HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

orvos-é vagy kuruzsló?

2011.10.17. 10:21 Laci Today Magazin

Rihaj!

Hákkomolyamondom óvostássadalom monnyonle!

Lányomnak egy borsószemnagyságú területen kihullott neki a haja.
Najó, naaagy borsó.
Szóval elvittük a gyerekorvoshoz, mondta ne ijedjünk meg, aztán mondta, hogy egész szakosodás van a témára a hejmpálban, oda kell vinni.
Nem ijedtem meg, csak asszony dobott egy sírást, hogy úristen komoly baj lehet, ha egész részlege van a témának kórházon belül, szóval hangulatkeltéshez legalább értenek.
Aztán tehát megnézte tehát a szagorvos.
Van is neki “Dr” a neve előtt, meg is érdemli. Orvosi egyetem azért annyi év, mert egy évig tanulják, hogy fej, tor, potroh, a maradékban meg tanulnak rondán írni, hogy még a patikus se értse.

Ez a művelt ember aszmonta, hogy “nem lehet tudni mitől van. Valószínűleg autoimmun*. Lehet, hogy magától meggyógyul, de az is lehet, hogy az összes haja kihullik a gyereknek”.

* - Az AUTOIMMON az elvileg annyit jelent, hogy nem elkaptad, nem kívülről jön, hanem a szervezet saját maga ellen fordult. Például lelkileg nem vagy kibékülve magaddal. Nem gyógyítható kívülről, hane, pusztítsd el magad, vagy fogadd el a hibáidat és békülj ki magaddal.

Mikor mondják valamire, hogy autoimmun? Amikor ötletük sincs, hogy mi lehet a probléma. Ezt a legkönnyebb rávágni.

Szóval nem tudja, mi a baj, viszont ezt határozottan mondja, énszerintem meg ezzel az erővel a gyereket elvihettük volna egy villanyzserelőhöz is.

“Azért írok egy receptet, ezzel kenegessék!”

AZT MEG MINEK?

Assetuggya, mi a baj, de írja rá a receptet?
Tessékmondani, ez valami cselekvéskényszer? Pszichológusnál járt már vele?
Vagy DrHouse-effektus, “kezeljük mindkettőre”, aztán valamelyik hátha bejön?
Esetleg gazdaságiválságkezelés: mindegy, csak vegyél valamit a patikában?


Hát persze, hogy nem kenek addig semmit a hajára, amíg nem mondják meg, hogy kérem EZ a baja és EZZEL kell gyógyítani!

De ne szóljuk le teljesen az orvostársadalmat, nem zárta le az ügyünket: elküldött vérvételre. Szóval legalább nyomoznak. A vérvétel mókás volt, annyi vért levettek, hogy utána megnéztem, jó ajtón mentünk-e be, mert lehet, hogy a “VÉRVÉTEL” helyett a “VÉRADÁS” feliratún, szóval nem mindegy.

De Eszter rendes volt, mert mondta, hogy “Akartam sírni, de nem sírtam, mert sokan hallották volna.”
Lelkileg erős, mint az anyja. Engem harmadikban orrmandulaműtét előtt vittek vérvételre, hát olyan előadást csaptam, hogy ketten fogtak le, meg egy aki szúrt, szóval mondom, rendesgyerek a lányom.

Most várjuk az eredményt.

Üdv!
Laci Today

ps. Persze nem teljesen érthető a felháborodásom, hiszen csomó minden van, amit nem lehet első ránézésre megállapítani elismerem.
De nekem 12 éves koromtól napallergiám volt, amire felírtak csukamájolajas kencét: azzal éveken át MINDEN este kennem kellett magam, halszagom volt tőle, a pizsamám is halszagú volt: és nem használt. A végén leszoktam róla mert minek, egyszercsak magamtól kinőttem a bajt. Szóval belőlem ott és akkor totál hülyét csináltak meggyógyítás helyett, és most izém van. Dézsavüm. Most a lányommal akarnak szórakozni, csak nemhagyom.
Ja, és akkor arról még nem beszéltem, amikor a lábamat egy héten át le akarták vágni térdből, mert GYÓGYÍTANI nem tudták. Szóval ezekután ÉNLEGALÁBBIS hadd hívjam már kuruzslónak mondjuk 50%-ban azokat, akik diplomával kijönnek az orvosiegyetemről, köszönöm.

