HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

simifon vagy strapafon?

2011.04.14. 12:34 Laci Today Magazin

Rihaj!

Van nekem egy strapafonom, IP57-es szabvány, ellenáll majdnem mindennek. Detélleg. Mentem át rajta autóval, kameráztam vele víz alatt, télleg najon strapa. És folyamatosan keresgéltem a határait.
Mondjuk, az a baj, hogy: meg is találtam!
Nincs másfél éves, ellenáll szinte bárminek, de azt a leírásból kifelejtették, hogy az ÉN kezembe nem való. Eleve azért vettem strapafont másfél éve, mert a szimpla készülékek még addig se bírják nálam. Lehet vitázni, hogy a mobiltelefon milyen káros hatással van az emberre, de az objektíven megállapítható tény, hogy ÉN milyen hatással vagyok a mobiltelefonra. Tőlem úgy félnek a mobilok, mint a pontyok a karácsonytól.

Szóval most, hogy meg van halva a telefonom, kéne venni másikat, de MILYET?
Én egy ókonzervatív ember vagyok, nem kell androidos telefon, meg szerintem okostelefon a butáknak való, hiszen ha már a telefon többet tud, mint én, az gáz, meg egész nap számítógép előtt ülök a munkámból adódóan, tehát nekem nem kell, hogy a telefon tudjon zenélni, fotózni satöbbi.
Mondjuk: kávét, azt azé' főzhetne néha. Olyat meg egyik se tud.

Úgyhogy felmentem a szolgáltatóm honlapjára, hogy megnézzem, mik vannak. Nokiát nem veszünk, az tucatfon. Bár most már kezdi kiszorítani a Samsung, ami nem baj, mert a Samsungot, azt szeretem, na de azon belül is mit? Vegyek megint strapafont? Amikor nem állom meg, hogy NE tesztelgessem, és akkor megint ott tartok majd, mint most.
Vagy, mostanában annyira divatban vannak ezek a simiképernyős buzifonok, vegyek egy olyat? 
-A te mobilodon hányóra van?
-Várjál megnézem (simi simi)

Merthogy, amiket kinéztem, ugyanannyiba kerül. Az is igaz hogy a Samsung XCover2730, a strapafon, az kétév hűség aláírása mellett a TMobilnál 19.900, ugyanez a telefon a bemutatoterem.hu -n mindenféle hűség nélkül 18.500-ba kerül akciósan és kártyafüggetlenül, de nemakciósan is 20.350, tehát nem érzem megbecsültnek a két év hűségemet. A Samsung S5260 Simibuzifon ugyanennyibe kerül, itt már érezni a hűség súlyát. De a lényeg, hogy egy árban van a kettő, nem könnyű a döntés. Mert tetszik a simifon, meg jól néz ki az ember kezében, míg a másikért minimum megnézik mint egy csodabogarat: de nálam vajon meddig bírja egy ilyen?

Viszont a simi egy csomó mindent tud, és tök jó játékokat lehet letölteni rá, ami lássuk be, fontos jellemző egy telefonnál.
XCover-je viszont nem sok mindenkinek van, tehát, az azért egy jóval egyedibb megjelenés.. és nem utolsó szempont, hogy, ha nincs nálad kalapács, egy XCoverrel simán beversz egy szöget a falba. És ugye: ilyen helyzet naponta adódik, hogy szöget kell verni a falba, vagy mondjuk autóval Dunába hajtunk és ki kell törni telefonnal a szélvédőt a kijutás érdekében, majd bőrig ázva tűzoltót mentőt hívni az elázott telefonról.

Egyébként fürdés közben nem teljesen jó a telefon, én épp kipróbáltam víz alatt először a strapafonomat: a kádban víz alatt letöltöttem egy autóversenyt és azzal játszottam, közben hívott egy haver, szóval: nem értette, amit mondok. Hát ki kellett fújni a kis beszélőlyukacskából a vizet, utána már jó. És hiába vízálló egyébként, mert strandon kipróbáltam, víz alatt megintcsak nem értik, amit mondok. Ilyen szövegbuborékok jönnek ki a számból, és azok nem érthetőek.

