HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Peti Jelentkezik - jött a Mikulás!

2011.12.06. 09:16 Laci Today Magazin

Sziasztok!

Peti vagyok, apa négyéves fia, játékarc és mókásmuki, és keddenként én írom apa blogját!

Képzeljétek, hogy jött a Mikulás!
És Eszter írt neki, hogy ne ma reggelre jöjjön, és úgyhogy tegnap este jött!

Tegnap este hazamentünk, én le sem vettem a cipőmet, hanem rohantam a szobánkba, mert tudtam, hogy biztos jött a Mikulás!
De nem volt ott semmi.
Aztán apa mondta, hogy fürdés, meg vacsi, aztán, én már vacsora alatt mondtam, hogy BIZTOS, hogy a Mikulás TÖK HALKAN be tud jönni, úgyhogy BIZTOS, hogy már volt is, és én nem is vagyok éhes, szomjas sem, és szaladtam be a szobába.
De nem volt ott semmi.
Aztán apa mondta, hogy talán kicsit tegyünk rendet Eszter íróasztalán, és tegyük ki a csizmánkat az ablakba, akkor hátha jön!
TÖK JÓ ÖTLET, és kitettük, aztán semmi.
De akkor már nagyon vártuk. Eszter valamiért nagyon mosolygott, én meg nagyon vártam, aztán megszerveztem a figyelést! Merthát, LEHET, hogy a terasz felől fog jönni! 
Én ugyanis meg akartam ijeszteni a Mikulást, hátulról, a puskámmal. Apa persze mondta, hogy mi van akkor, ha véletlenül nem a Mikulás jön, hanem a krampusz, de én meg kérdeztem, hogy "mi az a krampusz?". Apa elmagyarázta, de nem ijedtünk meg, és, van puskám!
Aztán hallottam hogy pont jött a Mikulás!!!! Rohantam is a szobánkba, de semmi.
Szóval megszerveztem, hogy Eszter figyel a szobánkban, én meg a terasz felől, mert szépen ki van világítva, és akkor hátha ott jön be a Mikulás!
Aztán ott sem jött, és apa mondta, hogy na most pedig figyeljük erősen a Híradót, mert hátha abban mondják be, hogy mikor jön és melyik szoba felől!
És tényleg figyeltünk, és akkor egyszercsak a szobánk ajtaja hangosan becsapódott, és TUDTUK, hogy annak oka kell, hogy legyen!! Én már szaladtam is, és jött Eszter is, és TÉNYLEG, ott volt minden az ablakban! Eszter kapott egy KungZhuPetet, ami nem tudom mi, de egész este dumál, jön-megy, én pedig egy Lego várat sárkánnyal, katonával, ami tök jó, és persze csokikat. ANNYIT, hogy nem is bírtam mindet megenni, háromba belekóstoltam, aztán .. aztán apáék is kaptak, anya csokit, apa pedig, ő egyedül, kapott egy virgácsot, de erőspaprikából készült, mókás ez a Mikulás!

Sziasztok
Peti

 

1 komment · 2 trackback

Címkék: peti mikulás jelentkezik

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr33441996

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fontos a mese? 2011.12.08. 10:35:52

Csak a felolvasás vagy hangos mese is jótékony hatású? A gyermekek épp úgy tele vannak problémákkal, gondokkal, mint a felnőttek. Számos kérdés foglalkoztatja őket, k&oum

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.12.06. 23:51:17

Ezek a mai kolkok:)nalunk suli utanra kertek, hogy jojjon, hogy legyen idejuk almelkodni:)
süti beállítások módosítása