6 komment

Címkék: hajhullás

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr643308834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hang Ember 2011.10.17. 14:42:11

Egy bőrgyógyásznak sem ártana megmutatni a nagylányod buksiját. Hátha tud valami okosságot mondani.

Az orvostársadalomhoz kapcsolódva:

Tizensokévvel ezelőtt gugák és göbök nőttek a fejem hátsó részén, pokoli fájdalmat okozva. Olyasmi szúrásszerű fájdalmat képzelj el amibe beleszédül az ember. Elmentem a háziorvoshoz. Aszongya koponyacsont-kinövés lehet. Beutaló a röntgenbe, onnan vissza házidokihoz. Hümm-hümm. Aszongya el kéne menni egy neurológushoz . Oké. Elmegyek, eredménye nuku, vissza a háziorvoshoz. Hümm-hümm. Hát még talán a bőrgyógyászt kellene megpróbálni. Négy órát vártam a bőrgyógyászaton, bementem, írd és mondd, két és fél percig voltam bent, három mondatot kérdezett a dokinéni, ránézett a fejbőrömre, aszongya C típusú övsömör, koponyavarrati ideggócból indul, ad rá kenőcsöt, meg itt van ez a drága tabletta, váltsam ki szedjem be, egy hét múlva semmi bajom nem lesz. És tényleg! Egy hét alatt elmúlt. Na de addig amit kiálltam...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.10.17. 14:49:29

@Hang Ember: ez a hajizé akiné vótunk, ez bőrizé is. Bőrön belül hajra szakosodott, vagy ilyesmi. Szóval bőrgyógyászatilag közelített igen.
De ez vagy vmi más gyulladás tünete lesz, tehát a gyulladás elmúltával ez is elmúlik magától, vagy autoimmun lesz és akkor vagy elmúlik magától vagy nem. Nagyjából a lányomra van bízva.

fenszter 2011.10.17. 15:02:45

Amúgy nem volt az a csukamájolaj akkora nagy hülyeség anno, magas d-vitamintartalma miatt igenis nem rossz napallergia esetén, nem az allergiát, hanem az abból eredöen fellépö vitaminhiányt kuruzsolta volna. De lehet hogy inni kellett volna és nem kenni...
A leányzó tünetei meg lehet hogy elmúlnak ha hagyod hogy olyan koránra állítsa be a telcsijét amikorra akarja. Csak lehet hogy abba te kezdesz el belekopaszodni...

Tudom, tudom komoly téma, és drukkolok is hogy csak valami piti ügy legyen, de mégis jót nevettem...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.10.17. 15:59:50

@fenszter: maraggyunk annyiban, hogy bűzlöttem mint egy halászfalu, ha még lett vóna érteeme hagyján, de így....
igen, én is abban bízom hogy nemkomoly, emiatt tudok vele mókázni, klömbe véresen komój lenne, érted...

fenszter 2011.10.17. 16:09:46

Még annyit, hogy szerintem az jó jel, hogy sok vért levettek, mert akkor tényleg mindent megnéznek, ha egyszer már ül az a tü a kis vénában, akkor már mindegy hány fiolányit vesznek.
Mondd meg a lányodnak hogy vagányabb hogy nem sírt, mint te az új fekete félhosszú kabátodban slimfit inggel!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.10.17. 16:23:51

@fenszter: mög lett dacsérve, kapott is dícséretet 3.490 Ft értékben. A dícséret elemmel működik és ha megsimogatod, mozgatja a fejét, csóválja a farkát. Miután megdöglött a törpehörcsög, ez majdnem pótolja és etetni sem kell.

A sokvér vétele igen, jelent lelkiismeretes mindenmegvizsgálást is, meg Fingunk Sincs Hát Sok Vér Kell Hogy Mindenre Tesztelhessük.

Ha a végén kihozzák hogy terhes, akkó széccsapok közte.
süti beállítások módosítása