HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Kislány ébresztésfunkcióval eladó!

2011.09.14. 09:10 Laci Today Magazin

Rihaj!

Minden úgy kezdődött, hogy Eszterlány kapott egy mobiltelefont.
És tegnap este is úgy vittem be a szobájába (mert a nappaliban hagyta)  a mobilját, hogy csekkoltam neki az ébresztést 06.15-re, mert ő arra szeret ébredni. A Fürgerókalábak zenéjére. Asszonypajtás mindig hajnalban megy el otthonról, szóval szereplők: Eszter, Peti, én.

Ma meg egyszercsak hallom ugye a Fürgerókalábakat, ami HÜLYESÉG, mert én EDDIGRE már felkelek és a saját reggeli dolgaimat elvégzem. Úgyhogy késésben vagyok, tehát már csak egy picit pihegek, majd sietve felkelek. A gyerekeket is intézem, hulla álmosak, mivan velük, tessék reggelizni, nemvagyunk még éhesek, de igyekeznünk kell.
Megreggeliztetem őket, Eszter már önellátó, de Petit megmosdatom, felöltöztetem, megy az idő, már negyed van, fél előtt el kéne indulni.

Még Eszternek összedobok tízórait, kavarok limonádét, szobát rendbe teszem (reggeli lepakolása, söprés), pontban félkor sikerül elindulni.

Útközben ÉRDEKES, valahogy nem értem, de EGYÁLTALÁN nincs dugó, így aztán jóidőt tudunk menni, ötvenkor a sulinál vagyunk. ÉRDEKES, tök üres a parkoló, ahelyett, hogy a szülők egymást érve leadnák a gyerekeiket, SEMMI, gondolkozom is, hogy most hétköznap van, vagymi, vagy tudnom kéne-e arról, hogy elmarad a tanítás, vagymi, meg, mennyi is az idő, merthát hogyhogy nincsenek szülők, nézem, TÍZ PERC MÚLVA HÉT!!!!
Óraátállítás lett volna?
Vagy, hogy lehet, amikor negyed hétkor keltünk fel, NEMLÉTEZIK, hogy felébredés óta negyvenöt perc telt csak el, vakarom a fejem, rázom a kezemen az órát: 07.55 helyett 06.55 van rajta, lehet hogy elromlott? De ketyeg rendesen. Megnézem a telefont, basszus azon sincs még hét óra...  elraboltak az ufók egy órára?
Pontosabban: elraboltak valamennyi időre egy időkapun át, és vissza is hoztak, de véletlenül egy órával korábban? Legalább valami jó nőt is elraboltak hogy szaporítsák velem az emberiséget? És jó volt? Semmire nem emlékszem.

HOGY LEHETÜNK EGY ÓRÁVAL KORÁBBAN????

Idézet egy mai korareggeli párbeszédből apa és lánya között:
LT:-Eszter, nemértem, esküszöm nem értem. Negyed hétre állítottam az ébresztésedet, hogy lehet csak hét óra?
Eszter: -Ja, apa, éjjel felébredtem egyszer, és megnéztem az ébresztést, és én akartam elsőnek ébredni, úgyhogy átállítottam egy órával korábbra, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Peti: -APAA, akkor most micsinált Eszter?
LT: -Semmi Peti, egy órával hamarabb keltünk!
És Peti vakargássza a fejét és közben néz félárbocra eresztett szemekkel és ásít.
Eszter meg nevet telitorokból, émmeg, énis vakarom a fejem, mint Peti.

Na.
Hát így vegyél gyereknek telefont.

Üdv!
Laci Today
 

9 komment

Címkék: kelés korán

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr383226119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincskereső 2011.09.14. 19:44:19

Oks, átvesszük, vmennyit fizetek is érte, kéthetenként hétvégén láthatás nálatok, jó lesz?
Van egy ötéves lányom, ellesznek.

Kincskereső 2011.09.14. 19:46:13

az ébresztőfunkcióval együtt vesszük át, nálunk 5:30-kor csörög akármi, de nehezen kelünk, kell a rásegítés.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.15. 09:14:42

@Kincskereső:
@átvesszük": ok
"láthatás": nemkell

Demá nem eladó mer átállítottam az ébresztését és fejvesztés terhe mellett nem piszkálhatja.

Kincskereső 2011.09.15. 13:44:57

@Laci Today Magazin: kár, pedig tejjesen beleéltem magam, hogy lesz itt egy rendes lyány, aki segít kikecmeregni reggelente az ágyból (én szeretem a fürgerókalábakat :)), de ami rosszabb, h a láthatásra sem tartottatok volna igényt, pedig az 3 in 1 lett volna, mert az saját ötéves Duracell-nyuszimat is kölcsön adtam volna.
Majd lekközelebb! (6-8 év múlva megint hasonló gondolataid lesznek...)

macamuca [IHUN] 2012.03.08. 19:06:18

@Laci Today Magazin: Ha esetleg mégis meggondoltad magadat, licitálnék. A 9 évvel korosabb sajátom mellé elkelne a humán ébresztő is (van nekije ébresztője, azt kinyomja, oszt punnyad tovább. Én meg kefét reggelizek rendszeresen: elkésik?, nem késik el?, mert a piperézkedés, az nem szenvedhet csorbát....)
Szóval, szójjá, ha eladó a lyány.... :))

macamuca [IHUN] 2012.03.09. 11:11:02

@Laci Today Magazin: 8+9=17
És teljesen jól. Ablakon meg abszolút profin. Főleg, ha az ablak alatt van pár haver. Akik utána bejönnek. (Műszakban melózó szülők okán haverok betanítva: nix csengetés. Helyette telón érdeklődés -ha van píííz a telón-, vagy ablak-kocogtatás van. Még jó, hogy a földszinten lakunk... Szomszéd tömb 2. emeletén lakó nyugdíjas pedagógus kifogásolta, hogy miért van ez. No, nem nálunk reklamált, hanem a tulajnál -albérlők valánk-.Hogy az erkélyén tartózkodva miért zavarta, az ma is titok :)) ) Az ajtón. Oszt utána már nem tud bejönni senki. Mert a csipetnyi előszobát teljesen elfoglalja a haverok levetett csukakészlete. Amiből aztán a távozók tetszés szerint válogatnak, olykor "vegyesválogatott" cipedliben távoznak. Ekkor indul a telefonos cipedli-vadászat: "hol vagy? gyere vissza-hozd vissza!" Mit mongyak: nálunk ilyen valóvilág van :))

Amúgy barterezni akarsz? Asszony mit szól hozzá? Ablak van? És tükör? Mert igazából az abba történő belenézegetés a specialitása = létszükséglet :D
süti beállítások módosítása