HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Taxi 1-2.

2011.06.02. 11:25 Laci Today Magazin

Rihaj!

Gyerekek, csak azért írom meg, mert így összegyűlt. Amúgy szóra sem méltatnám, dehát, na vágjunk bele.

Taxi 1.
Múlt héten mentem a megszokott Gyroslelőhelyemre a Bosnyákra, mert az van közel. (Itt közepes a gyros minősége, de egy hétköznapi ebédnek megteszi. Raknak bele annyi erőset, hogy másnap kigyullad tőle a wc, és azt szeretem. Az erőset). És mivel NAGYON szeretem a gyrost, és mert egészséges, hiszen van benne szénhidrát, fehérje, rost, vitamin, és ErősPista, szóvaltélleg, hát én heti egy alkalommal tuti, hogy eszem giroszt.
És a múlt héten állt egy bácsi a gyroslelőhely előtt a járda szélén, nagyon hajlott hátú. Először odamentem segíteni, mert azt hittem keres valamit a földön, aztán kiderült, hogy ez neki a természetes testtartása.
Bementem a gyrosomért, ahol mondták, hogy képzeld, ez az ürge ~20 perce próbál taxit fogni, tűző napon, és senki nem áll meg neki.
Aztarohadt. Nem kell a fuvar?  Taxisok sírnak hogy nincs fuvar, és akkor integetnek nekik az út szélén, az meg nem kell? Félnek az öregtől? Hogy kirabolja őket, vagy mi?

Aztán amíg a gyrosom készült, kiálltam a bácsi mellé. Jött egy taxi. Intettem. VISSZAINTETT BMEG, hogy noway!
Anyátokat, de komolyan.
Mondjuk, lehet hogy telefonon rendelt fuvarja volt, tehát nem TUDOTT megállni, anyázás visszavonva.

Elkészült a gyrosom. Mondtam, hogy a sarok másikfelén (de a Bosnyák az elég NAGY kereszteződés), szóval ott van egy csomó taxi, majd arra gurulok robogóval, és ideküldök egyet. Tiszta ügy. A bácsinak ugyanis irtó nehezére esik a járás, ez egyértelmű, van vagy 140 éves. Emiatt jár taxival haza, két utcával odébbra, mint megtudtam a gyrosman-től. Kedves bácsi lehet egyébként, hogy kétutcára lejár taxival gyrosozni 140 évesen. Bárcsak én is majd egyszer.

Elgurultam a Bosnyákra a templom elé, ahol a taxik sorakoznak. Az első taxiban ketten beszélgetnek: az elsőtaxis, meg aki mögötte parkol. Mondom, hogyhát menni kéne az öreget elvinni.
-Most nincs kedvünk!

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


kéremszépen: sorban az ÖTÖDIK taxis kérdezte, hogy:
-pontosan hol is áll a bácsi?
-a gyrosos előtt
-Jó, elkerülök arra.

Inkább dumálnak a droszton, és sírnak hogy nincs meló, miközben a meló ott integet? 
És 42 másodperc alatt letudható, 2dl benzinből, már újra a helyeden is vagy, és kaptál egy mittomén ötszázast, ez NEM az a meló, amikor a külföldi kér egy Bp-Debrecen fuvart, és mivel még nem ismeri a forintot, le lehet húzni, ez igaz, dehát, ez is valami, és TÖBB, mintha egy helyben állnál, nem??????



Taxi 2.
Nemsokára aktuális lesz, hogy a reptérről be kell jönnöm a városba, amit Minibusszal tervezek. Nemtom az árát, viszont ma reggel munkába jövet megy előttem egy taxi (Taxi+, telefon 8888000) és a hátulján: "reptéri transzfer 1.990.-".
Há az elég jó, nem? 
Kérdem, hogy Békásra is?  Taxis röhög,
-NEEM, dehogyis. Oda 4.700-.

Aha. Az nem a duplája. Nem az van kiírva a kocsi hátuljára, hogy "1.990-TŐL", hanem, hogy 1.990. Ennyi.

Egyébként ezekután vérszemet kaptam, és utánajártam a reptéri transzferáraknak.
Részben közokulásul, hátha másnak is hasznára válik, részben érdekességből, ideírom. Tehát Reptér-Békásmegyer egyirányú transzfer:

Airport Minibusz 5.000 (tel 2968555)
VolánTaxi 4.200 (tel 4333322)
RádióTaxi 5.600 (tel 77777777)
TaxiPlusz 4.700 (tel 8888000)

Tehát a legolcsóbb a VolánTaxival menni.
És mi az érdekesség? Az Airport Minibusz arról szól, hogy olcsóbb, mert ott egybevárnak 4-5 utast, az egyén szempontjából nem annyira kényelmes, hiszen pl egy békásmegyer esetében: előbb kidobjuk az első utast a Kempinskinél, a másik utast a Helia hotelnél, a harmadikat a Szentendrei úton, és aztán egyszercsak megérkezel, szemben a taxival, aki CSAK rólad szól és egyenesen és a legrövidebb úton a célodhoz visz.
Logika szerint: 
a minibuszba többen ülnek és macerásabb és össze kell várni a csapatot.
a taxit egyedül fizeted és kényelmesebb és egyből indul.

A Minibusznak kéne a legolcsóbb szolgáltatásnak lennie, nem?
Nem.
Hanem a VolánTaxi. De a Minibusznál két taxi is olcsóbb.

(a fenti taxitársaságokat a teljesség igénye nélkül háromperc alatt hívtam végig)

"kiéértieszt, kiéértieszt -én nem!"

Üdv
Laci Today

 

4 komment

Címkék: taxi1 taxi2

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr752951109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2011.06.02. 17:35:09

ami az erzsébetről indult minibusz és nem áll meg sehol, az már nincs?

Kincskereső 2011.06.02. 22:57:38

Eccer egy vidéki kislány felvonatozott a kies Fővárosba, hogy egy még kisebb vidéki kislánynak repülőt mutasson (egypár nagyszülőt is útbaejtettek). Vettek volna BKV térképet, de olyan már nincs. Valahogy kiderült: indul Kőbánya-Kispestről mentetrend szerinti busz, amire jó a 48 órás családi jegy, melynek ára 2200Ft volt a nyáron. A buszon teljesen nemzetközi társaság gyűlt össze, miután az éppen földetérő turisták szereztek aprópénzt, hogy BKV jegyet csiholhassanak az automatából. Azon a LisztFerihegyi reptéren nem volt BKV jegyárusítás

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.03. 14:33:53

@Babette_: az nem "Minibusz". Biztos megvan még, de nekem az nem volt alternatíva.

vén betyár 2011.06.09. 08:17:43

Nem hiszem, ha nem látom.
Ez az igazi feketefuvar, akarom mondani feketehumor.
"Több utast!"
"Több külföldi utast!"
"Több repülőteret!"

index.hu/video/2011/06/08/kozlekedjenek_taxival_mert_ez_a_jovo/
süti beállítások módosítása