HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

új állatfaj és egyéb apróságok

2011.05.23. 10:01 Laci Today Magazin

Rihaj!

Emberek, annyit tüsszögök, hogy elmentem allergiavizsgálatra! Kimutatták, hogy allergiás vagyok a repülőjegyekre!

Nakérem. Peti fijam nagy kutató. Egyszer már korábban is fedezett fel új állatfajt, de tegnap ismét felfedezett egyet.
Elmentünk a Decathlonba, ahol mellette van neki a Decathlonnak saját zárt játszótere neki, és ki van állítva egy csomó sátor, amikbe bele lehet menni. És négy éves Petifijam bement az egyikbe, egyszercsak indiánüvöltéssel menekül kifelé. Kérdem is, hogy:
-Mi az Peti, mitől ijedtél meg?
-EGY SZÚNYOGPÓKTÓL!

Lányom is alakított, mert lány létére csak most kezdik érdekelni az autók, másodikos, és kérdi, milyen autó megy előttünk, ennek még nem ismeri a jelét:
-Eszter, ez egy Lexus. Látod, egy ilyen ferde L betű a jele.
-Hát, apa, nekem ez inkább egy relációsjelre hasonlít!

És tudom, hogy nem MA van a heti hírértékelő, de ezekkel nem bírok péntekig várni:

Egyik hír: a német Stern magazin szerint, a pár éve lezuhant Air France gép PILÓTÁJA nem volt a pilótafülkében, amikor bejeleztek a vészjelzők.
LT: ez, kérem, ebben a formában hamis állítás. HACSAK ez nem egy sárkányrepülő volt, de állítólag utasszállító. Azt KETTEN vezetgetik. Tehát vagy a PILÓTÁK, mindazösszes, nem volTAK bent, vagy ha a PILÓTA nem volt bent, egy darab, akkor a másikdarab viszont bent volt. A Sternt pontosításra kérjük!

Másikhír is repülős: Izlandon megint kitört a vulkán, csak most a másik. HOGYAFRANC, émmeg most adtam el oda kb 40 jegyet.  Na. A jegyek csak júniusra szólnak, bízom benne, hogy addig kifüstölgi magát.

Harmadikhír: igaából ez egy körlevélben futótűzként terjedő rémhír, ami egyébként szerintem nem is igaz, de foglalkozzunk vele: miszerint cigány származású (roma) egyén bevásárlóközpont parkolójában megszólított egy hölgyet, aki a blokkot nem tette el, hogy adja neki a teli kosarát, mert az az övé. És a roma (cigány) lobogtatja a blokkot. A hölgy megúszta az esetet,, mert rendőrt hívott és a koma elszaladt. Roma, bocs. És ha a rendőr nem ért volna ki ilyen gyorsan, mit lehet ilyenkor tenni?

Néhány ötlet:

-
hagyni kee eevenni kosarat, beűni ótóba, elütni, majd rendőrt hívni, hogy a kosarával összetőrte a ótónkat. Nóproblémó, gádzsó! És még ee se tud szalanni, mee ott fexik a ótó alatt.

-Egyépkéntmeg, blokkon rajta van vásárlás időpontya, meg minden pénztárot kamera figyel mek, tehát ellenőriszhető, hogy ki fizette a régészt.

-De, ha nem akarnyuk hivatalos útra tereeni a vitát, akkó legeccerűbb, vezetőülés alól elővesszük az félméteres vazsdurungot, melyet ijen esetekre tartunk, és azzaa érvelünk. Az ijenember a szóbó úccse ért. Egy ijen vazsdurunggal bárki fejében rendezni lehet a eetévejedett gondolatokat. Hamékse, akkó még mindig embert farakhatunk belőle, ecélbó meg érdemes a csomagtartóban kétélű baltát,vagy mahetét tartani.


Üdvözlettel:
Laci Today

27 komment

Címkék: lexus szúnyogpók kosárelvevős

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr912925497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.05.23. 11:03:41

Rihaj!
Az és Kicsifiam, mikor még kicsike volt, sajtautót talált. Aki megfejti melyik típus lehet az, annak én, személyesen kiutalok egy azaz fél Lacitudéj előfizetést 8 napra azaz egy hétre.

