HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Peti jelentkezik - szívdobogva...

2011.11.01. 21:10 Laci Today Magazin

Sziasztok!

Peti vagyok, apa négyéves fia, játékarc és mókásmuki, és keddenként én írom apa blogját!

És ma kedd van, tegnap meg hétfő volt, és kimaradt apának egy posztja. Üzeni, hogy elnézést kér, de elutaztak pár napra anyával, és még nem tért magához! Ígéri hogy beszámol az útról. Részben.

Nekem meg úgy ver a szívem, hogy csak na! Apa esténként mesét olvas, egyet én választhatok, egyet meg Eszter, de aztán kidumáljuk, hogy végülis kettőt választhat mindenki. És apa ma is olvasott, félig hanyatt fekve az ágyunkon, és Eszter az ölébe feküdt, és mondta, hogy hallja, ahogy dobog apa szíve!
Úgyhogy, aztán jól meghallgattuk egymás szívét.
Apáét hallgattam meg először. Úgy dobog, hogy TA-DAMM... TA-DAMM... TA-DAMM...
Utána meghallgattam Eszterét: tadamm-tadamm-tadamm...
Aztán Eszter meghallgatta az enyémet, és nevetett, mert az én szívem meg úgy dobog, hogy TATATATATATATATATATATATATATA!!!!!!!
Apa mondta, hogy "igen, mert a kisgyerekeké gyorsabban ver, gyere kis traktor, hadd hallgassam meg benned a motort!", és ez én voltam, a kis traktor, és nagy leszek és sárga, és az elejemen lesz egy markoló is!

És ma más is történt, ma van a halottak napja: Piri mamáé, Mamié, Matyi dédié, Kórik dédié, Éva mamáé, Géza bácsié, úgyhogy gyújtottunk hat gyertyát. Aztán mondtunk egy Miatyánkot, mármint a többiek, mert én nem akartam, és közben elkezdett Eszter sírni. Anya mondta, hogy jól van na, nem kell sírni, ők mind a Mennyországban vannak és jó nekik. De Eszter meg mondta, hogy nem miattuk sír, hanem hogy Törpének nem gyújtottunk gyertyát!
Tudjátok, a törpehörcsög, múlt héten halt meg.
Úgyhogy apa már ugrott is még egy gyertyáért, hogy Törpének is jó legyen.
Aztán szépen megnyugodtunk, és néztük tovább a Karib Tenger Kalózait. Az jó, mert vicces is meg félelmetes, úgyhogy a biztonság kedvéért nálam ott volt az igazipisztolyom, Eszternél meg a kalózpisztolyom, és néha mi is lövöldöztünk az ellenségekre.

Sziasztok!
Peti



 

3 komment

Címkék: peti jelentkezik szívdobogva

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr943346048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kat_81 2011.11.01. 22:41:42

Drága jó Peti apukája! (Mert Petinek még nem kell tudnia)
Ma Mindenszentek van...bocs a kötekedésért :-)
Kata

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.11.01. 23:12:21

@Kat_81: apa üzeni, hogy nálunk tökre egybemosódnak a dátumok, hozzánk már volt, hogy a Mikulás december ötödikén jött, és anyát is köszöntötte már meg apa egy héttel korábban névnapra, mert rossz helyen volt nyitva a naptárja.

Kat_81 2011.11.01. 23:24:42

OK-ok. Családi ünnepek keveredését ismerem. Csak gondoltam kijavítom apát :-) mert bár közel is van a két ünnep, meg van is kapcsolat köztük, azért nem ugyan az.
A blogotok amúgy jó! :-)
süti beállítások módosítása