HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

napenergia

2011.06.27. 12:57 Laci Today Magazin

Rihaj!

Névnapom alkalmából az irodában meghalt a mikró. Én meg hoztam otthonról marhapörköltet tarhonyával, és tessék, ehetem hidegen...
... kiraktam az iroda elé a napra, és ha a tűző napon hamarabb megmelegszik, mint hogy megromoljon, akkor nyert ügyem van!

Apropó a múltkori fogyókúra eredményéről elfelejtettem beszámolni, szóval egy héten át nem vacsiztam, fogytam másfél kilót, aztán szombat este vendégségben voltunk, ahol az egész fogyókúrám értelmét vesztette. Ezért asszonypajtás jelezte, hogy ha akarom, csinálhatunk egy háromhetes kúrát, bíróica vagy rubikernő.. RUBINT RÉKA! asszem. MIndjárt felhívom megkérdem. Talán Bajnaigordon? Jaigen, BÉRESALEXANDRA, ez lesz az. Há esse jobb egyébként. Szóval most visszafogytam a korábban lefogyott másfél kilómat ez rendben van, és még van hátra két hét. 
Persze hibák előfordulnak. Előszöris asszony mondta, hogy szenvedés nélkül is lehet fogyni, és valóban, a kúra első estéjén megyek haza, MICSODA ILLAT, kérdem is, hogy
-Úristen, HÚS, vacsorára, ilyet lehet?
Aztán boldogan habzsoltam, végül pedig elégedetten nyugtáztam, hogy:
-Hát ez a fogyókúra tökéletes! -mire ünneprontó feleségem:
-Fogyókúrás LETT VOLNA, ha a végén nem törlöd ki alóla a zsírt három zsömlével...

Hákkomolyan mondom! Sehogy se jó!
Namindegy, ma ebédre marhapöri van, ami kedvenc, erre rossz a mikró, kikérem magamnak! És dafte nem megyek át a szomszéd kifőzdébe hogy megmelegítenék-e?

Üdv!
Laci Today

ps behoztam a marhapörit a kirakatból. Nem égeti a számat, de nem is deresedik tőle...

pps: ja, és voltam egy vendéglátóipari egységben, ahol "extraadómentes kólá"-t kértem.

A pincér nézett egy darabig, majd visszakérdezett, hogy Zero vagy Light?

Egyébként megnéztem, mi van a lightkólában. Kalória nincs, cukor nincs... tulajdonképpen nincs benne semmi, a birka nép meg veszi a semmit pénzért.
Viszont nem terheli különadó!

8 komment

Címkék: napenergia

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr353018611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2011.06.27. 13:01:08

Jelentem, egy kis alufólia nem ártott vaolna rá, vagy follpakk. :D Továbbá: se marhapöri se tarhonya nem ápdétes, mert előbbi veres hús, utóbbi totál szénhidrát. Együtt meg???
Ehh.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.27. 13:17:31

@cicuri: hádde az van hogy hétvégén vendégség volt nálunk és marhapöri volt a kaja, meg sültcsirke paradicsommal, sajttal, szóval van egy zsák maradék, amit mégse dobnánk ki, tehát enyhén eltértünk a tervtől, de ha elfogy, folytatjuk!

@kata-sztrófa: what the hell is Prána?

kata-sztrófa 2011.06.27. 13:21:31

sarkalatosítva napfény eszel :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.27. 13:25:07

@kata-sztrófa: jaigen, és rengeteg U vitamint, V vitamint, illetve A és B vitamint tartalmaz.
Röviden: rengeteg UVA és UVB vitamint.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.06.27. 13:37:57

Én vagy rátettem volna egy meleg motorháztetőre, vagy az asztali lámpám alá tettem volna 10-20 percig....

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.27. 13:45:24

@Myta: nálunk nincsenek asztalilámpák, ez egy világos iroda.
Kocsim sincs most itt, csak motorom.

cicuri 2011.06.27. 14:30:59

sültcsirke paradicsommal ápdétes... Csak mondom, halkan... Szóval, ha azt etted VOLNA nem csaltál VOLNA...
süti beállítások módosítása