Dr. Körömlakk ® 2011.05.23. 11:08:15

ja, émmeg bangártyával füzetek minden bevásárlásnál, szal a sutyerák meszítta esetembe. amúgypedig ilyenkor megengedett még egy ilyen kedvesen bájos blogon is, hogy aszonnyam: kurvaannyát a mocskos cigónak. nnna.
amúgymeg ez a hír jól nyomja, má a tévébe, a fészbúkon, ímélbe, meg mindenghogyan elért hozzám - több példányba.
vaccső, és a kisfejsze jó, de büntetendő sajna. mindenféle ombucmannak kéne ilyen inzultáció.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.23. 11:16:49

@Dr. Körömlakk ®: nana, mi itt nem cigányozunk, ez nem a nyócker. A hölgy is kártyával fizetett egyébként. A hír hozzám is sok helyről elért, TÚL sok helyről is, gyanítom hogy valamely lejáratókampány része lehet, amint ilyenben vótt már részünk, előbbi sajnálkozásról utóbb kiderült hogy potya volt, tehtá émmá nem hiszek ezekben. Nekem is vette le a kezemrő az órát nemidénbarnult embör, mékse lett belőle ekkora hír. Igaz hogy én visszaszereztem tőle az órát két percen belű, és utána sokáig pillangókéssel jártam a várost. Azóta má lecsillapottam és leszoktama pillangókésrő, és már csak a vazsdurung van a vezetőülés alatt.

Sajtautó.. ? ... sárga volt? FamilyFrost?

Kincskereső 2011.05.23. 11:32:12

@Dr. Körömlakk ®: sajtautó? Olyan sajt, amelyik csomagolásával autót lehet nyerni?

Az én Lánykám kétévesen mondta: falból van a redőny. Mi lehet az?
A helyes megfejtők között én is kisorsolok egy 8 napos Lacitudéj előfizetést :)

A sajtókampányt én is megkaptam. Ha velem megtörténne, megvárnám az intézkedő rendőrt, felvetetném MINDKÉT fél adatait, utána szólnék, hogy bankkártyával fizettem, és feljelentést tennék csalásért, rágalmazásért.

Dr. Körömlakk ® 2011.05.23. 11:38:37

@Laci Today Magazin: nemnyert
a cigány szót szedd ki a kommentemből pls
@Kincskereső: nemnyert, sztem a reluxa, vagy szalagfüggöny!

Kincskereső 2011.05.23. 11:41:17

@Dr. Körömlakk ®: sajnos nem nyert, de még próbálkozhatsz.
Én tippelhetek még egyet a sajtautóra?

Kincskereső 2011.05.23. 12:00:33

@Dr. Körömlakk ®: estefelé elárulom, addig hátha kitalálod :) vagy valaki más találja ki

A sajtautón még gondolkodom, nagyon aranyos :)

cicuri 2011.05.23. 12:02:20

Sajtautó? Pff... Micsoda fantázia.
Amúgy meg: a fijúszunyog ami nagy és randa, na azt simán lehet szunyogpóknak nézni, ne degradájjad a gyerek eszét. :D
De hogy Eszter honnan vette a relációs jelet? Matekzseni? :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.23. 12:06:59

@Kincskereső: de itt az elkövető egyszerűen elszaladt.
A rendőr: az meg hagyta. Ilyenek a mi rendőreink.
Lassan jár, tovább él. Ha utoléri, ki tudja, még le is szúrhatják.

@Dr. Körömlakk ®:
nem akartam nyerni, hogy venné ki magát, hogy nyerek egy hét Laci Today előfizetést?

@cicuri: bocsánat a helyesbítésért: a fúszúngoy az a picike, ami berepül és csíp. A LÁNY szúnyog az, amelyik nagy és ronda. És az nem csíp, mert növényevő. És a lányszúnyog AKKORA, hogy azt én nem szónyogpóknak, hanem szúnyogsasnak nézném.

