HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Kalzedónia drágám!

2011.10.06. 11:51 Laci Today Magazin

 Rihaj!

Tegnap egy indiai úriembert vittem a reptérre, útközben láttunk egy Calzedonia plakátot. Nem pont ugyanezt, mert AZT nem találtam meg a neten, de LÉNYEGILEG  ugyanezt:





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na és akkor a bácsi megkérdezte, hogy mi az a Calzedonia?
Mondtam, hogy egy fehérneműmárka.
Mire a bácsi, hogy náluk Indiában ilyesmi nincs, és a kép alapján azt hitte, hogy valami jógaforma, és csodálkozott, hogy még nem ismeri.


Egy másik érdekes történet, hogy egy neves hotel megkereste emailben a cégünket, hogy van ott egy csoportunk, és regulázzuk már meg, mert jelenet volt az éjszaka.
Szerintem az utazási iroda egyáltalán nem felelős azért, hogy a vendég mit csinál, mert nem vagyok a vendég édesapja, de egy felnőttkorú vendég viselkedéséért mégcsak a saját édesapja sem felelős, szerintem, de azért megkérdeztük, mi történt.

AZ történt, hogy egy arab úriember egy magyar játéklányt rendelt a szobájába.
A játéklány megérkezett ( a hotel BEENGEDTE), majd, „mivel nem valósult meg a szolgáltatás, az úr nem akarta kifizetni azt”.
A játéklány ezt sérelmezte, merthogy ő mindent megtett, mire az úriember a taknyán kivágta a játéklányt a szobából, mire a játéklány balhét rendezett a hotelben, ami milyen gáz már.
Hogy a hotel beengedte a játéklányt, az nemtom baj-e,de hogy erről miért MI tehetnénk, azt pláne nemtudom.

Én csak morfondírozgatok.
Egyrészről, hogy az úriember milyenember lehetett. Előszöris kell a hiúságomnak, hogy ne a pénzemért, tehát nem hívok kurvát.
Aztán, ha VELEM előfordulna, hogy nem áll fel, hát a hölgynek odaadnám a pénzt, kétszerannyit, hogy kussoljon az esetről és szép csöndben tűnjön el, nem? Nem pedig ország-világ előtt szétkürtölöm hogy nem állt fel.
Másrészről, a játéklánynak ez szakmai kudarcnak számít-e? Megtett-e mindent, vagy ez hanyag munkavégzés? Hogy fog majd kinézni a CV-jében?
Kap-e ilyenkor írásbeli figyelmeztetést a főnökétől?
Van-e munkaköri leírása, hogy mimindent kell megtenni az ügy érdekében?
Készül-e jegyzőkönyv részletes leírással? Megkaphatnám?

Mindent egybevetve én aszmondom, hogy az úriemberben lehetett a hiba.
Az meg, hogy még durva is volt a játéklánnyal, hát az szerintem túlzás, én a hotel helyében bemostam volna kettőt a nemfelállósnak, a jáéklánynak meg hívok egy taxit. Azonban, bár világméretű nagy nemzetközi híres szállodaláncról van szó, ezek inkább írtak nekünk egy emailt.

De így már legalább mindenki tudja, hogy az arabnak nem állt föl  :)

Üdv!
Laci Today

1 komment

Címkék: calzedonia nemállföl játéklány

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr523282209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juds 2011.10.07. 18:37:09

"De így már legalább mindenki tudja, hogy az arabnak nem állt föl :)"

Jo tudni :))), akkor inkabb a zsebet neznem :)))

Azert panaszkodtal, hogy nincs tortenes :))))

Mostmar tortenik egy s mas .

na.
süti beállítások módosítása