HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

szép hétfő

2011.05.30. 12:49 Laci Today Magazin



















                                       ma száraz, napos idő várható

















33 komment

Címkék: fellépés

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr72943083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2011.05.30. 14:23:05

Nem beszarni!Qva jó!:D:D:D
Hrértékelő!!!:)

Kincskereső 2011.05.30. 14:30:09

Rihaj!
Nekem tetszik, szívesen megnézném, ha Bp-i lennék :(

A 3. résznél én a hírvadászra voksolok
de módosítanám egy helyen:
"-A fél világot érdekelte a királyi esküvő
én a másik felébe tartozom"
Az eredeti sem rossz.

Holnap írd meg, hogy sikerült, a Godot honlapján csak annyit találtam, hogy lesz a műsor, de semmi többet, pedig a vezetéknevedet keresgéltem :)

Hajrá Laci!

Mertcsak 2011.05.30. 14:31:26

Rihaj!

Olvaslak régóta és most muszáj hozzászólnom.

Maradjon így ahogy van!
Nem betoj,jó lesz ez!:D

Holnap pedig részletes beszámolót kérünk!:)

cicuri 2011.05.30. 14:33:34

UGYEHOGYUGYEEEE?????

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.30. 14:40:06

@vén betyár: @Kincskereső: @Mertcsak: @cicuri:
Sziasztok!
Ezer köszi, facebookon is jönnek a visszajelzések, ezek nyomán: a pöszeséget kiirtottam. Akik személyesen ismernek, mondják, hogy nem áll jól.

ezért: első ötpercből a pöszeséget megkívánó rész (fülész-szülész poén) törölve,helyette feltöltve más témával (igazából hárman is jelezték hogy a ribancotmajdnemelütős sztorit mindenképp rakjam be, összedolgoztam a jaguárossal aki nem találja a slusszkulcs helyét)

második elsőfelében a pöszeséget megmagyarázó rész törölve, helyette pár szó Petiről és a munkahelyemről.
második részben világvégének nem volt sikere, világvégét lecseréltem a nagymamámra.

harmadikrész egyelőre vágatlan.. köszi a biztatásokat... lécci nézzétek újra az elsőkettőt hogy így mit szóltok?

A világvége nem volt jó, lecseréltem a nagymamámra

cicuri 2011.05.30. 14:50:57

@Laci Today Magazin: jujujuj a slusszkulcsos az én sztorim volt!!! Hávelem leszel hírös, teeee?!?!?!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.30. 14:52:53

jo lesz:) ugye megy valaki veled hogy felvetelt keszitsen????ha igen had nezzuk meg mi is!

(pl milyen izgi lenne ha beajulnal es leesnel a szinpadrol:))) vicc)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.30. 14:55:15

na az elso hozzaszolasom elszalt:(
en azon nevettem a legjobbat:A vilagveget lecsereltem a nagymamira:))))))

kata-sztrófa 2011.05.30. 15:07:12

ne fosch-sál, gyóóó ez! szurkolok majd ;)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.30. 15:11:13

@cicuri: @Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: @kata-sztrófa:
Cicuri: aszmontad rakjam be, mosmeg az a baj? :) majd kapsz jutalékot :)
továbbra is mindenkinek köszi, ez a mostani már végleges-forma, de nem kiabálom el. Meglátom. Mindenkinek köszi a kritikákat meg a biztatásokat is!
oszt bízunk az estében. Ha egyszer híres izé leszek, akkor majd mindenki a vendégem egy pohár vízre.. ADDIGRA ez már nagy szó lesz, a vízkészleteket figyelembe véve, MIRE én híres leszek...

vén betyár 2011.05.30. 15:19:36

ALAKUL!!!!:)
Szomjas vagyok!:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.30. 16:06:45

@vén betyár: szomjas?? JAAAAA vengédem vagy Te is egy pohárkával!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.30. 16:14:28

@Laci Today Magazin: igen!ez ugy volt hogy a Zemberek raszoktak a tiszta vizre, a lehuzos wcre, a tisztalkodasra ,a patak helyett mosogep meg egy csomo dolog amihez viz kell eladtak nekunk. mosmeg hirtelen kifogyunk a vizbol de joaron lehet majd kapni.
piacgazdasag alapja: ha valamire van keresletes alapszugseglet barmilyen aron es ha a reklam panikkelto akkor megnagyobb a biznic

Mertcsak 2011.05.30. 16:57:00

Víííz?!

