE!!! Eddig csak impotenciát okozott, most végre a nőkre is lesújtanak!

A csecsemők hamar megtanulják, kiben bízzanak
LT: ezekből lesznek majd azok a felnőttek, akik nem tudják, kire szavazzanak.

Egereknél hatásos az új ebola-vakcina
LT: NEKIK már jó! És az Euró sem érdekli őket!

KÜLFÖLD

Washington aggódik a demokráciánkért
LT: átnevezni!

Mi az a "kaukusz" ?
LT: ámondom én! "Kókusz", vidékijessen!

Öt kézigránáttal akart felszállni a gépre Newark repterén egy utas
LT: egyet felrobbant, oké. A másik négyet nem értem!
Az is lehet, hogy a Windowsnál fejlesztő, és ahhoz van szokva, hogy az első négy próbálkozás lefagy / sikertelen?

Üdv!
Laci Today

9 komment

Címkék: hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr413450174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2011.12.09. 11:03:14

Benne vagyok... én is benne.... salllalalllalaaaa! :D

cicuri 2011.12.09. 16:25:59

@Hubazdmeg!: ne nevess, télleg benne lettem! :D :D
>-<

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.12.12. 11:13:10

@Laci Today Magazin: dehogy:)
@cicuri: a poenodon kivul, a salalan nevettem:)

cicuri 2011.12.12. 15:40:10

Igen mert olvastad. Ha HALLANAD, sirnal! :)

macamuca [IHUN] 2012.03.05. 15:58:42

"Leeshet a mellbimó a dohányzástól"
Viszont a melltartó a helyén tartja.
A pasiknál van csodagatya? :D
süti beállítások módosítása