HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

dietetikusfunkció monnyonle

2011.09.05. 13:39 Laci Today Magazin

Rihaj!

Szarul indult a hétfőm:  többen is jelezték FB üzenőfalon, hogy „ minden  Viktornak boldog névnapot” kívánnak.
Hát én minimum megcsillagoznám a Viktort, vagy odaírnám, hogy „mondjuk, kivéve azt az egyet” ugye.

Na. Hát reggel hallottam ám a rádióban, hogy új fejlesztés van, mobil telefonon lesz ilyen dietetikus-funkció, hogy boltban odatartod az áru vonalkódjához, befotózod, és ő tudni fogja, hogy mi az, mennyi kalória, só, cukor, zsír, tartósító tartalma van, előzetesen bepötyögted a saját adataidat (testtömegindex), és akkor a telefon majd jól megmondja, hogy adott terméket megvegyél, vagy nevegyélmeg.

De, például, adott fél kiló sertészsír, hát az SENKINEK nem egészséges, nem?
Vagy akkor, mondani fogja, hogy:
„Figyu, nincs a sertészsírral semmi baj, de ne vidd túlzásba”   ?

Fiam egyébként a vajat úgy eszi, hogy ha nem veszem észre, beletúr az ujjával és utána bekapja. Ha rászólok, hogy disznó, akkor nem dugja bele az ujját, hanem kér kiskanalat.

És a Chips??? Az mindenképpen nemegésséges. Akkor majd mondani fogja a mobil, hogy:
„Vonalkód beolvasása folyamatban… aha,látom már:  Chips… NE VEGYÉL, SZAR! Najó egy csomaggal, de akkor én is kérek”, vagy mi?

Vagy mondjuk izgulós tizenéves próbálja észrevétlenül a kosarába süllyeszteni a terméket a pénztárnál, és akkor a mobil jó hangosan:
„EPRES ÍZESÍTÉSŰ BORDÁZOTT SPERMAÖLŐS GUMIÓVSZER. SEMMI GÁZ, HOGY VETTÉL HÁROM DARAB TÍZES PAKKOT BELŐLE, NEM HIZLAL”

Szóval nem biztos, hogy jó, hogy vonalkód alapján felismeri és dietetikai tanácsokat ad a mobil.

Arról nem beszélve, ha a teló azt mondja, ne vegyem meg,  de én mégis megveszem, akkor büntiből megráz, vagy lemerül a legrosszabbkor?
Esetleg, bárki hív a feleségem jelenlétében, a telefon a HÍVÓ FÉL-hez mindenképp azt írja ki, hogy Szopós Maca, hogy jól összeveszítsen az asszonnyal?

Vagy… meg lehet vesztegetni egy telefont? Hogyan lehetne megvesztegetni egy mobilt?

-Naa, léccikee, cserébe este túltöltelek kicsit!
vagy
-Ha megengeded, cserébe összeblútúszollak a szomszédKriszta mobiljával!
vagy
-Cserébe kapsz egy csili új háttérképet!

Esetleg innét kezdve kevesebbet dobálom a telefonomat, nem elemlámpázok vele víz alatt, mint tegnapeste, amikor sötétben ürítettem ki a medencét?
JANEEEM, nem vagyok hülye, nem elemlámpázni akartam a medencében, csak felkapcsoltam rajta az elemlámpát, és dobáltam, mert tök jól néz ki sötétben, ahogy repül meg világít, félig már UFO,  és véletlenül a medencébe esett. De kiráztam belőle a vizet.

Namindegy, nekem dietetikusfunkció telefonra nem kell.  Akkormár, sokkal jobb lenne egy OLYAN mobil, hogy megmondja vonalkódból, hogy mi van a Kindertojásban, nem? Vagy valami ilyesmi.

Üdv!
Laci Today

3 komment

Címkék: dietetukisfunkció

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr363204077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tekasztorik.blog.hu 2011.09.05. 14:05:17

igazad van Laca. amúgy marad a csemegepult, kérek három mázsa abált szalonnát meg 85 kiflit és 10 fej lila hagymát, egyiken sincs vonalhód és baszhassa megfele a mobil, pusztul gurul éhen deglik oszt buenosz ájresz.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.05. 14:09:18

@tekasztorik.blog.hu: nadeha LENNE rajta vonalkód!

Egyébként én bármit vennék, tartanám magamnál egy pohár natúrjoghurt vonalkódját, és mindig azt tartanám a mobil elé. Dícséretet is kapnék tőle. Egyszercsak megmurdelnék magas koleszterinszintben, és akkor a halottlátó megnézné a mobilomon a kiírást, és az lenne, hogy
"FELFOGHATATLAN"

Ugyandehogy (törölt) 2011.09.05. 17:54:14

biztos, hogy nem a vonalkódból mondja meg...
az másként működik
süti beállítások módosítása