HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

NEM! NEVER! NEIN! NICHT! NYET! NO!

2011.09.13. 09:55 Laci Today Magazin

Sziasztok!

Peti vagyok, apa négyéves fia, játékarc és mókásmuki, és keddenként én írom apa blogját!

Most, hogy négyésfél éves vagyok, tesztelem apáékat, hogy mit bírnak. Apáék dackorszaknak hívják, próbálgatom a határaimat, Eszter is kipróbálta ilyenkorában, volt, amit ráhagytak, volt, amit nem.

Úgyhogy szombaton reggel el akartam menni anyával a piacra, de aztán, amikor odaértünk és ki kellett szállni a kocsiból, hát én NEM szálltam ki, nehogymár! Persze aztán ki lettem szállítva, de vettünk paradicsomot is, úgyhogy nem baj.

Tegnap meg NEM akartam hazajönni az oviból, utána NEM akartam Zozival játszani a kertben, aztán NEM akartam bejönni a kertből, aztán NEM akartam vacsorázni, aztán NEM akartam fürdeni, aztán apa hazajött és anya mondta hogy már fáradt, aztán apa határozottabban mondta a fürdést, utána viszont NEM akartam kijönni a kádból, na fogat mosni, hát azt végképp NEM, és akkor, még az orromat is ki kellett fújni, pedig én MEGMONDTAM, hogy NEM akarom, nem értem mit nem értenek a felnőttek, ráadásul nem is jött az orromból semmi, csak egy kis zöld.

Persze igazából tökjó volt Zozival játszani a kertben, kovbojok voltunk, csak neki nem volt  pisztolya mert nem pisztolyozhat, így csak én tudtam lelőni őt. Utána motoroztunk is, van Zozinak meg nekem is bukósisakom, Zozinak kettő is, de csak egy feje.
Utána be kellett menni vacsizni, az igaz, de olyan finom volt, hogy kértem még egy tányérral, aztán bár nem akartam fürdeni, de bevittem a plémobil rendőrt meg pár katonát és víziharc volt, ami tökjó, csak utána anyának fel kellett mosni. Aztán a fogmosással az a baj, hogy nem jó elkezdeni, de ha már elkezdtük, akkor tök jó habot lehet csinálni, utána meg öblögetünk a kékvillámmal.

A kékvillám az apa szerint antibakteriális szájvíz, jó szaga van és kék színű, apa magának vette, de mi isszuk meg Eszterrel.
Attól kékvillám, hogy, ha megnyomjuk, akkor lehet vele mindent összefröcskölni, és úgy lehet cikázni, mint a villámmal, és kék, de anya nem szereti, mert mindent összefröcsköl, pedig tökjó illat lesz tőle.

Úgyhogy az életben továbbra is jó dolgok történnek, csak előtte én egy kicsit mondom, hogy NEM! Ma is NEM akartam felkelni, csakhát éhes voltam, fel kellett.  A reggelire nem mondtam nemet, csak felöltözni NEM akartam, de aztán apa hozta a gördeszkás zoknimat, úgyhogy hagytam, hogy rám adja. Oviba sem akartam menni, de apa berakta a bukósisakomat, kérdeztem, hogy:
-Mivan, apa, motorral megyünk?
És akkor mondta hogy nem, mert nem is megyünk oviba, mert nemakarok, dehát mondtam, hogy "csakviccvóóóólt", szóval, végülis, ha motorral, akkor miért ne. Apa ott az ovi mellett két utcával tartja a motort, és odáig kocsival megyünk, onnan meg azt a két utcát kertek alatt motorral. Így nézek ki, de ez apa sityakjában van, ha akarjátok, jövő héten teszek fel olyat, amiben a sajátomban vagyok:



Eszterék meg voltak az osztályával vonatmúzeumban, és akkora volt a vonat kereke, hogy kétszer akkora, mint Eszter, pedig Eszter nagyobb nálam, szóval tényleg nagy, és volt ott egy  játszótér, és Kari bácsi, aki a napközistanáruk, kiesett a hintából, úgyhogy tök jó lehetett, én is akarok menni a vasútmúzeumba!
Csak előtte majd azt mondom hogy nem.

Sziasztok,

Peti

10 komment

Címkék: nem motor peti dackorszak

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr383222594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hang Ember 2011.09.13. 12:07:14

Te Peti! Ha mégis oviba mentél, akkor hogy írtad ide a mondandódat? ;)

Klassz lett egyébként, mosolyogtam és bólogattam felváltva :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.13. 13:25:31

@Hang Ember:
ügyes észrevétel!
gondolatátvitellel kényszerítettem apa kezeit!

Den91 2011.09.13. 17:39:11

Amúgy meg milyen kis művelt krapek vagy, hogy ilyen sok nyelven tudod mondani, hogy 'nem' :D

Den91 2011.09.13. 18:49:56

@Laci Today Magazin: Részletkérdés, attól még a 'nem' szó nagyon sok nyelven volt szerepeltetve.

Ugyandehogy (törölt) 2011.09.13. 20:12:57

talán Kovács Kati énekelte, hogy Nem, nem, nem, nem leszek sohasem a jááátééékszered.

ja, majd apa elmeséli, ki az a néni.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.09.14. 09:13:37

Petinek egy „Az Igenember” képzésen kellene részt vennie, mely után mindenre igent mond és attól kezdve minden kérdésre, felszólításra, gondolkodás nélkül rávágja az igent!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.14. 09:43:20

@Myta: vettem Petinek fehér pólót, van ruhafilcem, hasára felírom majd, hogy "igen, anya!", hátára meg hogy "igen, apa!"

Hang Ember 2011.09.14. 10:03:11

@Laci Today Magazin: ...és rákiáltasz, hogy ne fordíts hátat ha hozzád beszélek!
süti beállítások módosítása