HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Csengettem, Mylord!

2011.03.18. 10:07 Laci Today Magazin

Rihaj!

Tegnapi kommentek közben eszembe jutott egy régebbi történet, amikor megvettük lakásunkba a csengőt.Nem akartam vezetékezni, ezért egy elemes, vezetéknélkülit vettem. Szépen beüzemeltem a nappaliban, még nem szereltem fel. Kipróbáltam: megnyomtam a gombot, és csengetett! Ezután közvetlenül a lépcsőházban ajtócsapódás.
Aztán megint megnyomtam a gombot, tök jól szól, megint ajtócsapódás a lépcsőházban.
Van persze más csengőhang, azt is meghallgatjuk: átállítottam és megint megnyomtam: most másképp szólt, aztán ajtócsapódás a lépcsőházban.
De ki mászkál és miért csapkodja az ajtaját? Kukkolok a kis kémlelőn: semmi.
Közben kezemben a csengőgomb, Peti szólt nyomjam meg, ezért újra megnyomtam mert kérte, de engem nem ez érdekelt, hanem figyeltem, hogy ki mászkálhat.
Egyszercsak szomszéd Janibácsi megint ajtót nyit, hallom, ahogy bekiabál a feleségének:
-Megint senki! Valaki szórakozik, de túl hamar elfut!!!
És bevágja az ajtót.

HÁT EZ TÖK JÓ!
Úgyhogy megnyomtam még egypárszor. Kicsit mérges is voltam, hgy nekik pont ugyanilyen csengőjük van, hogy ott is szól, mert így én most vehetek másikat.
De addigis élvezzük a helyzetet. Sőt még ebéd után is megnyomtam kétszer, mert olyankor csendespihenőzik Janibácsi. NAGYON MŰKÖDIK!

Aztán elolvastam a használati utasítást. TIZENHAT féle frekvenciából lehet választani, meg vagyunk mentve. Átállítottam a frekvenciát, és azóta nem zavarok be Janibácsinak.

Csak néha.
Úgyis közeleg az április elseje, majd átállítom kicsit a frekit és megtornáztatom szegényt :)

Zárásul két Petiduma tegnapról:

1) kezdi kinőni az egyik kis pólóját, veszi lefelé nagynehezen:
-Apa utálom ezt a pólót, alig fér át a fejem a buksilyukon!

2) tegnap esti műsorban szólítják a két játékost:
-A színpadra kérjük Esztert és Pétert! -mire Peti:
-Apa, dejó, ESZTER: ő az én testvérem, PÉTER: ő meg Eszter testvére vagyok!

üdv!
Laci Today

11 komment

Címkék: janibácsi csengő petiduma

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr432749492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.18. 11:02:56

alap, hogy a használati utasítást a végén olvassuk csak el.
ha előtte olvassa el, bárki meg tud csinálni bármit.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.03.18. 11:08:44

Genyo vagy! Miattad ugralt szegeny szomszed hiaba, en meg leettem magam kefirrel!:DDD

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.18. 11:09:09

@Babette_: igen, ez még kindertojásösszerakó kiskoromból maradt meg. A cirkónk meg úgy néz ki ,már egy hete működik túhevülés elleni védelem nélkül, és még leírásom sincs hozzá.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.18. 11:10:09

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: Janibácsi szeret mozogni. Mindig ő megy a boltba is, akkor is ő ment a boltba, amikor prosztatával műtötté egy hete, hát ilyen feleség jutott neki. Janibácsi egyébként Pomáz Legjobbfej Embere. Holnap majd róla írom a posztot.

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.18. 11:10:45

@Laci Today Magazin: mert a profiknak így megy. azért.
van egy oldal, ahol minden használati utasítás fenn van, mindjárt megkeresem. várjál.

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.18. 11:12:29

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: nem kellett volna az útba ülni, amikor ugrált.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.18. 11:15:37

@Babette_: köszömm, de nekem NEMKELL használati utasítás. Férfiként akarok meghalni.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.03.18. 11:34:19

:DDD

Lehet, hogy gonoszság, de a garázsnyitómat más lakóparkokban is ki szoktam próbálni....

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.18. 11:43:29

@Myta: és hány autód van? Én anno egy rokonunknál nyaraltam Ámerikában, és a dolgozószobát alakították ki nekem vendégszobának. Találtam ott valami ketyerét, megnyomtam rajta a gombot: kinyílt a garázsajtó. Tökre tetszett, hogy a szobából tudtam nyitogatni. Aztán lementem ebédelni, és mondja rokonom (66 éves volt), hogy képzeljétek elromlott a garázsajtó, egyfolytában nyílik-csukódik, majd ki kell hívni a szerelőt.

Mondtam hogy megjavítom és tökre örült neki :)

Hang Ember 2011.03.19. 12:43:36

Peti fiadnak hatalmas riszpekt!
süti beállítások módosítása