HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

kukucs!

2011.09.22. 09:38 Laci Today Magazin

Rihaj!

Nemrégiben terjengett egy hír az Asiacenterről, hogy itt eltűnnek a lányok.
Hát ez nemigen igaz, a múltkor a feleségemet vagy fél órára szabadon engedtem az objektumban, és még mindig megvan.

AZ viszont igaz, mert tegnap történt, hogy kollegina halottspadtan jön vissza retyóról, kérdeztem is, hogy mivan, nem jött meg, ilyen korban terhes?, amiért kaptam egy pofont mert nemöreg, szóval az történt, hogy hát ő szépen végzi a dolgát, egyszercsak lenéz, és a mellette lévő wc-fülkéből a válaszfal alatt egy krapek átkukkol alulról felfelé.

Hát erősen megrémült, rákiáltott, aztán a pasi még csak el sem szaladt, szóval kint találkoztak, és kollegina rászabadította a biztonsági őrt.

Bár én azt mondom, helytelenül járt el.
Én, ha már nő vagyok ergo magassarkúba kényszerítenek, hát én ezzel a magassarkammal a szemébe léptem volna a srácnak.
SŐT, ha megadatik, hogy kijövök és a srác nem futott el, akkor kéretik jobb kezecskét ökölbe szorítani, bal kézzel megragadni a jobb kézfejet, jobb könyököt behajlítani, majd törzsfordulással gyorsítva könyékkel a srác arcát behomorítani.

Háminimum. Úgyhogy kolleginának most wc-fóbiája van, mondtam neki, hogy legközeebb elkísérem, de nem akar férfit látni a közelében.

Ezek a wc-történetek mindig valahogy félelmetesre sikerülnek. Én egyszer, még hatodikosként épp a dolgomat végeztem a piszoárnál, amikor Zoliosztálytárs bejött, és hátulról megragadva a vállamat, elkezdett rángatni, "pisiltél már buszon?" felkiáltással, én meg összecikáztam a falat a megrázkódtatástól.

Egy másik alkalommal meg, a retyó úgy volt a suliban, hogy a kézmosótól egy kis szűk folyosó vezetett át a retyóba, és ezen a szűk folyosón lehetet pókembereset játszani: a hátad az egyik falnak támasztod, a talpad a másiknak, így felülsz a "levegőbe", sőt fel is lehet mászni bármilyen magasra. És magasnak magas volt a folyosó.
Úgyhogy PadosPityuval fel is másztunk egész a plafon alá, ott üldögéltünk, a baj csak az, hogy közben bejött a fizikatanár, és falmászásért intő járt. Kussoltunk a plafon alatt ezerrel, próbáltunk láthatatlanok, de legalábbis áttetszőek lenni, ő meg átment alattunk, megtette a kötelességét, megtudtuk hogy közben szeret énekelni, aztán kisétált alattunk.

Általában a vadles is azon az elven alapul, hogy a bamba őz, szarvas nem néz fel legelészés közben, szóval nem zavarja, hogy a vadászok ott figyelnek a feje fölött, csak csendben kell maradni.

A fizikatanár is egy ilyen vadonélő őzike szintjén lehetett, mert szerencsére nem nézett fel, és így megúsztuk intő nékű a dógot.

Üdv!
Laci Today

ps: akinek nem volt elég a wécésztorikból, az itt olvashatja a tutit, csak erős idegzetűeknek!

2 komment

Címkék: wc sztorik

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr533245208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2011.09.22. 12:06:27

Jaj, ne, könyörgöm!
Bepisiltem a röhögéstől, konkrétan: összehugyoztam magam.:):):)
Ráadásul másodszor:

lemil.blog.hu/2011/09/22/nagyon_kulonlegesek#more3220108

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.22. 13:35:08

@vén betyár: "annyi országot bombáztunk szabaddá, hogy már keverem" :)
süti beállítások módosítása