Egyéb olyan helyzet, amikor strapafonra van szüksége az embernek: ránk lő egy rabló, és pont a mellényzsebünknél talál el, ahol a mobil van, és túléljük.
Akinek nincs strapafonja, az mostantól hordjon fém hamutartót a mellényzsebében.

És van benne iránytű! Igaz, hogy van benne GPS is, tehát kérdem, minek az iránytű, de nembaj, mert lépésszámláló is van benne. Ezek megintcsak olyan dolgok, szóval, TE példálul, kedves Olvasó, tudod, hogy hány lépésre van a kedvenc söröződ?
Kérdés, hogy a telefon akkumlátorát mennyire veszi igénybe egy lépés.

Úgyhogy, egyszerűen nem tudok dönteni, ezért, a hezitálás lezárása céljából: megrendeltem az XCovert magamnak. A másik tényleg nagyon szép, de nem használnám ki, és különbenis kár belém, két hét alatt tönkrevágnám.
Aztán bementem egy tmobilba, és a kezembe vettem mindkét telefont, és megint elbizonytalanodtam...

Végül otthon megkérdeztem nyolcéves Eszterlányomat, hogy itt van két telefon a képen, melyiket válasszam. Rábökött a simifonra:
-Apa, ez érintőképernyős?
-Igen.
-AKKOREZT!!!

És azt bírom benne, hogy Ő tud dönteni, méghozzá micsoda sebességgel...
Úgyhogy  lesz egy simibuzifonom, tökjó, már alig várom, és letöltöm rá a nídforszpíd legújabb verzióját majd!

Egyébként a tmobil még annyit elmondott, amikor a hűségre panaszkodtam, hogy viszont valami médiamánia csomagban az Xcover 20 helyett csak 8500-ba kerül, ami valljuk be, már ÉREZHETŐ kedvezmény. Két bajom van vele:
1) havi +990 Ft-ot kell fizetni mininmum egy évig: szorozzuk fel, és akkor, mégiscsak 20ezerbe került a telefon.
2) igen, de a hölgy mondja, hogy cserébe viszont mennyit internetezhetek.
Egy XCoverrel. Amekkora képernyője van, nekem, eddig, eszembe sem jutott internetezni rajta. Egy XCovert nem az eszéért szeretünk. Egy Laci Todayt megírni kész rémálom lenne rajta...

NA ZÁRÓDNAK AZ AJTÓK, kérem vigyázzanak...
Üdv
Laci Today


 

50 komment

Címkék: simifon strapafon buzifon tucatfon

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr552825427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.04.14. 13:42:33

lázaggyunk! strapafon
trendiseggyünk! simifon

remélem segítettem!

cicuri 2011.04.14. 13:55:47

a simifon három hét alatt bepurcan. Nekem nincs, sose volt, és nem is lesz. Én a Samsung SGH J700-ra esküszöm. Kőkori, szétcsúszós, de a legstrapább. Jó, én mondjuk nem telefonálok a kádból, vízzel teli szájjal. Lehet, hogy én vagyok kőkori...
Mindenesetre, sok ismerősöm vett magának vagy könyörgött ki karira ilyen tapicsfont, de sorra mondják be az unalmast, mert megfagynak, meghalnak, tönkre megy az akkujuk (állítólag a nagy szép színes kijelző -amin Te nídforszpídelnél - leszopja az energiát és hamar gallyra teszi az akksit), meg ilyenek. Ráadásul nem azért, de szerintem hulla gáz, hogy a tapicsfonon állandóan ott az ujjlenyomatod. Hol a reggeli lekváros bukta, hol a déli pöriszaft maradványaival. Maraggyámá...!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 14:17:42

