HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Karácsonyi köszöntés (nemaz)

2010.12.16. 09:37 Laci Today Magazin

Rihaj!

Idén is, mint minden évben, van karácsony. Ilyenkor kollektíve megköszöntjük az óvónéniket, és valaki kitalálta a Nagy Szülői Közösségből, hogy akkor szépen csütörtökreggel-nyolckörül minden szülő legyen ott, és akkor majd nagyonegyütt nagyonmegköszöntjük az óvónéniket.

Úgyhogy én 07.46-kor érkeztem, a környéken sehol nem lehetett parkolni, de végülis megálltam valahol.
Nullahét-negyvennyolckor megpróbáltam bejutni az óvodába, ami nagy nehezen össze is jött, átfurakodtam a tömegen. A gyereken, mint a többin is, anorák, nagykabát, miegymás. Az anyukák még egymás seggét bazsalyogták mosolyogva, lázas ünnepi készülődésben szorongatták a Közösbőlvett Ajándékot, és pusmogtak, mint a nyolcéveskislányok elsőáldozás előtt.
Petit a nagytömegben szűk helyen nagynehezen kihámoztam a télicuccaiból, aztán átverekedtem magam a nagyonboldoganpusmogó anyukák között az akasztókhoz, ahol elhelyeztem Peti anorákját és kabátját, majd bementünk az öltöztetőbe, hogy ráadjam a benti ruhát.
Hát ott sem lehetett elférni, hiszen a szervezés tökéletes volt, és négyezer szülő gyűlt össze húsz négyzetméteren.
Peti épp teljesen legatyásodva ült fél seggel a kispadon (jobban nem fért rá), mellettünk egy másik kispapa, nézünk egymásra, hogy úristen, te sem veszel levegőt? Nem, én sem, hogy maradjon a gyerekeknek.
És akkor egy kb ÖT főből álló kismamaküldöttség ragyogó arccal megköszöntötte az óvónéniket. Mi meg nézünk egymásra a kispapával, hogy bazeg, ideszerveznek egy ekkora tömeget, hogy utána ÖTEN megköszöntsék, bakker, minket meg se vártak, nézem az órámat: nullahétötvenhat, hát még nincs is nyolcóra, egyszóval, bár ott voltunk, de nem hagyjuk félbe a gyerekeinket, így lemaradtunk a közös köszöntésről. De legalább nem volt hol megállni autóval, de legalább alig bírtad átöltöztetni az odaszervezett tömegben a gyerekedet, VÓTT ÉRTELME NEKI!

Namost, én tüntetésből külön megköszöntöm majd az óvónéniket, egyedül, és olyankor, amikor nincs tömeg!

 

És innét kezdve a fennmaradó további két évben szarok a közös szervezésre.

Üdv
Laci Today

 

8 komment

Címkék: köszöntő karácsonyi

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr862519130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2010.12.17. 20:08:15

Kurva jól írsz Laci, szakadok a röhögéstől, a blogod mától kint lesz a kedvenc-sávomban.
nekem iskoláskorú a kisdedem, abból is már felsős. még elsőben engem pícézett ki az ofő, hogy legyek a szülői munkaközösségi izé. azért tudott engem, mert a többiek elbújtak mögöttem, én barom az első padban ültem, hogy jól halljak mindent. na mindegy, minden mellett negyedik végén gyűjtést szerveztem, hogy a tantónéninek csináltatok ajcsit a kölkek nevében, megköszönni a négyéves munkáját, stb...
megcsináltattam, és 2 gyerek adta oda szépen, bizonyítványosztás után. mindenki kapott levegőt, nyugi volt.
meg lehet ezt oldani okosba is, csak ésszel.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.17. 20:52:05

@Dr. Körömlakk ®: köszömm az elismerést! Jakérem ne panaszkodjon aki első padba ül! Mentségedre legyen mondva én is ott ütem, még diákként (nem azért, hogy jobban halljak, hanem mert "LACIKA ÜLJ IDE! NINCS DE! NEMÉRDEKEL!" mert órát bojkottálni csak elsőpadból nem lehet. De én meg mindig elfekszem hanyatt órán, és össze volt tolva a padom a tanárasztallal, és óránkét 20-30-szor mondtam, hogy "b'csánat" mert állandóan rugdostam a tanárnőket. Egy idő után már mondta ofő, hogy mégiscsak ülhetek hátrébb, de mondtam, hogy olyan jól megszoktam itt...

Dr. Körömlakk ® 2010.12.17. 22:07:46

bazmeg, mindet kitöröltem. hát így marad. én hátsópados voltam, és útáltam minden tararat magamban, szerintem azok valami ufók.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.18. 14:45:34

@Dr. Körömlakk ®: most, mit töröltél ki? Én is ki szoktam törölni. Minden alkalommal. Egyelőre a fiamét is nekem kell kitörölnöm. Csak amikor szól.

Dr. Körömlakk ® 2010.12.18. 15:01:55

@Laci Today Magazin: beírtam egy háborúésbékét, erre beleért az egérpadba a kacsóm, és huss... az egész az enyészeté lett. pedig szép könnyes történetet kerekítettem ide Neked a középsulis szerelmi életemrő, csupára megható volt. mindezt az osztályterem-holültemapadba lokalizációs helyzetgyakorlat okán kifolyólagosan. :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.18. 20:25:49

itt a szuloi munkakpzosseg monday cooffe morning:))
beulnek egy teazohelyisegbe a szulok ingyen kv es suti meg tea mellett es beszelgetnek szervezik a bulikat:)) az Angolok imadnak bulizni:) majd jovore mar en is bemegyek ha elrendeztem mindent:))
es de imadom hogy itt nem az megy mint otthon az oviban,hogy a mi csoportunk szmkkozossegeg feje folyton versenyezni akart forintmennyisegben a masik ket csoporttal. itt vesznek kis kepeslapokat es a gyerekek a 4 evesek is beleirjak hogy kinek kivannak boldog unnepeket es odaadjak es a Kolkok oly buszken jottek haza hogy ok is kaptak a kis barataiktol:))
süti beállítások módosítása