HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Eszter Naplója - Mami

2011.09.21. 09:20 Laci Today Magazin

Sziasztok,

többen is jeleztétek Petit olvasva, hogy én is írhatnék naplót. Ezt ma elkezdem, és ezentúl szerdánként akkor én írok. Korábban is írtam már naplót, és pont belebotlottam egy feljegyzésembe 2009 november 06-ról, akkor én elsős voltam, és a történet egy picit szomorú, de azért olvassátok el! Mamiról írtam.

Mami nagyon aranyos, doktornéni, és ő mindig tudja, hogy mi bajunk van, akkoris, amikor nincs. És amikor mozog egy fogam, én már alig várom, hogy kiessen, mert a többieknek már jóval több foguk hiányzik, és megkérem apát, hogy húzza ki, de megpróbálja, és nem meri, mert még nem mozog eléggé. Olyankor csak szólok Maminak, amikor legközelebb nála vagyunk, és kihúzza.
Úgyhogy eddig az összes mozgó fogamat ő húzta ki, mind a hármat!
És Mamival jó, mert lehet vele vitatkozni, és olvas nekünk, sokat kérdez, de ha meg ő kérdez és nem tudom a választ, akkor nagyon sok mindent lehet tanulni tőle, és vacsorához mindig én tehetem ki a tányérokat, a szalvétát, az evőeszközt és a poharakat!
Mamiról egy ideje azt mondják, hogy beteg, pedig ez nem igaz, mert nem köhög. Viszont egyre kevesebbet eszik, és már alig van haja, és sokszor fáradt.
Kórházba került, meglátogattuk, utána mi hazajöttünk, de őt nem akarják hazaengedni, és pár nap múlva anyáék beszéltek, hogy be kéne menni elköszönni. De én közbeszóltam:
-Hogyhogy elköszönni? Majd meggyógyul és hazajön és akkor is tudunk köszönni neki! -de apa mondta, hogy Mami nagyon beteg, és nem fog már hazajönni.
-És akkor ki fogja kihúzni a fogamat? -kérdeztem, és sírtam, merthát, Mami ne haljon meg, mert ki fog vitatkozni velem, és kihúzni a fogamat, és olvasni, és nem igazság!
Iskolanapra esett, amikor anyáék tervezték, hogy bemennek Mamihoz, "nem várhatunk hétvégéig", és én sírtam, hogy én is be akarok menni!
De nem engedték, mert nekem iskolába kell menni, és az különben sem gyereknek való. Apa vitt minket reggel iskolába, és én egész úton sírtam, hogy be akarok menni én is Mamihoz. Apa egész úton csöndben volt, mert azon gondolkozott, hogy na, most egy napot hiányzok, akkor mivan, de akkor ő most hová tegyen engem? Viszont Mamitól is csak egyszer lehet elköszönni, az iskola pedig megvár. Viszont: az iskola, az iskola!  A végén megálltunk az iskola előtt, és apa kiszállt, és kinyitotta az ajtómat, és gondolkozott, aztán visszacsukta, és visszaült, és felhívta Judit nénit, hogy ma nem megyek iskolába. Elvittük Petit bölcsibe, és bementünk apa munkahelyére. Én ott szépen elfoglaltam magam délutánig, mert csak akkor mentünk Mamihoz. Először készítettem egy naptárat, és mivel sokáig voltunk apa munkahelyén, a hónapokba beírtam a napokat százig. Utána lerajzoltam Mamit, sok hajjal, a kék ruhájában, és Marit, és magunkat, és Mami sírját, ami üres volt, mert Mami nem halt meg. De majd ha meghal, akkor ezt a rajzot beteszem a sírjába, mert ezt neki rajzoltam ajándékba.
Aztán apa szólt, hogy mehetünk, és bementünk Mamihoz a kórházba. Igazi nagylány voltam, Mami ott feküdt, pihegett, és Mari megfogta a kezemet, és mondta, hogy ugye, majd ezentúl is szépen fogok tanulni, és ügyes nagylány leszek, és én mondtam, hogy igen. Mami is bólogatott, aztán kijöttem, és csak kint sírtam.
A temetés szép, napos időben volt, mi elfelejtettük elvinni a rajzomat, de majd ki fogjuk vinni Maminak a temetőbe máskor. Sokan sírtak, úgyhogy én is sírtam, és mondtam, hogy hiányzik Mami, és az összes halottak közül nekem Mami hiányzik legjobban, és Piri mama, akivel most együtt vannak a Mennyben, és ők látnak minket, de nekem akkor is hiányoznak!
És otthon apától kértem egy fotót Mamiról, és keretbe rakta, és kitettem az asztalomra, és azóta is ott van.


Sziasztok,
Eszter
 

11 komment

Címkék: eszter mami naplója

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr903242725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.09.21. 09:59:10

Hát Laci... nem tudok ehhez fűzni semmit.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.21. 10:18:08

dehogynem, "béke poraira" vagy ilyesmi. Végülis ez egy humorlap. Igyunk Mami egészségére!

Hang Ember 2011.09.21. 10:44:52

Azt tudjuk, hogy Eszterlány komoly hölgy. De ettől vidámabb történeteket írjon a naplójába.

Megindító történet. De ha nem haragszol meg, nem feltétlen ide való. Tudom, nem lehet mindig nevetni...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.21. 10:47:39

@Hang Ember: há ez igaz. Csak belebotlottam a feljegyzései között és nem tudtam nem megosztani.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.09.21. 11:49:59

@Laci Today Magazin: Anno mikor elkezdtem naplot irni, kiderult, hogy Nagymamam beleolvasott, sot A-tol Z-ig elolvasta. Mai napig nem bocsajtottam meg Neki!!!
Persze, ha megkerdezted az mas:)

A halal eljovetelet meg kell tanulni elfogadni, ez igy volt jo...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.21. 12:26:28

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
Dárling! Én nem olvasom a gyerekeim naplóját, pláne, hogy Peti nem is tud írni, Eszter meg lusta lenne ilyesmikre.
Ezeket ÉN ÍROM, az ő nevükben. Na. De most a színfalak mögé engedtelek. Húzás vissza a nézőtérre :)
Jajmár. Aszittem egyértelmű. Hiszen Peti Jelentkeziket már ismeritek és ott is tudjuk hogy valójában én írom...csak a szájukba adom. Persze a gyerekszövegek, tehát ahol beszélnek, az eredeti, azt ők kimondták és én idéztem.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.09.21. 13:14:09

@Laci Today Magazin: :) nem jol ertelmezted vagy en nem fogalmaztam rendesen:)
"beleolvastam a feljegyzeseibe" reszre irtam...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.09.21. 13:16:39

@Laci Today Magazin: te azt hitted, hogy en azt hiszem, hogy...?:)))
hajaj:))))
süti beállítások módosítása