HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

ugróbéka

2011.08.02. 09:34 Laci Today Magazin

 

 

                                                          PETI JELENTKEZIK

 

Sziasztok!

Peti vagyok, apukám fia, négyéves, és amikor nyaraltunk,én írtam a blogot, és mivel sikere volt, apával úgy döntöttünk, hogy ezentúl keddenként én jelentkezem, és ma kedd van.

Ma az ugróbékáról szeretnék írni, tudjátok, mi az az ugróbéka? Kicsi, zöld és ugrik.
Így néz ki az ugróbéka, amikor összenyomjuk:



És így néz ki, amikor ugrik:


Ilyenkor szinte láthatatlan, de hallatszik, hogy PPANG, és valaki jól megijed.
És apa tegnap este összenyomta, letette anya mellé úgy, hogy anya nem látta, olvasott, és aztán a béka felugrott, anya frászt kapott, mi nevettünk, és anya morgott, hogy NEM VICCES, de apa mondta, hogy végülis most  hárman nevetünk és egy morog: többségi alapon vicces és kész.
Azért hárman, mert Istvánpapa, apa meg én. Mert itt van Istvánpapa, mert nekünk gyerekeknek nyár van, anyáék meg dolgoznak, és ezen a héten Istvánpapa vigyáz ránk.
Aztán kiszúrtunk az ugróbékával, mert összenyomva betettük az asztal alá, és amikor felugrott, jól beverte a fejét az asztalba, haha!

Tegnap este még megkértem apát, hogy készítsen nekem pisztolyt fából. Mondta, hogy van egy félautomatám, két coltom, egy puskám, egy űrfegyverem, minek nekem fából pisztoly? 
De mondtam, hogy MERT KELL, ő meg mondta, hogy viszont már fáradt, inkább majd holnap reggel. Úgyhogy ma reggel hathuszonhétkor, amikor felébredtem, egyből  szóltam apának, hogy akkor a pisztoly!
Onnan tudom, hogy hathuszonhét, mert amikor szóltam apának, mondta, hogy „úristen, Peti, mennyi az idő, hathuszonhét!”, és aztán felkelt, és próbált magához térni, én addig az ágyába feküdtem, mert jó meleg. Aztán megborotválkozott, megmosakodott, és kiment a teraszra. Vitt magával fát, fűrészt, csiszolópapírokat, meg mindenfélét, úgyhogy gondoltam, hogy akkor végre megcsinálja a pisztolyomat, amit megígért. Elég sokat piszmogott, meg fűrészelt, már Istvánpapa is kiment megnézni, meg én is, mondtam is, hogy ne vacakoljon már annyit, és akkor, végre, nyolc óra előtt pár perccel, elkészült a pisztolyom! Mondtam is, hogy akkor mostmár kérek végre müzlit, mert nagyon éhes vagyok, apa meg ideadta ragyogó arccal a pisztolyt: van rajta ravasz, célkereszt, ujjvédő a ravasz előtt, szóval minden, de én meg mondtam, hogy nem ilyenre gondoltam!
Apa picit morcos lett, hogy hát akkor most pedig nem csinál másikat, mert mindjárt nyolc óra és elkésik a munkahelyéről, még mosakodnia kell, reggelizni már nincs is ideje, de evett kint fűrészport nem éhes; de hogy nem csinál nekem másikat, az héccencség, márpedig, én meg azt mondtam, hogy nekem ez nem kell, és eldobtam, erre Eszter megfogta, hogy szerinte meg tök jó. 
Csak tudnám, mi az, hogy héccencség, most lehet, hogy nem lesz pisztolyom? Amikor megígérte?!!
Istvánpapa is apa mellé állt, azt mondta, ő a büdöséletbe nem csinált volna ilyet nekem, nem most, de még harmincéve a saját fiának sem. A saját fiát, őt ismerem, István, anya testvére, sokat pecázik.

De az ugróbékán, rajta jót nevettünk, amikor beverte a fejét az asztalba, ötödször is, haha!

sziasztok

Peti

utóirat: egyébként jó, hogy itt van Istvánpapa, mert hozta a telefonját, amin van focis játék, amit nagyon szeretek! Annyit játszottam vele, hogy a végén lemerült a telefon és be kellett dugni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


7 komment

Címkék: ugróbéka istvánpapa

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr203119330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.08.02. 11:31:10

Ugróbékával csak az origami órán találkoztam! Mivel apa a fapisztolyok terén ügyetlennek tűnik kérd meg, hogy hajtogasson egy "magasugró" papírbéka kistesó a békádnak, amit Eszter majd kiszínezhet... :P

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.02. 12:16:29

@Myta: apa nem hajtogat. Még a pólóit is anya hajtja össze.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.03. 10:58:46

Petike, az ugróbéka becsapás

van benne egy rugó, és az pattintja fel szerencsétlen kis műanyag kütyüt.

És Mikulás sincs, az az Istvánpapa álszakállal meg kölcsönpiros köpenyben.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.03. 11:16:08

@borivoje surdilovics: Mikulás humbug, mert évekig apa volt a mikulás, nem Istvánpapa! Mára virradóra széttört a félautomatám belseje, ez nagyobb probléma! Mondtam apának, vegyen másikat, meg vegyen puskát is, mert azt egyszer eltörte Zozi, akkor apa megcsinálta, aztán eltörte Zozi, akkor apa megint megcsinálta, harmadszor eltörtem én, akkor már apa azt mondta, hogy "ezmákész", nem lehetett megcsinálni. És ha már megy a jűátékboltba, egy hasonfekvős géppuskát is kérek, de az elég lesz majd szülinapomra télen. De apa mondta, hogy most egy darabig nem vesz nekem fegyvereket, mert rosszabb vagyok, mint a norvégiai Szőkeherceg, halomra lövöm az embereket, de főleg Szomszéd Krisztiánt lőttem halálra tegnap, miközben nyírta a füvet.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.08.03. 11:56:05

az apa által keszített farefegyver kötelező egy kisgyerek életében:)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.03. 12:49:52

@Laci Today Magazin:
a fiam üzeni, hogy az nem lövés hanem puffolás!
ő is kipuffolja az összes gonosz robotellenséget az oviban

meg az uccán
meg a sarokban ahová mindig elbújnak

igy szerencsére nálunk az egy főre eső gonosz robotok száma eléggé alacsony

nézz körül te is jól a szobádban, főleg este villanyoltás után!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.03. 12:54:00

@borivoje surdilovics:
Az én fiam művelt, nem hisz az effél ebadarságokban, nem keveri a valóságot a kitalált dolgokkal.
Nálunk csakszúnyogpók van, és karácsonyfaállat.
süti beállítások módosítása