@Dr. Körömlakk ®: má a lányom rég eldöntötte

@cicuri: a szétcsúszós, félbehajtós és egyéb fizikaimozgásos telefonok nálam azt a kort sem érik meg, hogy kivigyem őket a bolt ajtaján, ahol megvettem...
Az XCovert ha megvenném, láttam neten videót, hog ylánctalpassal átmennek rajta, tuti, hogy szereznék egy lánctalpast (mellettünk nemsokára építkezés indul, biztos lesz ott lánctalpas), és tuti hogy NÁLAM rosszul sülne el a dolog.. Simifon.

cicuri 2011.04.14. 14:24:49

tapicsfon pöriszósszal. Lájkolom, biztos guszta. Gusztább, mint kelkáposzta főzelékkel lekenve. :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 14:31:53

@cicuri: neizéjjmár, az első telefonomnak egy nagyon furcsa betegség, a Lecsó okozta a halálát. Beszéljünk róla?

cicuri 2011.04.14. 14:32:57

Lecsóról ne. Nem finom.
Még ha rántott sajtot vagy rakott krumplit mondtál volna...
*sóhajt*

cicuri 2011.04.14. 14:40:40

...az lehet. Viszont finomabbak. Mi van a kerti partin kiöntött üdítővel és sörrel vagy vörösborral? Olyan volt már?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 14:50:03

@cicuri: csak beázós tesztek érdekelnek? egyhuzamban négyórát volt vízalatt, és utána működött. Wellnessfürdőben melegvízben is volt. Feldobáltam magasra és hagytam leesni éles kis kavicsokra (ez igazából már a perverzió határa, tudom). Mentünk át rajta autóval. Pohárvízbe fagyasztottuk, majd a jégkockában megcsörgettük. Gyakoroltam, hogy úgy ejtem le kőpadlóra, hogy pont függőlegesen, a kezembe visszapattanjon. Pattan, mert keménygumi a borítása.

Az elsőtelefonom az csak szimplán rossz helyen volt rossz időben. A táskámba beleborult a lecsó, a telefon benne ázott. Egy félévig még használtamutána azért. de az nem strapafon volt, csak egy alcatel311.

nahualle 2011.04.14. 14:50:31

Soha nem ejtettem el telefont , csak egyet a simist . El is tört rögvest a simogatós fele . Azóta nincs .

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 14:56:07

@nahualle: HÁTEZAZ!
Én rendszeresen elejtem. Ott figyel mellényzsebben.
ezután
-lehajolok cipőt kötni
-vagy lehajolok a fiamat felemelni
-vagy lehajolok a leejtett kulcsért
-vagy bármi
És a telefon már esik is ki. De mos'maj' vigyázni fogok rá. Najon. És ha tönkremegy, akkor már ki is néztem egy hitelkártya méretű minifont, újonnan kártyafüggetlenül ötezerért, azt hiszem Zsejdzsangban gyártják, de ha tönkrevágom a simifont, akkor már tökmindegy lesz úgyis.
Lehet megspórolnék eg ykört, ha eleve ezt a kiskínait venném meg. Csak annyira pici, és annyira kínai, hogy kérdés, működik-e egyáltalán?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.14. 14:57:59

Lacyka, nekem samsungom van ilyen:www.linuxfordevices.com/images/stories/samsung_wave2_sm.jpg

ejtettem le, meg konyhaban is vagyok neha (gozben), nezetezek is tehat tapizom is eleget, semmi baj vele, de mindenkepp kell egy case hozza, ebayon olcson tudsz venni!
viszont a tapizas miatt egy ido utan esetleg a mesekonyvet is elkezded nyomogatni es csodalkozni fogsz, hogy nem nyilik meg egy kep:)

Uram1,2 nek meg ilyen van:images.intomobile.com/wp-content/uploads/2010/03/samsung-galaxy-S-hands-on-18.jpg

ez egy kicsit nagyobb az enyemnel:)de annyival fejlettebb is:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 15:02:20

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: szóval az uradnak nagyobb van. Há én is Samsungban gondolkodom csak, de én ennyit nem kőtök telefonra, mer nálam télleg nagy a telefon-fluktuáció, de azé kábé így fog kinézni a enyimé is.
Hamá itt linkelgetünk, itt a linkje:

mobilarena.hu/teszt/samsung_s5260_star_ii_sztarnak_szuletett/bevezeto_tartozekok.html

