HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

halálos lövés dördült

2011.02.09. 10:22 Laci Today Magazin

Rihaj!

Peti a fiam, négy éves, irtó kedves srác, mindenki első ránézéstől kezdve szimpatikusnak tartja. Az óvodában vele példálóznak, ő Bezzegpeti, mert ha rálép az óvónéni lábára, elnézést kér, ebédet megköszöni mindig, szépen mossa a fogát satöbbi. Nagyon jólelkű, és kedvenc játszótársa Nóri, egy kandiszemű kislány, akivel egész nap szép csendben játszanak, semmi gond nincs velük.

Ma reggel vittem oviba, mint mindig, üldögél a gyerekülésben, egyszercsak:
-Apa, lelőlek, jó?
De rendes, mert megkérdezi. Mondtam, hogy:
-Hánemannyira!
-Nembaj! PUUUUUF! BAAAAMM!!
És még két percen keresztül szétlőtte a fejemet. Visszakérdeztem:
-És most ki vezet?
-Anya!
-Anya itt sincs!
-Hívd fel!
-Dehát meghaltam!
-SZEGÉNY APAA!!!

MÁS:
A tegnapi kelkáposztás írásomért elnézést: kiderült, hogy a legtöbb helyes nő szereti a kelkáposztafőzeléket.
Ez számomra érthetetlen, összeegyeztethetetlen.
Van, aki szerint az a titok, hogy jól kell tudni elkészíteni.
Há odatüsszentesz, összekevered és kész, nem?
Ugyanakkor felhívnám a figyelmet a helyes nők rossz ízlésére: gyakran látni jó nőket kifezejetten ronda férfiak oldalán. Egy alkalommal feleségemmel üldögéltünk egy étteremben, amikor bejött egy kifejezetten bomba nő, oldalán egy fiúval, akinek szó szerint cápafeje volt. Nem bírtam szó nélkül hagyni:
-Mit tudhat ez a suttyó, hogy ilyen nője van! A normális külsejű pasik meg ronda nőkkel vannak....
mire közvetlenül mellőlem valaki a feleségem hangján:
-KÖSSZ!
JANEMÚGYGONDOLTAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viszont: ebből tudhatjuk, hogy a feleségem normális külsejűnek tart, ami végtére is, nem utolsó dolog, nem?
üdv!
Laci Today

26 komment

Címkék: halálos lövés kelkáposztafőzelék

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr112648678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.02.09. 11:54:55

És mi van azoknál a pároknál, ahol két szép ember találkozott össze??

Dr. Körömlakk ® 2011.02.09. 12:20:57

ez a párbeszéd most betalált. asszem gyorsan össze kell házasodjunk a másik felemmel, mert így egyikünk kurvaronda. mármint a teóriád szerint rihajlaci. bele se merek gondolni ki az... pfff...
tudodmit? lelőlek én is, mert a megoldhatatlan dolgok kikészítenek.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.02.09. 12:23:43

@Dr. Körömlakk ®: nem elég hogy tudjuk hogy egyikőtök ronda, de azt is tudjuk, hogy TE szereted a kelkáposztafőzeléket.
Mentőöv: olvasd el a Myta-kommentre írt válaszomat. És Te blogolsz.
(...megúsztad...)

Viszont ha lelősz, tudván, hogy a börtönök nem koedukáltak, a saját nemedből kell majd férjet választanod... gondold meg a lövést...

Dr. Körömlakk ® 2011.02.09. 12:35:45

@Laci Today Magazin: én nem írok blogot, legfeljebb néha egy-egy posztot. az nem ugyanaz!
én jobban járok a férjválasztással, mint hasonló helyzetben Te. azazhogy Te már semmit sem választasz, mert egy golyó lesz valamelyik életfontosságú szervedben :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.02.09. 12:55:44

@Dr. Körömlakk ®: PEEEEG! Én holtomban nem választhatok feleséget: de nem is akaroook! Elég volt itt a földön, érted, Peeeg! A túlvilágon lesz egy naaagy tévém.... és te itt maradsz a földön Peeeg, és nem tudod kitakarni a képernyőt, akármekkora is a segged!

