HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Gyradiko

2011.05.05. 14:28 Laci Today Magazin

Rihaj!
Az egész úgy kezdődött, hogy SZERETEM A GYROST! És nemrég valaki az egekbe magasztalta a Gyradiko-t, és egy blogírócsapat felszedelőzködött, hogy csekkolja.
(gyk.: a Gyradiko az egy gyroslelőhely)
Csatlakoztam én is, egy kis bökkenővel: feleségem elutazott, én vagyok a két kisgyerekünkkel, tehát őket is vittem magammal. A gyros-zabálást úgysem lehet elég korán elkezdeni.
Aztán megérkezett a csapat, meg megérkeztünk mi is, csak távolról stírölgettük egymást:  én a csapatot, hogy vajon ők-e azok, mert senkit sem ismertem, ők meg, hogy mitnézel. Közben rendeltem.Magamnak egy gyrost, Eszterlánymnak egy gyrost, de tányérban, hogy meg is tudja enni szétszórás nélkül, mert még kiskorú, Peti meg egy adag sültkrumplit kért.
-És inni mit kértek?
Eszter simán mondta, hogy szprájt, Peti meg:
-Én zöldet kérek!
-Várjál, felemellek, mutasd meg!
-Olyat kérek!
A kiszolgáló udvariasan a szevenápra mutat:
-Ezt?
-Neeem, azt!
A kiszolgáló rámutat a zöldteára:
-Ilyet?
-NEEEEEM, AZT A PIROSAT!!!!

Így lett a "zöldet kérek"-ből cseresznyelé. Aztán megkaptuk amit kértünk, a hely önkiszolgáló jellegű, vettem mellé műanyag evőeszközöket is.
Rossz volt, hogy szalvétát nem kaptunk, mert két kisgyerek mellé szerintem dupla szalvéta járna.
Aztán láttam, hogy EKKORA betűkkel ki van írva, hogy SZALVÉTA, közvetlenül az EVŐESZKÖZÖK mellett, tehát végülis én voltam a vak, és hoztam párat.

Leültünk a csapathoz, dejó, na akkor lehet megismerkedni, de Peti:
-Apa én nem ide akarok ülni!
-Dehát miattuk jöttünk...
-Nembaaj én ODA akarok ülni!
-Kiskoma, annál az asztalnál ülnek!
-NEMBAJ!
-Nem akarsz idegenekkel ülni?
-NEEEM

Úgyhogy kerestünk egy üres asztalt, ezáltal keresztet vetettem az este valódi céljára, de a gyerekekért mindent. Elkezdtünk jóízűen falatozni, merthát: már a környéken is jó illat van, hátmég bent, plusz ami a tálcánkon volt, minden jóval kecsegtetett.

Eszter kitalálta, hogy ő inkább a gyrost enné, mert az ÚGY néz ki jól. Mondtam hogy nehéz enni, de megpróbálná.
Én meg ettem a tányérból. Peti boldogan ette a sültkrumplit, "Apa, ez NAGYON finooom!", aztán Eszter elkezdte kihúzgálni a gyrosból a hagymákat, mert azt nem szereti. Miután a gyros ezáltal félig széthullott, végülis belement, hogy cseréljünk, én megpróbálom megenni a félig széthullott gyrost, ő pedig tányérból eszik kultúráltan.
-A villát meg ne vedd fel a földről, majd a végén kidobjuk, hozz magadnak másikat!

Egyszercsak Peti belesandítgatott a gyrosomba:
-Apa, abban VAN HÚÚÚS??
-Igen, kérsz?
-Igen! Dobáld ide mindet!

A végén tehát a gyrost élve felboncoltuk, mindenki azt evett, amit jónak látott. Peti tíz perc és egy kellemes möffentés után kijelentette:
-Apa, nem ízlik a krumpli!

És hazaindultunk. A gyroslelőhely egyébként nem rossz, bár szubjektíve, én egy picit másra (jobbra) számítottam. Az autóban a  gyerekek megkértek, hogy hadd aludjanak a nappaliban, amit csak hétvégén engedünk meg nekik, de végülis harmadik könyörgés után már belementem, mire a hátsóülésről indiánkiáltás hangon:
-NYEERTÜÜÜNK!!!!

És miután az első kört megnyerték, továbbmentek a második körre:
-És a Barátok köztet is hadd nézzük meg!
-NEM! NO WAY! NYET! BE SE KAPCSÓJUK A TÉVÉT!