Eszterék sokat matekoznak a suliban. Szorobánnal is. Én otthon excelben ellenőrzöm a szorobánfeladatait, mert a számológép nem bírja.

Dr. Körömlakk ® 2011.05.23. 12:15:24

@Kincskereső: @cicuri: @Laci Today Magazin:

a sajtautóra sose jöttök rá, ha annyit legalább nem segítek, hogy a márkajelzése utalt erre a Gyereknek. viszont mivel roppant ritkán előforduló márkáról beszélünk (itthon), így mégis csak nehézkes, már annak, aki olyan mint én, azaz nem járatos annyira mindenféle autómárkában.
viiiszont van egy aktuális dolog, ami miatt mégis találkozhattok vele mostanság :)
na remélem sokat segítettem! :D

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.05.23. 12:15:28

"A fizikai erőszak a primitív ember utolsó fegyvere"!

Az ilyen koma esetekben az új Alkotmányunk 42.§-a szerint fel kell szólítani igen kedves púder nélkül is napbarnított honfitársunkat: suttogó, lágy hangon a jogkövető magatartás gyakorlására....

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.23. 12:19:18

@Myta: én soha nem alkalmazok fizikai erőszakot. Csak kőkemény érveket használok ... (járdán jeget már törtem velük)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.23. 13:26:55

@Myta: Mindig ezt modom a gyerkocoknek is:)

cicuri 2011.05.23. 13:27:50

@Laci Today Magazin: szerintem nyugodtan nézd meg mégegyszer valami hivatalos biológia oldalon, mert tuti hogy nem jól tudod....

cicuri 2011.05.23. 13:29:01

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: tényleg, felcakkozva, mint a sajt... :D

Dr. Körömlakk ® 2011.05.23. 13:39:20

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: neeeeeeeeeeem
azér a béemvé nem ritka, és ismeretlen vazze :)

Kincskereső 2011.05.23. 20:29:25

@Dr. Körömlakk ®: Ön nyert! Tényleg vakablak
A 8 napos Lacitoday előfizetését postázzuk.

Sajtautó?
Seat = szejat = sajt?

Ha ez sem, akkor szabad a gazda :)

Dr. Körömlakk ® 2011.05.23. 20:49:22

@Kincskereső:

juhhéjjj, egy heti előfizu, jippiiii :)

*********************

www.bevezetem.hu/images/1102/infiniti-logo.jpg

www.bevezetem.hu/images/1003/infiniti__m37s_019.jpg

mostmár teccikérteni, hogy méééér sajtautó? :)

Kincskereső 2011.05.23. 20:54:49

@Dr. Körömlakk ®: jééé, télleg, ez télleg nagyon ritka, de PiciFijjad tökéletes nevet adott neki :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.24. 09:12:26

@Dr. Körömlakk ®: írok az Infinity Hungary -nek hogy mennyit fizetnek a fenti reklámért a nagyolvasottságú lapomban.

Dr. Körömlakk ® 2011.05.24. 11:02:20

@Kincskereső: köszi, a gyerekek agya hamisítatlanul működik :)
képzelheted mit vadásztam, mire tudtam mi a jófranc az a sajtautó :) de meg lett :) a városomban kettő (!) van ... :)
@Laci Today Magazin:
ne hisztizz, egyenlőre mi hozzuk ide a látogatoccságot ilyenekkel, hogy infiniti.
sőt! beírom, hogy dzsenerálmotorz, megőrülsz :)
redbullrönó!
bredpitt!
pápa!

Dr. Körömlakk ® 2011.05.24. 13:04:17

ja és annyi magyarázattal tartozom, hogy ezt írtam fentebb:

"viiiszont van egy aktuális dolog, ami miatt mégis találkozhattok vele mostanság :)"

mert aki követi a forma1-et, az láthassa, hogy a vettel-redbull csávót erősen sponzorájja ez az ótómárka :)
süti beállítások módosítása