Rihaj!
Hát mitől lúzer a lúzer?
Hogy mindig utolsó? Bementem a Kínai követségre még nyitás előtt. Hárman voltunk összesen, kinyitott a követség, leúztuk az első három sorszámot: én a NÉGYES számút húztam. Hárman vagyunk és négyes sorszám.
Szóval nem az utolsó a lúzer. Az utolsóutáni!
(arrú nem beszíve, hogy aznap reggel a ügyfelek szóllítássát a HETES sorszámmal keszték, így mi hárman kiestünk, nem volt rajtunk kívű senki, hát odaugrottam az ótómacához és lehúztam még egy sorszámot: nyóccas. Mivel a hetes nem jelenkezett, így szólítták a nyócast, az vóttamén, így lettem utóssóutánibó eesőelőtti)
Ez nem ma történt, hanem még múlt év végetáján. De MA rájöttem, hogy nem én vagyok az igazi lúzer.
Kérem tegnap a Turkish Airlines Oslo-Istanbul járatát megpróbálta eltéríteni egy 40 körüli férfi.
Hogyan? Már majdnem megérkeztek, amikor felállt, kijelentette, hogy bomba van nála, és azonnal forduljanak vissza Oslóba.
Hát tiszta hülye, nem? Először is ráugrottak, megnyuvasztották, a gép biztonságban leszállt, ráadásul nem is volt nála bomba.
De hallottál már olyan hülye gépeltérítőt, aki VISSZA akar menni? Akkor minek szállt fel a gépre, nem? Vagy, akkor jutott eszébe, hogy otthon felejtette a fogkeféjét? Bedugva hagyta a vasalót? Égve maradt a vécéjében a villany?
MÁS!
Képzeljétek, tegnap bejött egy ügyfél. Mondta, hogy Aeroviva-károsult. Mondta azt is, hogy van egy csomó Aeroviva-törzsutaspontja, szerintem mit tudna ő kezdeni most a pontjaival?
Hát hirtelen nem jutott jobb eszembe: hirdesse meg Vaterán féláron!
(vagy: menjen a Neckermannba! Neckermann ad párszázalék kedvezményt minden igazolhatóan-befizetett Aerovivakárosultnak. Érdeklődöm, hogy ez valóban "segítség", ahogy hirdetik, vagy inkább marketingfogás? Ne feszegessük, ugye?)
Végülis sokkal jobban tette, hogy hozzánk jött, mert mi szeretjük, jófejek vagyunk, és így nekünk is milyen jó! Amúgy meg régi ismerős vótt, tehát amúgy meg, jólesett, hogy beesett!
Üdv!
Laci Today