HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

MJÁU!

2010.12.20. 13:50 Laci Today Magazin

Rihaj!
A hétvégén egy buliban voltam... vietnami rendezvény volt. Mi szerveztük, hoztunk a vietnamiak körében világszerte ismert előadókat, és az volt a terv, hogy a műsor elején kollegám köszönti a nézőket vietnamiul, én mondatonként mondomutána magyarul a magyar nézők kedvéért. Négy mondatunk volt, majd utána oda kell ülnöm a zongorához és lenyomni négy kis hangulatcsinálózenét, ezután kezdődött volna a műsor. Este nyolctól.

Hát gyakorlatilag meg az volt, hogy délután kettőre odaértem a PeCsába, fel kellett tenni a támogatók reklámjait, persze nem volt mivel. A végén felcelluxoztuk a függönyre a reklámokat, és erősen imádkoztunk, hogy ne essenek le.
Volt még egy érdekes lépcső: egy lehelletvékony futószőnyeg volt rajta, és úgy csúszott, mint télen a hókásás márványlépcső. Ezért valahogy rögzíteni kellett a futót: azt is odacelluxoztuk. Mindegy, itt úgyse mászkál senki.
(egyébként az említett márványlépcső úgy van, hogy az irodánk picit magasabban van az utcaszintnél,két márványlépcső van az ajtó előtt, ami télen irtózatosan csúszik. Mondtam is a főnökömnek, hogy idén már csinálni kéne valamit... például, be kéne kamerázni az iroda előtti részt)

No, aztán elmentünk a zenészekért a hotelbe. Könnyű volt megtalálni, mert a hotel halljában aludtak az ülőgarnitúrákon elszórva. Hát előttenap Düsseldorfban zenéltek hajnalig, álmoskák még.
Jófejek voltak: mi voltunk a vendéglátóik, tehát udvariasan megkértek, hogy vigyük mi a bőröndjeiket. Ezek a bőröndök egyenként nem voltak nehezebbek 80-100 kilónál.

A Vietnamiakban azt bírom egyébként, hogy lazák. N
ekünk hatra vissza kellett érnünk aPeCsába a zenészekkel együtt, hát mi fél hétkor még szelíden ébresztgettük őket a hotel halljában.
Negyed nyolcra visszaértünk, én felrohanam a színpadra, hogy kipróbáljam a zongora erősítését. Közben jött egy telefon, úgyhogy megbeszéltük a frankót, és csak utána kapcsoltam, hogy bakker egy bunkó a színpad közepén állva mobilozik, és az én vagyok.

A lazaságba persze belefér az a pici negyvenperces csúszás is, amivel a műsort kezdtük. Kollegámmal a színpad mellett a függöny mögött kaptunk egy-egy mikrofont, és megbeszéltük, hogy akkor most te állsz jobbra, én balra, mi is lesz az első mondat? Oké... CSEZMEG BE VAN KAPCSOLVA A MIKROFON, ezt most mind hallják kint?
Nemtudom - énsem.
Aztán villódzó fények és kimentünk, és konkrétan semmit nem láttunk a szembereflektorok miatt. Elsétáltünk odáig, ahol a színpad szélét sejtettük. Kollégám elmondta az első vietnami mondatot, én lefordítottam. Elmondta a másodikat - lefordítottam. Elmondta a harmadikat - lefordítottam. Elmondta a negyediket - és a hátunk mögött feldübörgött a zene. Kinyitottam a számat, de láttam, hogy itt rám már semmi szükség, itt már javában megy a buli. A zenészeknek gondolom rohanni kell tovább, szóval a szavunkba vágva egyszercsak elkezdtek játszani.
Úgyhogy az én zongorázásom elmaradt (illetve tartottam egy főpróbát kezdés előtt, aki látta, látta).
De nem baj, hogy hoztam a zongorát (hordozható digitális zongora, tizenhét kiló) (plusz állvány), mert szép vietnami szokás a fellépőknek virágot adni. Na és hova rakták az előadók a kapott virágot, hova? AZ NEM ASZTAL!!!! AZ ZONGORA!!! KÉTSZÁZEZER, ÉS TE RÁPAKOLOD A VIZES VIRÁGODAT! Há ott csapjon agyon az áram, nem? Kénköves ménkövet a hátuljába mindnek!

Arról nem beszélve, mindenki nyávogott.
"Zén dü mjÁu, vöj he en mjÁu"   -  valami ilyesmik voltak.
A végén vietnami kollegámat megkérdeztem, hogy mit jelent az, hogy "mjáu".
Azt jelenti: "egymás". Hát persze! Mert szerelmes dalokat énekelnek!

