HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 3.

2011.03.25. 15:29 Laci Today Magazin

Rihaj!
Mútkó többen is jeleszték, hogy teccett a Hírvadász, úgyhogy gondoltam, kísérleti jelleggel bevezetem, hogy péntekenként ezentúl Hírvadász van!
A Hírvadász egy olyan cikk, ahol mindenféle híreket, eseményeket kommentelek. Nézzük az elmúlt hét fontosabb eseményeit:


Belföld:

Rabosították Eger volt polgármesterét
LT: már a múlt héten megírtam, hogy "polgármester az, aki még vagy már, nem ül börtönben".
Na. És ő már nem polgármester, tehát...

Előzetesben Felsőzsolca jegyzője és aljegyzője
LT: a "polgármester" definícióját kiterjesztem a jegyzőkre és aljegyzőkre is

Öngyilkos lett egy rab a tököli börtönben
LT: esetleg volt polgármesterről, netalán aljegyzőről van szó?

BKV - új hang csengi, hogy az "ajtók záródnak" - Szalóczy Pál helyett Tarcsa Zsuzsa beszél
LT: Igen, mer' a Szalóczy is kommunista vótt!

Áprilisban változhat meg a Moszkva tér neve
LT: legyen Tokaj Szőlővesszeje tér!


Külföld:

Kadhafi már a NATO-val néz szembe
LT: Naés? Magyarország is üzent már hadat az Egyesült Államoknak...

Ismét hatos erősségű utórezgés volt Japánban
LT: HATOS? Az nem utórezgés, EZ MÉG TART, BAKKER!!

Óriási tömegbalesetet okozott a váratlan havazás Szentpéterváron
LT: persze, mert nincsenek a hóhoz szokva...


Gazdaság:

Megállíthatatlan a Forint
LT: HAAA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Mától Liszt Ferencnek hívják a Ferihegyi repülőteret
LT: Igen, mer' a Feri is kommunista vótt! Mer' a FERIről mindenkine a Gyurcsány jut eszébe! Ezé ki kelletett hangsúlyozni, hogy nem az, hanem a Liszt!
Csak azt nem értem, ha feriellenes elnevezés kellett, ménem inkább Viktorhegyi Repülőtér lett?
Vagy az egész budapesti repteret áttolni Tokajba.

Egyébként a repjegyfoglaló rendszerekben még nem írták át. Ott még tüntetőleg Ferihegy, idézem:

BUD
A:APT B:BUS C:CITY G:GRD H:HELI O:OFF-PT R:RAIL S:ASSOC TOWN
CITY :
BUD*C BUDAPEST /HU:HUNGARY
AIRPORT-HELIPORT :
BUD A FERIHEGY /HU - 0K

 
Kultúra:
Negyvenmilliós Cezanne-kép a százfontos keretben
LT: az olyan, mint mikor egy nagyon jó nő kínai mackóban szaladgál

Sport:
Nőknek rendeznek versenyt a Hungaroringen
LT: igen, és a fő szám az lesz, amikor le kell parkolni.
Egyébként ha lesz is verseny, nem F1, mert az F1 autóknak olyan kicsi a tükre, hogy abban nem lehet vezetés közben sminkelni.


MÁS!
Gyerekek, ezt az izét, alkotmányozó kérdőívet vagymit, visszaküldtétek?
Én úgy vagyok vele, a franc fog tanácsokat adni a Viktornak, ő sem segít nekem, ha mondjuk egy bonyolultabb repülőjegyet kell összeraknom, nem? Ógyameg egyedül! Azé van ott!
Amúgy meg olvassa a blogomat és lopkodja az ötleteimet, a szomorú, hogy meg is valósítja őket néha.


Üdv és jó hétvégét!
Laci Today

Szólj hozzá!

Címkék: hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr302771093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása