HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Vigyázat, majdnem mérgező!

2011.09.29. 11:21 Laci Today Magazin

 

Rihaj!

Az Asiaenterben találtam egy dobozkát érdekes felirattal, ezzel foglalkoznék ma.
Először idézem a dobozka feliratát:
    
            _____________________________________________
                                       FIGYELEM!!!
            Itt véralvadásgátló rágcsálóirtószer kihelyezése történt!
            Az irtószer emberre és állatra egyaránt veszélyes lehet,
            ezért kérjük a gyerekek és háziállatok távoltartását!
             

                    Az irtószer ellenszere: K1-vitamin. 
               ------------------------------------------------------------

Na. Én itt alapvető problémákat érzek.
Előszöris veszélyes LEHET? Az milyen méreg már?
Tehát patkányúr jön, bekajál belőle egy vödörrel, kellemeset böfög, meghívja a haverokat is, és mondjuk nem halnak meg, csak hánynak egész éjjel.
Másnap mesélik, hogy mekkora buli volt tegnap!

Arról nem beszélve, hogy a patkány a legintelligensebb rágcsáló.
Tehát lehet, hogy tud olvasni.  És akkor ott a megfejtés az alsó sorban, már csak K
1-vitamint kell szereznie!

Egyébként vagyok olyan állatbarát, hogy vettem egy doboz K
1-vitamint, és kiraktam a méreg mellé. Ennyi esélyt adjunk már nekik, há nem? Hamár megtanultak olvasni!
Aki meg nem tanult meg... na EZÉRT kell tanulni, édesfijaim!

Üdv!
Laci Today
ps aszmeg ismeritek, asztaviccet?, hogy:

Három székely ül a padon. Egyik elővesz egy üveget, meghúzza, csettint egyet:
-Hú, de durva! -majd átadja a másiknak. Az is meghúzza, ő is mondja:
-Komám, ez denagyon! - és átadja a harmadiknak. Az szintén meghúzza majd:
-Húúaah! Édes komám, mi vótt ez? -mire az első:
-Kalózpálinka!
-Hogyhogy kalóz?
-Há halálfej van az ódalán!

7 komment

Címkék: rágcsálóirtószer

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr923264687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RomBold! (törölt) 2011.09.29. 13:18:26

Kalózpálesz :D

Amúgy a kihelyezett D1 vitamin kapcsán szólok valami állatvédő szervezetnél az érdekedben, hogy adjanak már neked egy lovagrendet, vagy becsületrendet!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.09.30. 11:42:41

naaaa! pentek van! hireket akarok!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.30. 20:34:06

@RomBold!: KÁEGY, nem déegy... igen, épp fel akartam terjeszteni saját magamat, de így mégiscsak jobban venné ki magát, és előre is kösz!

@Aliz jelentkezik Mosolyországbol: egész nap lóttam-futtam, most kerültem gép elé, folyamatban, addig le ne merj feküdni, amíg nem olvastad!!!! :)

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.09.30. 20:46:57

@Laci Today Magazin:
Kérek felmentést, holnap megyek a szőlőbe hajnalba kapálni alunnom kell !!!!!!!!!!!!!
:-)

vén betyár 2011.10.03. 10:00:16

Féltjük a cicánkat, nehogy ő is mérgezett egeret egyen, ezért szóltunk a szomszédoknak, hogy ne tegyenek ki mérget.
Megigérték.
A múlt héten hozott a cicánk egy egeret.
Vadonatúj csapdástul.
süti beállítások módosítása