Na és volt egy néni, olyan húszéves, nekiállt szaladgálni a színpadon éneklés közben. És egyszercsak .... LESZALADT A LÉPCSŐN!
Akartam is szólni, hogy a futó csak celluxszal van rögzítve, ne szaladgáljon, de hiába integettem neki. Valójában rajtam kívül még ezerötszáz néző integetett neki, tehát az integetéssel nem tudtam felhívni magamra a figyelmet, túlkiabálni egy kierősített nőt meg esélytelen. A hölgy ezután visszarohant a színpadra, aztán megint le a nézők közé, és megint vissza. Én meg erősen legyeztem magam, baromi melegem volt... Ugye másnap szalaghír, hogy
"a világhírű vietnami énekesnő halálát a LaciToday által gondatlanul rögzített bla bla bla"
Sőt: nekem meg börtön mindhalálig. Épp azon gondolkoztam, hogyan fognak felnőni a gyerekeim, amikor a hölgy meghajolt, és megnyugvásomra, eltűnt a színpadról, élve.

Más különösebb dolog nem történt. Talán érdekesség még: világhírű vietnami stand up komikus előadását hallgatni. Én tök komoly arccal hallgattam végig, szerintem ő most azt hiszi, hogy bennünk magyarokban semmihumorérzék nincsen.

Üdv!
LT

12 komment

Címkék: buli pecsa vietnami galashow

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr192527887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.20. 14:16:11

hehehe-hihihihi:))))
most tobbre nincs idom, de majd lesz kesobb:)

farmosidora 2010.12.20. 14:49:55

Nálam az utolsó két bekezdés vitte a prímet.
Lazán elképzeltem az első sor után, hogy szerencsétlen akkora hátast dob, mint hat másik :D

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.20. 16:56:56

@fardor: egy ismerosunknek medencetorese van epp szinpados baleset miatt, szerintem nem olyan vidam dolog:(

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.20. 16:57:54

Meeeee nem takaritja itt senki a havat???????

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.20. 17:00:45

@Lewyke: na egy picit ponterről lesz szó (már megírtam a holnapit, de csak várjatok türelemmel, holnap rakom csak ki).
Najó nem arról, hogy ménem, hanem lesz benne szó egy hiányos hólapátolásról - és annak rendkívüli hasznáról!!!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.20. 17:32:10

@Laci Today Magazin: annyira tudtam, mihelyest beirtam elkuldtem megereztem a noi inteligenciammal, hogy lesz egy ilyen posztod:))))

farmosidora 2010.12.20. 18:15:09

@Lewyke: Nem azt kívántam neki, hogy törje össze magát, mindössze a helyzet komikuma fogott meg.

Dr. Körömlakk ® 2010.12.20. 19:45:22

Rihaj!
Jöttem aláírni a jelenléti ívet, de okosba most nem tok, mer nem. A poszt jó, köszi Laci, várom a holnapit!

roziamopsz 2010.12.20. 22:41:11

Ahoj Lacikám! Látom te meg itten :)))

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.12.20. 23:05:51

Laci miért nem készültek backstage képek? Megnéztem volna a vietnámi arcokat, nagyon vizuális típus vagyok :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.21. 09:48:31

@Lewyke: ééés elkészült!

@Dr. Körömlakk ®: igen, akinek félévkor hiányztik három aláírás, asztútykirugom, hogy a lába se meg a feje se!

@roziamopsz: naná! :) R.Laci keres, kéne neki vissza útlevél, megtalált? Ha nem, iwiwen dobmá át a mobilszámodlécci (mármint ha van megoldás)

@Myta: egy darab kép készült a mobilommal: a szenvedő elektromos zongorát fotóztam le a virágok alatt. De szar minőségű, nem kirakós. Holnap rakok ki fotót (tök másról, majd meglátjátok).

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.21. 09:53:49

@fardor: medencetörés: egy ismerősömmel történt kezdő stewardess korában (hetvenes évek végén) egy Berlin-Budapest járaton, hogy már mindenki beszállt a repcsibe, amikor egy utas felpattant, hogy a fényképeyőjét a váróban felejtette, engedjék vissza. Annyira erőszakos volt, hogy, a stewardess gondolta, a lépcsőt már úgyis eltolták a repcsi mellől: kinyitja utasnak az ajtót aztán majd látja hogy már nenm tud visszamenni. Kinyitotta, lépcső valamiért még ott volt, utas lerohant rajta, ismerősöm utána, és a lépcsőt pont akkor kezdték elhúzni, amikor kilépett a gépből. Megpróbált a levegőben járni, de Galileo úgy döntött, hogy alkalmazza a gravitációelméletet, és a hölgy a repcsi ajtajából (négy méterről) padlót fogott. Kétoldali medencetörés, és IFA platóján vitték a balesetiig.
süti beállítások módosítása