A samsungtól meg kérek rá valami kedvezményt a reklámokért. hádemákomojan!

nahualle 2011.04.14. 15:03:28

Azért most elképzelem , hogy ezt az egyet soha nem fogod elejteni , beütni stb. Még ne gondolkodj az utánpótlásról , mer lesz egy örök élet + 1 év telód ! Pláne ha eleged lesz a hiába böködöd nem reagál stílből . Van három lányom , besétáltam én már ilyen csapdákba Te is próbálgasd ! Neki ok lesz a telcsi figyeld meg !

cicuri 2011.04.14. 15:04:52

Most elképzeltem, ahogy a jövő nemzedéke .prc formátumban tanulmányozza Piroskát meg a Hét törpét. Olvasni még nem tud, de tapicsfonnal mesét nézni már igen. Szép új világ.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 15:05:06

@nahualle: Maga gyárilag halálmadárnak született? :) Janibácsi, a szomszédom, pont ilyen. Bármiben észreveszi a rosszat és felhívja rá a figyelmet... mosmá beígértem a lányomnak a simimobilt, mosmá ne beszééjetek lerolla! :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.14. 15:12:49

@Laci Today Magazin: csak megsugom, hogy ket kulon vilagban elunk:) amikor itt veszel telot akkor adnak erte penzet:) nem keveset:) tehat ok fizetnek, ha vasarolsz, a havidijam 40 font, havi parszaz perc ingyen orszagon belul barmelyik halozatba, korlatlan ingyen sms es 2 G ingyen net.
@cicuri: eeeee:) ez nem igyen van am:) enyimek5-6 evesek siman kezelik a szgepet, a tapistelefonokat, de mindemelett megy a papir alapu mesekonyv, anelkul el sem alszanak:) a regifajta osszeszerelos jatek, a kirako, baba, autok stb:) a kolkoket nem elegiti ki a cibervilag:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.14. 15:13:33

@Laci Today Magazin: mindket Uramnak nagyobb van:) igazsagtalansaaaaaag:))))

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.14. 15:14:20

@cicuri: ja es olvasni is tud mar a nagyobbik fiu, a ket kicsi is halad:)

nahualle 2011.04.14. 15:15:57

Dehogy halálmadár ! Csak tapasztalat + éveim száma + csak suttogva , de a legnagyobb lányom 18 éves ergó sokat tanulok . Anyaaaaa vegyél már ...
Egyszer felvettem a telefonomra csengőhangnak , utána átraktam az ébresztő funkcióba . Fel is ébredtem . És jól írtad a lányodé legyen :)))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 15:18:46

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: és nem akarsz kűddeni nekem egyet? Fizethecc is érte...
Két urad van? És felváx vele? Nekem teleonból is csak egy. Évente egy.

@nahualle: szóval vegyek strapafont inkább?

nahualle 2011.04.14. 15:23:35

Hallgass magadra nyugodtan ! Egyébként azért érint ilyen érzékenyen a probléma mert mobilt kell vennem ! Ugyanis a picike lányom minden nap lemeríti az enyémet , mert azon van a legeslegjobb játék . Na ez k...jó , mert nem bírom mikor az okospasik a boltban elkezdenek idegen nyelven fecsegni és tényleg csak a ragokat értem . Na innen a halálmadár szindróma .

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 15:24:53

@nahualle: vegyünk együtt és kérjünk flottakedvezményt!
és milyen játék van rajta?

nahualle 2011.04.14. 15:29:26

Azt se tudom hol keressem ! Ja meg van ! Pici piros menő-manó + piros-szürke bagolyszerű lény + sudoku . Hány hajót kell venni a kedvezményért ?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 15:31:34

JELLEMZŐ: megkérdeztem egy szakember ismerősömet (telefonkereskedő), hogy ismerve engem, melyiket javasolja. MIT válaszol:
-Hát vegyed tőlem inkább!