Inni meleg,fürödni hideg...maradok a sörnél.:)

cicuri 2011.05.31. 08:23:10

@Laci Today Magazin: dehogyis! Hanem enyém a köszönet, hogy megemlékeztél róla. :D :D :D

Mertcsak 2011.05.31. 10:32:22

Mivolt??!!

Megöl a türelmetlenség mán!:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.31. 10:52:12

@Mertcsak:
kiestem-írásképtelenség-letargia
leugranék-valamelyik-hídról
csakhát-jól-úszom-az-a-baj

Mertcsak 2011.05.31. 11:06:56

@Laci Today Magazin:

Szomorúan hallom...

Na de majd legközelebb! Reményhal meg ilyenek,fel a fejjel!:)

Hang Ember 2011.05.31. 11:18:14

Fel a fejjel, Laci! Ha lesz legközelebb meghallgatás, nyugodtan jelentkezz újra. Addig meg írjál nekünk olyan jókat, mint idáig. Én is csatlakozom vén betyárhoz, a hírértékelőket be lehet építeni egy ilyen meghallgatásba. Na gyerünk szedd össze magad! ;)

Mertcsak 2011.05.31. 11:27:48

A száraz napos idő megérkezett.
Jöhet az új írás!:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.31. 12:12:32

khm...
Mennyi olvasod is van napota????

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.31. 12:22:40

ma letargia van

de már készül az írás, apránként, még egy fotót gépre kell tennem hozzá

vén betyár 2011.05.31. 14:44:35

@Laci Today Magazin:
Pedig a szöveg jó volt!:)
Tudsz úszni?!Sebaj, ott a Ferdinánd hid!

Csak viccöltem!:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.31. 16:20:01

@vén betyár: @Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: @Mertcsak:
most ÉN röhögök :)
elfelejtettem élesíteni. Már korábban megvolt az írás és elmentettem. Csak a fotóra vártam, mert az én telefonomat nemtom számítógépelni, de a feleségemét igen, tehát átküldtem neki a fotót mms-ben és VÁÁÁÁRTAm hogy kűgyemán vissza emailben hogy ki tudjam rakni.
és beszúrtam de nem publikáltam, de már megvan :)

Ugyandehogy (törölt) 2011.06.01. 13:46:36

nem értem....

hogyan korrelálnak a kommentek a poszttal?
milyen fellépés?

mi van??

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.01. 14:37:41

@Babette_: a Laci Today kommentelők ÚGY is tudnak kommentelni, hogy nincs poszt...
A valóság persze sokal egyszerűbb: posztban megírtam hogy mi lesz a hétfőesti standup fellépésem szövege, mert standupversenyre mentem.
A kommentelők meg javasolhattak, fikázhattak, minden, mi jól esik, hogy napközben többször is átgyúrjam a szöveget, a tökéletesség felé tartva.

Este aztán nem jutottam tovább, rosszélmény, és utólag töröltem a posztot. Helyette van az egymondatos. Így valóban érthetetlenné váltka a komnmentek - de ez így szép. "Művészi"nek nevezzük, amikor a kortárs bámészkodó semmit nem ért az egészből, de legalább szép az alkotás, vagy: ráadásul csúnya az alkotás.
A hétfői kommentek így emelkedtek művészi szintre.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.06.01. 14:59:18

Igen, hétfőn szép volt az idő végre, Koppenhágában is :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.01. 15:11:14

@Myta: micsinál Kobnhavenben? vagyhogyírják.. és ménem nálam vette a repjegyét? :)
süti beállítások módosítása