HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

háteznemigaz

2011.03.31. 09:38 Laci Today Magazin

Rihaj!

Itt a tavasz, mindenki meg van őrülve!
1) legalábbis ÉN meg vagyok
2) de a Lufthansa se kutya!


1) hát hogy ÉN, hát az úgy történt, hogy nyitottunk egy új irodát. Volt egy kis nyitóbeszéd az elején vietnamiul, aminek egy részét én "fordítottam" magyarra, azaz megmondták előre, hogy mit mondjak majd. Utána volt MÉG egy kis vietnami beszéd, amit nem értettem, a tömeg persze várakozón rám nézett, ezért én a háromperces vietnami beszédet így foglaltam össze: 
-Ma száraz, napos idő várható!

De ez semmi, ezt csak megemlítettem. Innét kezdve három kollegám ABBAN az irodában dolgozik, ehhez képest egyikük tegnap IDE jött be. Fekete kapucniskabátban jár, mindig fázik, fején a kapucni, és látom hogy nyit befelé, vigyorgok is széles szájjal, hogy
-Jónapot! Kicsit el teccett, tévedni, nem?
Erre leveszi a kapucnit, és nem is ő volt! Szimpla ügyfél, aki nem értette, hogy hát miért, ez nem az utazási iroda?? 
-Ja, dee dee!


2) de amint mondottam, a Lufthansa se kutya!
Ma reggel felhívom őket, felveszik de nem szólnak bele, ezt utálom. Amikor valaki felveszi, de nem mondja hogy "türelmet", mert úgyis hallod, hogy dolga van. Hát várok.
Negyven másodpercnél hangosan HALLÓzni kezdtem, de mivel semmi reakció nem jött, egypercnél elkezdtem csaholni bele a telefonba. Kollegám kezdett furcsán nézni. Egy perc harminchárom másodpercig csaholtam, mire végre beleszólt valaki:
-Ja neharagudj, nem láttam, hogy csörög!
-Háde fel is vetted!....

De innét kezdve, mert amúgy régi ismerős, kellemesen eldiskuráltunk.

Tavaszi hülyeségként, meg, azt már meg sem merem említeni, hogy FB-n bejelöltem egy MACSKÁT ismerősnek... és vissza is igazolt..
ALFI TE VAGY AZ, NELAPÍCCSÁ!

Alfi egy bunkó macska, kihasználja a gazdáját, Kislófasznak hívja a másik macskát, akivel egy tető alatt lakik, és olyan, mint Peti fiam, aki mindig AZT kér, ami éppen nincs otthon. És mindketten addig nyavalyognak, amíg az ember ki nem megy a boltba megvenni, amit akarnak.  De azért, mindkettejüknek van szíve, jó szívük van, és lehet őket szeretni, csak rá kell érezni...

Üdv,
Laci Today

1 komment

Címkék: tavaszi őrület

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr192787446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása