HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 24.

2011.09.16. 12:39 Laci Today Magazin

Rihaj!

aszongya a fiam, hogy
-Anya ezentúl csokismüzli helyett kukoricapelyhet kérek mindig!
-Hogyhogy, eddig a csokisat jobban szeretted…
-Igen, de a kukocirapehely egészségesebb!
-…??????... ezt honnan tudod?
-Hát te mondtad tegnap!


Na csapjunk a hírek közé:

BELFÖLD

Csúszhat a Margit híd befejezése
LT: Magyarország. Csúszni fog.

Véget ért az önkéntes fogság a Mammutban
LT: má éhesek vótak. De ez a hír ménem a BULVÁRnál van?

Nem tüntethetnek a szakszervezetek
LT: én már legalább egy éve kijelentettem, hogy Magyarország új államformája a viktatúra, és a történelem engem igazol. Kezdhettek etalonnak tartani.

Nem lesz mivel fűteni a Pest megyei iskolákban
LT: viszont a Parlamentnek milyen szép kivilágítása van!

Nem volt vesztegetés a Kopaszi-gát mellett
LT: ALATTA volt

ja, egyébként, most jut eszembe, képzeljétek, van ez a Wolf Kati, aki az országunkénekét énekelte, (A szerelem oly szép), hát én  T.K. Olvasónk jóvoltából hozzájutottam egy régirégi Fürgerókalábak videókliphez:  hát gyereknek is ugyanolyan ronda volt, csak másképp.

Összement a Centrum Parkoló birodalma
LT: meg helyenként durván át is nevezték

Mégsem genetikusan alattvaló a magyar – Kertész Ákos visszavonta korábbi írásának védhetetlen mondatát. A kormány visszavette volna tőle a Kossuth-díjat, ha nem kér bocsánatot
LT: egy Kossuthért mindent.

Gyógyszerellátási gondok jöhetnek
LT: ez szerintem arról szól, hogy néhány gyógyszer olcsóbb LESZ, úgyhogy gyorsan nyomjunk rá egy felvásárlási lázat, amíg eladhatjuk drágán.

Mivel fog védekezni Gyurcsány?
LT: nekünk gimi harmadikban jött egy orvostanhallgató, és felsorolta a lehetőségeket. Aztán mindenki kapott egy óvszert, amit annak rendje és módja szerint a szünetben addig fújtunk fel, amíg ki nem pukkadt, kivéve Osztály Rondája, mondtuk is hogy minek rakod el, nincs is csajod, ahogy kinézel, nem is lesz! Mondta, hogy megnézte, ez három évig tartja a szavatosságát, az alatt meg csak összejön neki valami.

BULVÁR

Rendőrkutya támadt rendőrre
LT: hatósági személy bántalmazásáért két hétig Whiskason él, csak én titokban hordok neki kolbászkát, meg is szoktam simizni a buksiját.

Rosszul lettek a lángostól
LT: asszony is olyan lángost tud csinálni, hogy jöttek a vendégek, az egyik nem bírta abbahagyni az evést, aztán reggel jelezte, hogy egész éjjel porcelánbuszt vezetett.

Téglával, baltával támadt egy asszony a rendőrökre Somogyban
LT: fegyvertartási engedély híján, abból kell főzni, amink van

Húsz hektárnyi bozótos lángolt Pomázon
LT: esküszöm nem én voltam.

Ötszörösen körözött férfit fogtak
LT: jó, de mind az ötször?

Visszafordult Budapestre a Malév podgoricai járata – Navracsics a gépen ült
LT: A renitens gépet menesztették

GAZDASÁG

IGEN tudok a Legfontosabb Hírről, hogy 180-ért lehet frankhitelt kiváltani, de egyelőre nem óhajtok állást foglalni az ügyben. Később sem.

Kevesebben dolgozunk, de többért
LT: korrigálnám a fenti KIJELENTŐ mondatot ÓHAJTÓmondattá:
Kevesebben dolgozunk, DE TÖBB BÉRT!!!!

Gyengül a forint
LT: Má nem tart sokáig. Má szerintemmá végeegyengülés.

Fitch: A német bankok ellenállnak a válságnak
LT: veszek egy német bankot. Kettőt!

Soros: tartós recesszió vár Európára
LT:  kussójámá vészmadár!

Rehn:  nem lesz recesszió
LT: HAJRÁ REHN!