Csak hogy én is nyerjek már valamiben.

Üdv!
Laci Today

7 komment

Címkék: gyradiko

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr782879790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.05. 22:15:40

Uristen Baratokkozt!!!!

a kolkok anno ha meghallottak, rohantak a szobabol, hogy atkapcsoljak(veletlenul maradt ott:), indianuvoltessel szinten:)

bevallom oszinten be voltak tanitva az utalatara:)

gyros. szaladj at hozzank, a Best kebabos mindent visz, ha csak eszunkbe jut csordul a nyalunk, (mint most is) olyan gyrost csinalnak, meg steaket. ah. ha mar csak ranezunk korog a gyomrunk:) minden alkalommal(2 hetente kb.)telepakoljak a tanyerjainkat veszettul, utana csak pukkadozunk es elrakjuk masnapra is a flamot:)

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.05.09. 14:10:23

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:

á,á,á,á,á,áááááá!
Nem addig-a. Lehet hogy elfogultság miatt eme hozzászólásomat nem kellene figyelembe venni, mert a kedvenc helyemről van szó de akkor is:

Elsőnek is le kell szögeznünk!

- Drága Lacink henteshez szokott ízlelőbimbói nem tudták kellően értékelni az ország de talán a világegyetem legjobb Gyros-át. Betudható ez ama körülménynek hogy gyermekeivel ment és ez megzavarhatta a tökéletes koncentráltsági fok elérésben mely szükségeltetik ahhoz hogy az ember egyesítse önmagával eme étket így eljutva a kulináris élvezetek egyik hihetetten magas fokára.

- Másodsorban a kebab nem gyros. A kebab az Török a Gyros meg Görög. Én egyszer kértem egy kebabosnál Gyrost hát apám (bocs anyám), a gyújtogató nem néz úgy a vizes szalmára mint az eladó annó rám :-)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.10. 20:47:46

@ISándor: bevallom en tok hulye vagyok:)

mindegy:) a gyros is jo a kebab is:)

Kincskereső 2011.05.10. 21:58:51

@ISándor: Köszi a felvilágosítást, a mi városkánkban sem görög, sem török étterem nincs :(
de gyrost itt is lehet venni :)
Néha útba ejtem picinyke fővárosunkat, és nem akarom, hogy mindenki észrevegye, hogy honnan szalajtottak :)
Az lenne a tiszteletteljes kérdésem: ízre/kinézetre mi a különbség a török kebab és a görög gyros között?

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.05.11. 08:24:13

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
Má mé lennél tök hülye? Én kértem kebabosnál Gyrost, na az volt hülyeség :-) Én is csak innen tudom mert elmagyarázta - némi iróniával - az eladó.

@Kincskereső:
A különbség? Szerintem semmi, max fűszerezésben vagy esetleg a zöldségek tekintetében lehet más kicsit de nem hiszem hogy jellemző különbség lenne a kettő között.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.11. 11:04:12

@Kincskereső: en utana neztem tegna:) szal amit mi eszunk itt a kebabosnal:
kardra fuzott csirkemmel, iszonyat nagy steak(lemertuk:40 cm), mind fuszerezve, a vegen amikor meggrilleztek olyan salatat, zoldet, savanyusagot kersz ami jolesik+ van egy bizonyos hegyes erospaprikajuk, ami savanyu, de valami egeszen elkepeszto az ize(nem szeretem a csiposet egyebkent, de ezt igen:)
igy nez ki talalas elott:
i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/01/27/article-1129309-03331BE2000005DC-656_468x350.jpg
ez baranyhusi

ez pedig a Doner kebab:
blogs.liverpooldailypost.co.uk/girlsbehavingstylishly/doner%2520kebab.gif

a Gyros ugyan igy nez ki csak malchusi van felpreselve a forgora

@ISándor: mostmar viszont tudjuk:) ugyanugy nez ki felnyarsalva, ugyhogy a torok-gorogok meg akarnak minket trefalni:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.11. 11:17:04

Peti husis beszolasarol jutott eszembe:) 1 evvel idosebb a kisebbik fiam, mint Peti, a suliban kerte, hogy vegetarianus kajat fizessek neki, mert nem akar hust enni.
du megyunk egyutt a boltba, odaerunk a huspulthoz, erre elkezdi hangosan, megszalott hangon ismetelgetni: Hus! Hus! Hus!
Apa vegyel nekem hust!!:)

megevett egy fel cubak sult csulkot:)
süti beállítások módosítása