HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Tibi vagyok

2011.12.08. 09:08 Laci Today Magazin

Rihaj!

Mint nemrégiben említettem, új munkahelyem lett, végre új, mármint VÉGRE-új, legújabb, végre-jó, satöbbi, detélleg. Na.

Viszont egy szobában két Laci van, és ez nehézségeket okoz.
Idézek egy példát:
H: -Laci!
én: -Tessék?
H: -ARRRGHH!!! MÁSIK!!

Majd feladatnak kaptam, hogy találjak ki magamnak valami megkülönböztetőjelzést.
ÉN, saját magamnak! Ez nemér, mert pont hogy a tömegek szoktak becenevet ragasztani valakire, nem pedig az ember saját magára.
Egy bizonyos korban és körben csúfoltak a szemüvegem miatt, ezért eleinte Szemikukk-nak hívtak, majd az angoltanár ezt Sammy Cook -ra módosította, onnét kezdve sikk lett Sammy Cook-nak lenni, így lettem tehát Sammy.
Egy másik körben, mee jóó verekettem, elneveztek Bruce Lee-nek, amit egy olaszos elkezdett Brucselli-nek ejteni, így lettem olasz.

Aztán megnőttem és már nem volt divat a becenév.

Mindenesetre itt és most, nem jut eszeme semmi jó becenév.

És akkor tgenap körbevittek a cégben és bemutattak mindenkinek, illetve Mindenkit bemutattak nekem, kb egy óra alatt, hát annyian vagyunk, én most ittkérekelnézést, hát majd bemutatkozom még egy párszor, nemtuttam mindenkit megjegyezni. Engem persze könnyebb, hiszen egyedül vagyok új, meg én vagyok a Lacitudéj, satöbbi, detélleg, dehát itt rengeteg név van. Egyébként jobbnál jobb nevek! (nyalok mert olvasnak)

Arról nem beszélve, nem volt ám MINDENKI itt, amikor körbevittek. Így aztán, például ma is bejött egy úr az irodába, bemutatkozott nekem: 
-Szia .. XXX YYY vagyok.
-Szia, én meg XXX Laci, de még úgyis be kell mutatkoznunk párszor mert elfelejtem!

Na. Aztán kiment és mondták hogy hát őt nem kéne, ő a Cég Legfontosabb Embere, hát én is tudom, hogy kinek kell ilyeneket mondani. Elmegyek favágónak, mert magam alatt már nagyon jól tudom vágni.

De az alapprobléma még mindig fennáll, és a szobában továbbra is két Laci van, és többedszer is szólnak, hogy LACI, és nem reagálok, erre megböknek, hogy Nekedszóltam, illetve szólnak hogy LACI, és reagálok, erre mondják, hogy nemteamásik!

Nem sokkal ezelőtt egy repjegyajánlatot küldtem fel a második emeletre, "Szia, T.Laci vagyok, az új repjegyes kollega" kezdettel, és erre azt a választ kaptam, hogy 
"Kedves Tibi, sok sikert és köszi a gyors választ!"

Mire én egyből idéztem az Üvegtigrisből, hogy "NETIBIZZ, BMEEG", de aztán felcsillant a szemem, és felálltam és bemutatkoztam, hogy:
-MEGVAN! Mától Tibi vagyok!
És a többiek helyeseltek, hogy végre. A Lacinál ez is jobb. Én pedig folytattam:
-A Tibi jó, a Tibi finom, a Tibi tökéletess......
(és akkor egy kollega kért volna egy kis kóstolót, de NOT FOR SALE!! NOT EVEN FOR RENT!!!!), de a lényeg, hogy


                                    SZÓLÍCCSATOK MÁTÓL TIBINEK!

Üdv,
Tibi Today

4 komment

Címkék: tibi

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr743447405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.12.11. 13:58:14

Nálunk is sok Laci van, így lett Laci2, Laci3, aztán meguntuk és a következő már Lacix lett.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.12.11. 19:42:06

@ISándor: és mennyi a fizetésük? Mármint azé kérdem, mert a sorszámozott cuccok mindig drágábbak...
süti beállítások módosítása