HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 17.

2011.07.29. 09:58 Laci Today Magazin

Rihaj!

A Hírek előtt egy kis reggeli fennkölt beszélgetés Eszterlánnyal:

-Apa, nem értek egyet!
-Mivel?
-Nem mivel, hanem mit!
-Mi?

Aztán kiderült, hogy a „nem értek egyet” annyit jelent, hogy „egy dolgot nem értek”.

A Ford Focusnak meg üzenem, hogy nyugi! Az volt, hogy jövök befelé a 11-es úton, ahol max 90-nel lehet menni, tehát 95-tel a belső sávban, mert a külső nyolcvannal araszolt. És látom ám a tükörben, hogy a mögöttem jövő autóst elég suttyó módon letolja egy Focus. Na, ilyenkor az ember dafte nem húzódik le, nem? Forgalomfeltartással nem vádolhatnak meg, hiszen annyival megyek, amennyivel csak a megengedett körülmények torkán kifér, szóval DIREKT nem látom, hogy villog, hogy a seggemben jön, közben lesz mellettünk egy kis szünet a külső sávban: ha SIETNE az országút harcosa, most simán el tudna menni mellettem. De ebből látszik, hogy ez az a fajta, aki nem SIET, hanem csak győzni akar. Aztán megint vannak a külső sávban,már nem tud elmenni, és érzem a  dühét, és tisztára jókedvem lesz az ilyen marhától korán reggel, szóval ahelyett, hogy menne normálisan, csinálja saját magának az infartkust, vívja a harcait korán reggel. Aztán megint van mellettünk egy kis hely, és persze most már nem bírja tovább és elhúz, én meg hagyom. Aztán beérünk a városba, és ő menne tovább egyenesen (áll a forgalomban) én meg fordulok balra (üres sáv, mehetek előre), tehát a nagy vehemenciája semmit nem ért, egyetlen pillanat alatt érem utol. Amikor mellé értem, lassítottam, lehúztam a jobb oldali ablakot, és megugattam, kistacskó hangon, ettől teljesen begerjedt, ki akart szállni, csak én mentem tovább, őt meg fogta a forgalom. A gyerekek vinnyogtak a röhögéstől, azért Eszter megjegyezte:
-Apa, most téged szerintem hülyének néz az a bácsi!
-Szerintem nem foglalkozik vele, hogy ÉN mi vagyok: próbálja a saját gutaütését lábon kihordani…
AZ legalábbis biztos, hogy ritkán van olyan élményben része, hogy egyugyanazon élőlény feltartja a száguldásban, aztán mégis utoléri ÉS még meg is ugatja a végén…

Szóval Hírek:

BELFÖLD

Hatalmas dugó a budai alsó rakparton – felújítás miatt egy hétre lezárták az utat
LT: A fővárosiak csak maraggyanak csömbe, Budakalászon a 11-eshez vezető utat tavasszal szétizélték hogy újra aszfaltozzák: azóta haladtak az aszfaltozással HATVAN métert, július vége van. HA így folytatják, be sem kell fejezni, mert a 2012 dec 21-i világvége mindent visz!

Debrecen áll a bűnözési feketelista élén
LT: Hááát ezek a kálvinisták!!!

A hét végén sütni is fog a nap
LT: Nyugtával a hétvégét! Szerencsére az idei nyár pont arra a hétre esett, amikor Balatonon voltunk. Egyébként 76 kilósan mentem Balatonra, 78.4-gyel jöttem haza: A BALATON HIZLAL!

Jobban kell őrizni a pécsi Magasházat
LT: A környékét legalábbis. „Nemennyéközel” felirattal. Vagy:
„Kénköves ménkűhullás minden nap tíz órától negyven percenként, megtekinthető 500Ft-ért!”
„Nálunk az ég is leszakad!”
„Álljon itt öt percig, ha nem esik a fejére semmi: akkor maga jóember!”
„Isten nem bottal ver agyon”

Deutsch: „Ki a fasz az a Thomas Melia?”
LT: Ki a fasz az a Deutsch?

Képtelenség kirúgni a Nyugati bérlőit
LT: egyre inkább úgy érzem, Magyarország a Töketlenek Hazája. Mert szeretem.

Szuperszámítógép gyorsítja a meteorológiai előrejelzést
LT: ettől még nem lesz szép idő….

BULVÁR

Bentley ütközött Daciával a Visegrádi utcában
LT: Még egy román rendszámos Bentley sem ússza meg néhány méter repülés nélkül azt, ha nagy sebességgel egy szabályosan haladó bármilyen-autó elé veti magát. De hogy pont egy Dacia bánt így el vele, hab a tortán. Nyilván ez nem AZT jelenti, hogy a Dacia ennyire masszív, hanem hogy ennyire taszítóan ronda.

Már másodszor lopták el Ikarosz szobrát Erdőkertesről
LT: Nagyon kellhet nekik.