Gyengítette a Frankot a svájci jegybank
LT: a jelek szerint, a Forint ezt leszarja

TECH

Nőtt az internetezők, csökkent a mobilozók száma
LT: mert a mobilon is interneteznek, 4x6, jobb esetben 8x10centi képernyőn, és még élvezik is.

Intel csipekre megy az Android
LT: Nyelvszakon végeztem. A fenti mondatot le tudom fordítani három idegen nyelvre érthetően, anélkül, hogy a leghalványabb sejtésem is lenne arról, hogy miről van szó.

Mindent megváltoztat a Microsoft
LT: kirohantam wécére, ellenőriztem, és még férfi vagyok, a javából!

Mobilbank a citibanktól
LT: hallod megnyomsz véletlenül egy rossz gombot és kapsz egy húszmillás hitelt a nyakadba.

2020-ra 15milliárd intelligens eszköz kapcsolódik egymáshoz
LT: azt is kirúgnám, aki munkaidő alatt ilyeneket számolgat munka helyett.

Tízszeresére nőtt a TUMBLR egy év alatt
LT: és még mindig nem tudom kimondani, hogy TUMBLR, anélkül, hogy ne vágná rá valaki, hogy „legközelebb tedd a szád elé a kezed”

TUDOMÁNY

Tizenötmillió éves őselefántot mutattak be Németországban
LT: idézném a legfontosabb perceket:
-Tizenötmillió Éves  Őselefánt, ez itt a Bámuló Tömeg! Bámuló Tömeg, ez itt a Tizenötmillió Éves Őselefánt!

Hazatért három űrhajós
LT: nagy cucc, én minden este hazatérek!!

A B-vitamin lassítja az időskori elbutulást
LT: meg a korai halál.

A csokoládé erősíti az izmokat
LT: nem kockásít, gömbölyít! Gyarapodásnak gyarapodás.

A korán kelők fittebbek, boldogabbak
LT: EDDGI aszittem, azé bódog a feleségem, mer a férje vagyok. Erre kiderül, hogy a rendszeres ötórás keléstől. Megyek, levetem magam a készülő Margit hídról.

SPORT

Együtt rúgta ellenfelét játékos és drukker – a tömegverekedésbenrendőrök is részt vettek
LT: kollektív buli. Gigalájk.

Ennyire béna öngólt nem lehet lőni
LT: dehogynem, általános másodikban pont így lőttem. Álltam a saját kapunk előtt, jött a labda, ott volt a kapu, a kapus teljesen felkészületlen volt RÁM, belőttem mint az állat. A többiek mit összebalhéztak érte!

KÜLFÖLD

Egyre nehézkesebb a görög mentés
LT: „Doktor úr, most operálunk, vagy boncolunk?”

Leállítottak egy kivégzést Texasban
LT: apropó, ha mondjuk, halálra ítélnek valakit, ergo menthetetlenül meg fog halni, de amúgy makkegészséges, akkor felajánlhatja a szerveit? Illetve ha igen, van aki elfogadja?
-Jóhírem van, sikerült szívet szereznünk!
-Óh, doktor úr… és mit lehet tudunk erről a jólelkű önzetlen adományozóról?
-Tömeggyilkos, de amúgy rendes srác, ismerem az apját!

Napi tizenkét perc plusz munkával a válság ellen
LT: ennek a besza-behu alapján NESZA-NEHU mozgalom legyen a neve!!!
A NeSzarj-NeHugyozz mozgalom lényege, hogy kiszámoltam, hogy ha munka közben nem megyek ki retyóra egyszer sem, az napi szinten pont +12perc munkában töltött idő!

Fél kiló TNT-vel utazott egy vietnami Párizsból – egy vadászpuska is volt a bőröndjében
LT: na Ő viszont tőlünk vette a repjegyét! Érdeklődött, hogy mennyi túlsúlyt vihet, mondjuk azt nem mondta, hogy mit visz.
 Egyébként a Párizs-Hanoi járaton utazott a bácsi (innen a vietnamiak leginkább Párizson vagy Frankfurton át szoktak Vietnamba menni), szóóvaa érdeklődnék, OKÉ hogy Európa legrumlisabb reptere Párizs, nade ENNYIRE???

Üdv!
Laci Today

3 komment

Címkék: hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr793231645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása