HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Janibácsi

2011.03.20. 12:09 Laci Today Magazin

Rihaj!

Van nekünk egy kedves szomszédunk, Janibácsi, aki rendkívül jóindulatú, és bárkit kétmondat alatt meghalaszt. Mondok egy példát, gyerekek betegek voltak:
-Oszt, óvost nem híttak, Lacikám?
-Minek?
-Há mútkó is óvastam újságba, hogy ekkorka gyerek, mint a magáé, egyik nap lázas lett, oszt másnap má meg is hótt!

Janibácsiról még anyit kell tudni, hogy magázódik, udvarias, de bazmegolni csak tegeződve tud, és rendszeresen teszi is. Egy alkalommal, pár éve, télen mínusz tízben kivittem a szemetet, ő meg kint cigarettázott a ház előtt:
-Lacikám, egy szál pólóba? Lacikámbazmeg én nem akarok beleszóni, de tügőgyúladást fog kapni!
-Hát.. sietek is vissza!-mondtam cidrizve.
-Oszt még ilyenkó is motóral jár?
-Csak, ha nem jeges az úttest...
-Lacikámbazmeg, vótt nállunk Tóalmáson egy postás, na nem ilyen magafajta, hanem nagydarab, pirosképű erősember. Az is motorozott egész téllen! Oszt, a eggyik évbe nem ment ee tüdőszűrésre, oszt a következő évbe mán temettük is bazmeg, tüdőrákba! Úgyhogy vigyázzon a téli motorozássaa, me rákos lehet tölle!

Mondja ezt Janibácsi, szájában a cigarettával. Hát ezek voltak a múlt. A jelen: Janibácsi hetven körül van, és ma reggel összefutottam vele:
-Miújság Janibácsi, boltba megy?
-Dehogyis, egésségügyi séta! Óvos előírta!
-Egyébként hogy van?
-Ne is mongya, mos' műtöttek sérvvel negyeccer! Má ha lekközelebb talákozok a gyógytornászommal, má meg fogom kérdezni, hogy micsinájak, milyen gyakorlatot, hogy ne jőjön többet elő a sérv, mee má elegem van!
-Dehát nem lehet arra rátornázni...
-Jó, de innen a második szomszéd, a Pista, annak má két sérvmütéttye vót!
-De Janibácsinak négy, akkor Janibácsi vezet, nem? És tőle kér tanácsot?
-Háde nekem négy MÁS! Vót benne heresérv is bazmeg! Be se érzéstelenítették rendesen, nem is tudom, hogy nem direkt csinátták-e, hogy valamennyire érezzem, hogy mivan, hogy tuggyak szóni, ha baj van! Persze jajgattam nekik egyfolytába! Node összességében: nekem négy KÜLÖNBÖZŐ sérvem vótt, sose jött ki mégeccee ugyanaz, a Pistának meg, bazmeglacikám,  kéccer ugyanaz vót!
-Értem....
-Meg, szerintem mindenkinek áll a zászló! Főlleg a fizikai munkásoknak! Há, mongyuk, irodistából is vótt benn két prosztatás! Tuggyalacikám, aszmonta nekem is a óvosom, amikó prosztatám vótt, hogy egy kő zárta el a vizelet úttyát! Há az baszna be! Ilyen hülyeséget még nem hallottam, de asztán azzal is megoperáttak tavaly. Tuggya, így hatvan-hatvanöt fölött má, mindig más szarik be, olyan vagyok, mint egy rossz autó!
Megmá a cigarettáról is leszoktam, csak későnbazmeg. Idefigyeejen, rá se keeletett vóna szokni! Naviszlát!

Sajnáljuk őt, nade, HOGY tudja előadni! Ezért szeretjük!

Üdv!
Laci Today

7 komment

Címkék: janibácsi

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr52755436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.21. 10:04:10

rihaj!
ez nagyon aranyos, imádom az ilyen Janibákat :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.21. 11:15:50

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: na EZ meg honnan?
Mondjuk, jólesik, cska nem értem honnan jön?

@Dr. Körömlakk ®: Janibácsi rulez. Aranyos egyébként, és riasztóként is jól funkcionál. A Lakásban kiépítettük a riasztórendszer vezetékhálózatát, de nem szereltük fel, mert beköltözött Janibácsi: és állandóan jön-megy. Amíg itt lakik, nálunk nem lesz betörés. Az is igaz, apám egyik nap bement a lakásunkba kulccsal (szerelt és odaadtam a kulcsot), és Janibácsi ESTE így várt: Lacikámbazmeg, egész nap járt-kelt valami ember a lakásukba ki-be! Na, csak hogy tuggya!

Szóval valszeg ha betörnének, nem hívná a rendőrséget, hanem este elmondaná nekem. Megnyugtat :)

Dr. Körömlakk ® 2011.03.21. 13:15:55

@Laci Today Magazin: :D
halálos fazon lehet az Öreg :)máris imádom a csókát :)
biztos tévedek, de amolyan kis köpcös, kinyúlt tréning gatya, slaffogós papucs, és kissé retkes atletika trikó.
Laci, Neked megint a legjobb jutott :)

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.21. 13:46:21

Na kérem, nekem olyan szomszédom volt Pesten, hogy nyugdíjas tanár, meg még vak is, még jó, hogy az asszonya egy karakán személy volt.
az Imrebácsi meg az Imrenéni. (9 év alatt nem tudtuk meg a nevét)
első évben felszólítottak, hogy szedjem le az adventi koszorút az ajtóról és mossam le az ajtót.
Udvariasságból visszaköszöntek, ha köszöntem, de semmi egyéb.
Aztán amikor az emberem odaköltözött, elkezdtek velem beszélgetni, hát gondolom, mégsem egy céda lehetek akkor már.
Amikor elköltöztünk, azért elbúcsúztam, mire micsinál az Imrebácsi? Átkarol az asszony szeme láttára, magához húz, és két akkora puszit lenyomott, hogy csak lestem.
Plusz meghívtak, hogy majd látogassuk meg őket néha.

Esküszöm, az ötös lottónak nagyobb esélyt adtam, mint ennek.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.03.21. 23:56:19

@Laci Today Magazin: kiolvastam a tenyeredbol! Oh Te, ha lehet erzekelni az irasodbol, az emberekhez fuzodo viszonyaidbol.
Nekunk noknek van az ilyenhez egymittomenhanyadik erzekunk:)

@Babette_: Azota hanytorgatja is az Imreneni az emberenek, hogy olelgetett, meg puszilgatott Teged:))

felreteve a viccet, tenyleg kedves tortenet:)
süti beállítások módosítása