Az egészséges vesét operálták ki
LT: rossz tálalás. Ezt úgy kellett volna, hogy „a beteg daganatos, de legalább az ép veséjét megpróbáljuk megmenteni”

Túlélőtáborban vérengzett egy grizzly
LT: Ja. Hát ez a tábor erről szól!

GAZDASÁG

Orbán saját zsebből nem harcol – az államadósság ellen háborút hirdető kormányfő még nem adakozott az államadósság elleni alapnak
LT: de hát nem is ezért szeretjük: Eszembe jut egyébként egy érvelésem, régi visszajáró ügyfél érdeklődik repjegy iránt, mondom az árát, mire ő:
-Hát ez elég drága…. szerinted nem drága? – mire én:
-Tökmindegy, nem én fizetem…

Mindent elsöpörne egy amerikai államcsőd
LT: kezdhetné a lakáshitelemmel…

Titokban Kína is a válság felé tart
LT: mondjuk innen az Asiacenterből ez nem látszik…

TECH

Mégis, mire jó egy tablet?
LT: számítógépnek kicsi, telefonnak nagy. Étkezőasztalra forró leves alá pont jó.

Gépágyú-lézerágyú hibriddel kísérletezik az amerikai haditengerészet
LT:
-Apa, ott egy szúnyog!
-Várj kislányom odacsörgök a haditengerészetnek… haló? Kérek egy semmisítő erejű csapást a 34-45/67-es célpontra! Kicsit balra, ez az asszony kristályvázája volt!

Harmincezer magyar kémkedik – sok fiatal férfi telepít kémprogramot párja gépére
LT: „párja gépére”? Nekünk otthon csak egy gép van, asse nagyon hasznáájuk..  mellesleg én tiszta vagyok, én még egy filmet se tudok letölteni…

 Meghalt a MacBook
LT: béke bájtjaira

Mindenki utálja a Facebookot
LT: like!

TUDOMÁNY

Hosszú farok – gyenge gazdaság: egy finn közgazdász szerint a GDP fordítottan arányos a pénisz átlaghosszával
LT: NEM VAGYOK GAZDAG, NEM VAGYOK GAZDAG!

Római majort tártak fel Nagy-Britanniában: 40 kg-nyi  cserépedényt találtak
LT: tehát pont egy római kori mosogatógépre bukkantak és kirámolták.

Trója aszteroida kering a Föld pályáján
LT: Nem érdemes! Menj tovább, kisbolygó!

Földimókust hibernáltak Alaszkában
LT:
-Fázol, mókus?
-Igen..
-Fázol, mókus?
-IGEN!
-Fázol, mókus?
-
-MÓKUS?!

-Apa, kérek egy mókusos jégkrémet!

Fluoreszkáló kutyát hoztak létre
LT: éjjel kimegyek retyóra, nem kell villanyt kapcsolni, csak szólok Fifinek, mutassa a utat

SPORT

Fejen dobta baseball-labdával ellenfelét
LT: mondjuk, nem direkt. Itt a felvétel, mókás, avagy a sisak szerepe a pályán:
http://indavideo.hu/video/Kiutotte_a_labda_a_baseball-jatekost

KÜLFÖLD
Külfölddel nemtok viccelni, mert mindent visz a norvég móka, amivel meg nem illik viccelni.
Helyette egyperces némacsend van. Lányok Ti meg vigyázzatok a Szőke Hercegekkel! ..

Üdv és jó hétvégét!
Laci Today

5 komment

Címkék: 17 hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr203108961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hang Ember 2011.07.29. 12:12:37

Jóóóó...! Eszterben már most benne van a női bölcselet :)
ami paradoxon a számodra, mert egyrészt apukájaként meg kellene értened mit akar (mondani, tenni stb.), másrészről ez nem lehetséges. A nőket nem lehet megérteni. :)

(ugye, lányok, most bólogattok? :D)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.07.29. 12:18:19

@Hang Ember: nőket meg se kell próbálni megérteni... : )

Feleségem eddig azért nyavalygott hogy mindig rámoljam ki a mosogatógépet. Ezért ez az én reszortom, én szoktam. De egy ideje ellustálkodtam. És este jött haza, nyitja ki a mosogatógépet (véletlenül kipakoltam) erre tökre meglepődött, meg örült.
szóval MEG SE PRÓBÁLOM érteni: amikor rnedzseresen kipakoltam,akkor morgott, ha néha kimaradt.
Most meg hogy nem pakolom ki soha, egyszer véletlenül kipakolom, és örül.

Tehát ha a női agy logikusan működik, akkor NEM azzal szerzel örömet, ha havi harminc napot segítesz neki, hanem ha havi EGY napot segítesz!

:)))))))

cicuri 2011.07.29. 15:27:11

öcsém, a párom jelen pillanatban munkanélküli - akkor ez centiben mikor fog jelentkezni????

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.07.29. 16:03:40

@cicuri: nem az számít hogy munkanélküli-e. Van házatok, vannak lovaitok ... biztos hogy kis farka van neki.

cicuri 2011.08.01. 09:39:29

:D :D :D
Mennyafenébe!
süti beállítások módosítása