Nem hogy EZT, vagy AZT, hanem a saját biznisz.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.14. 15:39:23

@Laci Today Magazin: ja meg koss hozza biztositast nalad nagypn megeri!
ja felvagok mer mindketto rendes:)

cicuri 2011.04.14. 15:48:21

Aliz, akkor te meg töllem vegyél játékot! :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 16:03:16

bazeg (márbocs). Megrendeltem a strapafont és jójszakát. Télleg nemhasználom ki egy simifon tudását, akkómeg minek vegyek egy ilyen érzékeny izét. A lányomnak meg jövöév évnyitóra úgyis be van ígérve egy telefon, majd kap olyat amilyet választ...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 16:04:00

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: ja láttam hogy készülékbiztosítás köthető. Az meg mi a franc? Azt az ilyeneknek találták ki mint én?

cicuri 2011.04.14. 16:11:01

...aztán vesz egy tapicsfont majd, amit a.) 2 nap alatt tönkre vág, mint az apukája... vagy b.) szégyenedre 3 évig fogja gyűrni, nem úgy, mint az apja. :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.14. 16:20:46

@cicuri: maj' ha nem vigyáz rá, utána kap egy Simvalley RX-80 at ötezerér, oszt úgyjárt :)
Émmeg: mondom émmeg megrendeltem mégisinkább a strapafont. Kár belém a csili, ha úgyis tönkrevágnám. És ÉN: tönkrevágnám. Garantáltan.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.14. 16:36:00

@Laci Today Magazin: igen pont olyanoknak valo mint te:)ha eltorik tonkremegy fizeti a biztosito kapsz egy masikat . mi most valtottunk a bankunknal kotottunk biztositast sima policy helyett 3 fontal olcsobban kapunk utasbiztositast kettonkre, autobiztositas mindenre kiterjedoen, telefon csak lopasra /de ha veletlenul megunom vagy osszetorom fogom valakivel hazakuldom eladjuk es bejelentem hogy elloptak, bar en beszari vagyok ugyhogy ugysem:))/

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.14. 16:37:56

@cicuri: meselj! mid van mennyiert?:)
Lacyka hasznald egeszseggel:))

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.14. 18:52:22

na megvan az első nemközös pontunk. én nokia-hivő avgyok.

olyat vegyél, amilyet TE akarsz.

a készülékbiztosítés meg jó dolog.
én kötöttem a fényképezőgépemre leejtés ellen, habár sosem ejtettem le gépet, mitadisten, az emberem leejtette.
most jött meg a csereutalvány, pedig csak az elemtartó fülek pattantak le róla.

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.04.14. 19:18:56

@Laci Today Magazin:

Ilyen lehajolós, felső zsebből kiesős sztori velem is volt. Csak a dunába esett egy móló és a hajó közé. Kedves kollégáim másnap emailt küldtek.

"Azt hiszem az ön telefonját találtam meg, jutalom ellenében átveheti
Aláírás: Schirilla György"

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.04.14. 19:23:41

Ja amúgy meg vegyél mégis inkább simifont tök ciki lesz a gyereknek ha az apjának olyan öreg nemokos telefonja van.
Haladjunk a korral!
:-)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.15. 05:59:57

@Babette_: igen, vannak a nokia-hívők, meg a hitetlenek. Én ha nem is vagyok ateista, de anokiaista biztosan. Valahol ott romlott el a doog, hogy nekem volt egy kvarckijelzős Alcatelem, a feleségemnek meg egy akkor fejletnek mondható Nokiája. És az enyém menürendszere hót egyszerű volt, és egy gombnyomásból tudtam hívni hat ismerőst (A Nokia ezt akkor még nem tudta) és ha törölni akartam valamit,akkor azt letöröltem. Ezzel szemben a Nokia törléskor visszakrdez hogy BIZTOS? És nyomod hogy OK, erre írja, hogy DE EGÉSZEN BIZTOS? és nyomod, hogy OK, mire a telefon, hogy JÓ, AKKOR TÖRÖLHETEM? és nyomod hogy OK, szóva akkoriban Nokiából úgy lehetett a legegyszrűbben törölnibármit is, ha a telefont leejteted, vagy vízbemártottad fél órácskára. A másik kiábrándulásom meg TÉLLEG azvótt, hogy TÉLLEG fűnek-fának Nokiája volt, és én NEM tömeg után megyek. Olyan ez, mint a Nike cipő. Nekem sosenemislessz, pedig van, ami nem néz ki rosszul, és én sem veszek olcsóbb cipőt, csak más márka.

