HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

A Csábítás Ereje

2011.05.25. 11:12 Laci Today Magazin

Rihaj!

Ma reggel bejött négy gyönyörű, finombőrű, ragyogószemű, mosolygós lány az irodába, leültek elém, majd a legszebbik rám nézett, akinek almaforma cickói voltak, és így szólt:
-Te kellesz nekünk!

Se köszönés, se semmi, vagy hogy honnan ismernek...körülnéztem, biztos hogy engem ért-e ez a megtiszteltetés, aztán büszkén kihúztam magam...  mondjuk, nem tudtam, hogy egyszerre akarnak-e megkapni, vagy egymás után, de tulajdonképpen bármelyikbe belementem volna.

A végén kiderült, hogy egy tízalkalmas wellnessfürdőutalványt akarnak eladni nekem ötalkalom áráért, ha előre fizetek...

...azóta is tart a depresszióm...

üdv
Laci Today

ps: utóiratként hadd szúrjak ide egy fotót fiamról. Pomázi keménymag.  Neki a "két csiga őrzi az álmát" nem elég:


 

17 komment

Címkék: a csábítás ereje

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr582931012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2011.05.25. 11:31:30

:D Ezt a képet már arckönyvön is lájkoltam: totális K.O.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.25. 12:17:37

@cicuri: köszönet. Igen, de nem minden Laci Today Olvasó facebook-ismerős is egyben...

Kincskereső 2011.05.25. 12:35:18

Ez nagyon jóóó
Véd az álomszörnyek ellen :)
Én nem merném reggelente keltegetni a harcost :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.25. 12:54:58

@Kincskereső: nincs vele semm i gond. Mielőtt felébresztem, kiveszem a tárat.

cicuri 2011.05.25. 15:32:32

Miért, egyébként este TÁRRAL EGYÜTT altatod?

vén betyár 2011.05.25. 15:33:39

"Pistols are not only guns, they are toys for big children."

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.25. 16:03:32

Mekkora keeeep:))))))

annyira azert nem veszelyes hely Pomaz:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.25. 16:47:00

@cicuri: simán.

@vén betyár: and for small children as well. Just like Haribo. "Haribo macht kinder froh und Erwachsene ebenso!"

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
hát, nem árt vigyázni. Gondold el: kisnégyéves krapekok fegyverrel járnak!

Hang Ember 2011.05.25. 18:12:27

Két csiga őrzi az álmát meg egy Glock 19-es. Vagy egy Walther P88. Nem megyek pomázra.

vén betyár 2011.05.26. 03:37:19

Az apai példa hatása...
/Mivel alhat Apuka?!:)

cicuri 2011.05.26. 08:22:20

9 mm-es Sterlinggel. Minimum. Vagy AK-47-essel. esetleg egy füzér kézigránáttal. A szúnyogok ellen... :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.26. 09:03:39

@vén betyár: @cicuri: neeem, nem alszom fegyverrel, csak a telefonom van melettem.
Az viszont vízálló, ütésálló, hőálló, hidegálló, van rajta elemlámpa, GPS, iránytű, és lehet rajta telefonálni is.

cicuri 2011.05.26. 09:09:17

Ahh, akkor ez olyan mindentudós, mint Lacyka telefonja. Te is teszteled kocsikerék alatt? :D :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.26. 09:37:41

@cicuri: előzőt teszteltem. Strandon négy órát töltött víz alatt, kameráztam is vele ahogy Eszterlányom a víz alatt úszik. Dobáltam magasba, mentünk át rajta kocsival. Keresgéltem a határait. Meg is találtam, meg is halt. Vettem helyette egy másikat, erre most, bár mindennek ellenáll, úgy vigyázok, még a fóliát se vettem le róla....

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.26. 11:00:47

Miert nem montad a csajoknak, hogy Ti is kelletek nekem?:)))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.26. 11:05:56

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: mert már mondták, hogy én kellek nekik....

dobozból kivettem ja. Ha a dobozban lenne, úgy nemtudnék szöget beverni vele!
süti beállítások módosítása