@Babette_: és ha tegyük fel, négy évig Isztambulban szolgáltam? ...

ménemengedbe 2011.02.09. 12:58:17

@Babette_: nade az nem halálos. azazhogy nincsenek erre vonatkozó infóim :)
@Laci Today Magazin: Al, nem hallom mit beszélsz, mert a szél odafújja a szád elé a fülszőröd...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.02.09. 13:01:18

@ménemengedbe: látod Peeeg, ezért van elegem belőled! Hallani akarod, amikor olvasni kell.
EZEK ITT KOMMENTEK!

Dr. Körömlakk ® 2011.02.09. 13:31:47

@Laci Today Magazin: anyám, nikkszédelgek.
ezek kommentek, de a posztok írása még nem blogolás!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.02.09. 13:33:37

@Dr. Körömlakk ®: jaigen, nemválaszoltam: demár majdnem! Különbnenis én itt keresem Neked a menekvést, Te meg eldobod?

Ugyandehogy (törölt) 2011.02.09. 13:35:42

@Laci Today Magazin: nem értem? annak feltétele, hogy ne legyen?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.02.09. 13:55:37

@Babette_: más szóval: honnan TUDOD hogy nekem van kettő?
( mertha tegyük fel egy háremben szolgáltam volna eunuchként, de ezt rövidítettem le Isztambulra) indegy túlmagyaráztuk így már béna. Természetesen rendelkezem két golyóval. NÉGGYEL, a szemgolyóimmal együtt.

Ugyandehogy (törölt) 2011.02.09. 16:41:09

@Laci Today Magazin: hát tudod, ha patadobogást hallok, lóra gondolok, ha férfiról van szó, feltételezem, hogy van neki. ilyen egyszerűen.
másrészt meg néha vicces agyonmagyaráztatni egy poént:D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.02.09. 16:44:21

@Babette_: patadobogással beletrafáltál, mert anno még fősulis voltam, asszony már dolgozott (öregebb nálam néhány évszázaddal), és egy időben bejártama munkahelyére együtt ebédelni.
Na és a kollegáival együtt, mindig előre tudták hogy jövök, már mesziről dobogtak a lépteim a folyosón. Hiába: lászLÓ

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.02.09. 16:56:59

@Babette_: ja hogy ő nem lászló... értem ... ő sem babett... és utál kommentelni tehát ő nem lehet Te.
Én vagyok ő: költŐ!Nemsokára LaciToday versek! Most gyűjtöm halomba az eddigieket, és jövőhétenasztán!!!!... hejdevárom a reakciókat...

Atolla 2011.02.10. 12:23:44

@Laci Today Magazin: Atolla meg nem Atolla. szerintem a költői vénádat még most fojtsd el! de ez csak a saját egyszerű véleményem...

Atolla 2011.02.10. 12:52:07

@Laci Today Magazin: ki fog derülni hétfőn hogy van e baj vele...remélem szavalni fogsz!

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.02.25. 09:49:22

A karrierista nők általában nem a legszebbek, (a karrierrel kompenzálják a csúnyaságukat) ezért ők a jó génekkel rendelkező hatalmas szerszámú szépfiút keresik, aki mellett dominálhatnak. A szép nőknek pedig a fontos a pénz, a szépségük révén szeretnének pénzhez jutni! Ezzel jellemzően a csúnya kopasz vállalkozó szellemű férfiak rendelkeznek (a pénzzel és a BMW-vel kompenzál). Mivel a szépség múlandó a kopasz vállalkozó jellemzően két húszasa felváltja negyvenéves feleségét, ezért van olyan sok negyven-ötvenéves pénzes vállalkozó a társkereső oldalon, akik huszonéves lányok után futkorásznak és ezért látunk helyes pasikat csúnya nőkkel és szép nőket csúnya férfiakkal az utcán. A köztes pedig a szürke értelmiségi átlag, aki nem tud megélni a szépségéből vagy túl okos ahhoz, hogy saját vállalkozásba fogjon….

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.02.25. 10:49:46

@Myta: viszont a cápaember és a széplány egyidősek votlak és nincstelennek néztek ki mind a ketten. Borul az egész.
süti beállítások módosítása