HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

hogyhogy él még?

2011.08.25. 09:27 Laci Today Magazin

Rihaj!

Azon morfondírozom... hol is kezdjem.. van a szomszédunk Magdinéni, végtelenül kedves és dolgos asszony. Legfőképpen a kertjét ápolgatja, és ha egy virág merészel nem virágozni, azt menthetetlenül lecseréli egy olyanra, ami virágzik. Ő egy őrült kertista, ami egy bigott vallás, lényege, hogy abban hisz, hogy az ő kertjénél nincs szebb, vagy ha van, akkor azonnal át kell alakítania a kertjét. Ez állandó mozgásban tartja, és tegnap például, amikor én kimentem, és hajnalban lefestettem a motort, ő nemsokkal ezután kiment füvet nyírni.
A festék még csak száradt, féltem hogy összefüvezi, de aztán gondoltam, a fűnyíró lefelé dobja ki a füvet, miért ragadnának bele a fűszálak a festékbe....

LÁTTAM hogy a motor körül sertepertél a fűnyíróval, de tehát, nem foglalkoztam vele.

Magdinéni egyébként hatalmas lélekkel rendelkezik, mindenkit szeret, a múltkor például a társasház közös kertjében felejtett egy hatalmas rozsdás bökőt, a gyerekek meg rohangálnak mezítláb, úgy hozta oda az egyik. Illetve, AKKOR még nem tudtuk hogy Magdinénié, csak, hogy hogyafenébe kerülhetett a kertünkbe ez a múltszázadbéli rozsdás megmurdelt nyesőolló?? És valaki a csapatból kikukázta, különbenis fel voltunk háborodva, hogy itt kisgyerekek mezítlábaznak, egyáltalán HOGY kerülhetett bárhonnan is elő egy éles és rozsdás szerszám, mert furcsamód: éles volt, nagyonis.

Hát CSAK UTÓBB derült ki, hogy Magdinéni felejtette kint, ráadásul kincs, ereklye: megboldogult édesapjától kapta negyven éve, azóta sem gyártanak ilyen nyesőollót.

Egyszóval Magdinéniben van némi tüske irányunkban, és a motor ott állt védtelenül, és akkor megyek ki, széles mosollyal köszön nekem, én meg nézem: tiszta fű a motor. Nem kicsit, nagyon. Gondoltam felpattanok rá lazán, és elütöm Magdinénit.

De, nehéz lenne a rendőrségen kimagyarázni, hogy a gyalogos hirtelen toppant elém, miközben én egy kertben szabályosan közlekedtem, szóval program törölve.

Magdinéni persze odajött, mosolygott:
-Jáj, Lacikám, egy picit véletlenül füves lett a motórja, a gereblyéévee picit véletlenül valahogy rászóródótt...
-Á semmi gond -mondtam, és szedegettem ki a beragadt fűszálakat a festékből, miközben a megfelelő bosszún törtem a fejem.
-Ja, hogy frissen vótt festve?? Láttam hajnaaba az ablakbó, ahogy piszmog valamit a motórjávaa, aszittem csak törűgeti!

Magdinéni végülis életben maradt, mert ANNYIRA azért már megszáradt a festék, hogy a fűszálak szerecsére nem hagytak nyomot benne.

...hogy az a hígító meg hogy ömlött a leandere tövébe, egy egész üveggel, asz meg egyszerűen ee nem tudom képzeeni...

Üdv!
Laci Today

ps: egyébként Magdinénit jó megviccelni, szereti a mókát. Legutóbb az történt, hogy van valami díszfüvünk vagy mi a rosseb, egy ilyen nagy zöld bokor, nem virágzik, csak susog a szélben, hát én vettem valami mű-izét, ilyen narancssárga szőrös termésféle, azt beleszúrtam, mintha onnan nőne ki. Aztán láttam, hogy Magdinéni stírölgeti-stírölgeti a kertjéből, hogy mi a fene az. Szóvá is tette, amikor találkoztunk, hogy mi a fene? Én meg mondtam, hogy nemtom, egyszercsak kivirágzott, aztán másnapra meg ilyen izé lett belőle, hát láthatja!
Magdinéninek láttam, hogy remeg a szája sarka és a szeme is, mondta hogy megnézné közelebbről, ilyen csodát még nem látott, hogy a díszfű kivirágozzon. Én meg beengedtem a kertünkbe, idős néni rossz szemekkel, hát méricskélte egészen közelről, oldalról, felülről, alulról: 
-Jáj, Lacikám, én ilyet még nem láttam esküszöm!
Vigyorogtam, hogy én sem.
-Megfoghatom?
-Fogja!
Magdinéni szakértő ujjbegyei közé fogta, és..
-Hm.. ez óójan fúrcsa!! Lacikám ez ... EZ MŰŰŰ?!!
És én addigra már a földön voltam a röhögéstől és a boldogságérzettől, addigra jött ki szeretett feleségem, mire Magdinéni:
-Enikő, mos' mondd meg! Há bolondot csiná belőllem a férjurad!
(merthogy vele tegező iszonyban vannak) 

Na télleg üdv!
Laci Today

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr343178999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.08.25. 11:32:40

Förtelmes szomszédok!

A szomszédom engem is kínoz! 15 milliós autója, reped fazék hangra hangolt, hogy az egész utca tudjon róla, hogy éjjel háromkor Ő most éppen hazaérkezett. Ilyenkor bekapcsolja a klímáját, ami meg úgy csattog, mint egy traktor.

Egyébként meg fordított életet él: nappal amikor senki sincs otthon alszik, éjjel meg amikor rajta kivül mindenki alszik dorbézol.

Lakáscsere helyett inkább a hírhedt Anyab*szó Jonesra spórolok, hogy az események valahogy "felpörögjenek"...leandere az sajnos nincsen :(

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.25. 11:54:35

@Myta: má Magdinéninek senincsen :)

A nappalalvós szomszéd elen tökéletes fegyver reggel hétkor kiporszívózni, utna kimenni az ajtó elé és a lépcsőházat is kicsit.
Délelőtt tízkor ugyanez megismételhető, kérdőrevonáskor hivatkozni lehet tisztaságmániára.
Koradélutánra ricsajos babazsúrt rendezni.
Késődélutánra áthívni hancúrpajtást, sikoltozós szexre. Szomszéd hadd irigykedjen, ha már aludni nem tud.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.08.25. 12:23:16

@Laci Today Magazin: A felsoroltakat már mind kipróbáltam, de reakció zéró :) Mivel alattam nem lakik senki, legújabb heppem, hogy a laminált padlón is tűsarkúban járkálok…csak attól félek, hogy hamarosan időszerű lesz a padlócsere… :(

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.25. 12:32:12

@Myta: hm.. mindet...? A sikoltozósról nincs véletlenül videofelvétel? ...
süti beállítások módosítása