@ISándor: monduk Dunábaejtéskor majdnem mindegy, hogy túléli-e. Bár itt jön a strapafon a képbe: megcsörgeted, és úszkálsz a hang irányába. Vagy kihívod a mentőbúvárokat. Egyébként a Tiszában nekem leesett a bal lábamról a békatalp (kialakított strand egy erre a célre félrekanyarított kis mellékágban pici sodrással), és a strandember mondta, hogy ne aggódjak, pecsok járnak ide kagyót keresni esténként. Másnap hívtak, hogy megvan a békatalp...

Schirilla, az a Dunába fulladt? Nem is tudtam... Apámhoz járt egyébként a bécsi útra a Barlang Borozóba, amikor nem a Dunát úszta át. Kicsi a világ.

VÉGSZÓ: strapafon.

(egyelőre)

cicuri 2011.04.15. 08:06:48

Dehogy fulladt, jómultkorába is megcsinálta az éves átúszást fatornyos városkámban - aztán közölte a helyi zsúúúúrnalisztákkal, hogy "idén gáz volt, mert melegebb a víz".
Fákk. Hát akkor írjál panaszlevelet a jóistennek. hogy meleg. A Duna. Márciuskor.

Aliz: aggyál emilcímet és megmutatom! :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.15. 09:19:27

@cicuri: a Schirilla má rég meghalt! Az a fia lesz! Az is átúszkálja.

cicuri 2011.04.15. 09:41:26

@Laci Today Magazin: és? Egy család, nem? bolond lukból......

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.15. 09:43:10

@cicuri: én is úsztam már át a dunát, csak rossz a marketingem. Én öt évig kajakoztam. Abba minden belefér. láttunk vízihullát is párat. Heti négyszer a vízen lenni... tavasszal pl áradáskor sokat nevetünk, mert vannak ezeka titkos vízparti légyottok, na és tavasszal az árvíz szépen elmossa a lefolyt jeleneteket: tele vana duna használt óvszerrel. Na olyankor nem úszkáltunk benne.

cicuri 2011.04.15. 10:11:59

pfúj. Én lovat hordok belel. Az jobb? :D

cicuri 2011.04.15. 10:58:12

AHA! :D Először együtt tapossuk a vizet, szügyig, aztán ők hancúroznak, mi meg olvadozunk. Az enyém különösen vízbolond, ki se lehet rángatni. :)

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.04.15. 12:37:47

Mivanmánazújposzttal???????????

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.15. 12:48:38

@ISándor: dógozombasszus. Kezd a blog rovására menni... de készül! Tudod: péntek Hírvadász. Már van pár hír, még gyűjtögetem, ha kész kirakom! ami késik nem nyúlik!

cicuri 2011.04.15. 13:07:10

igyekezz. idehalunk!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.15. 13:27:17

biztos nyomogatja a telcsijet:)
pedig pentek van hireknap!
Tessek posztot irni!

cicuri 2011.04.18. 08:47:58

Rihaj! Szép hétfőt!
(Na jó,. ez kissé képzavar....)
Jelentem, a tapicsfon monnyon le! Hét végén Kassára utaztunk vonattal. Háromnegyed órán át gyakoroltuk sógornőmmel, hogyan kell a simifon billentyűzárját feloldani. A sok simisimitől a képernyő elkopott, eredmény zéró.
Tapicsfon ignorálva.
süti beállítások módosítása