HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Kirekesztve

2010.12.13. 10:13 Laci Today Magazin

Rihaj!

Játszóházba betegséget vinni tilos, onnan elhozni azonban szabad.

Mire is gondolok?
Van a Csillagvárban egy játszóház, a nevét nemtom.
Egyik gyerekem sem beteges, de Eszterre pár éve csúnya hasmenés-hányás tört a csillagváras játszóház után. Akkor még nem gondoltunk összefüggésre.
Pár hónappal ezután megint elmentünk oda - és megint hasmenés, hányás.
Amikor harmadik alkalommal is hasmenése-hányása lett közvetlenül a Csillagvár játszóháza után, akkor elhatároztuk, hogy többet oda nem visszük.
Azonban megint kikönyörögte, elvittük, és hazafelé onnan ismét a gyomrára kezdett panaszkodni. Nincs arra időnk, hogy minden csillagváras-játszóház után háromnapot betegállományban töltsünk vele, ezért  - a játszóház elátkozása mellett - itattam a négyéves kislányommal egy feles házipálinkát.
Ettől jobban is lett. És többet aztán tényleg soha nem mentünk a csillagváras játszóház közelébe.

És azóta sem járunk a Csillagvárbeli játszóházba. (Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy egy ablaktalan helységről van szó).
Viszont most egy osztálytársa ott ünnepelte a születésnapját, meghívta, tehát nem tudtuk kikerülni a játszóházat. És amikor a végetáján érte mentünk, velünk volt a négyéves Peti, és nehéz ÚGY bemenni egy játszóházba a tesóért, hogy ő ne akarna játszani, hát gondoltuk, egy félórára befizetjük.
Azonban, amikor levettük a sapkát, Peti köhögött egy szépet. A hölgy azonnal érdeklődött is, hogy :
-BETEG??!!
Ugye, ebből a helyzetből nem lehet jól kijönni, hiszen ha azt mondod: 'igen', akkor eleve kiutasítanak a hányásos-hasmenős paradicsomból. Ha azt mondod: 'nem', azt meg úgyse hiszik el, kiutasítanak és hazugnak tartanak.
Tehát én az egyetlen helyes megoldást választottam: jól megsértődtem, mert bezzeg az én gyerekem szedhet itt össze mindent, de ha egyet köhög, akkor már elállják a bejáratot. Jól beültettem egy pénzbedobós kisautóba, sajnos a játszóház kasszájában csak 4db százas volt, ennyit tudtam tehát felváltani neki.

Jelzem:  a hölgynek IGAZA VAN! Betegnek látszó gyerekeket ne engedjük be!
De én még találkoztam aznap a születésnapos kislány anyukájával, aki az egészet odaszervezte, és végig ott volt: köhögött, mint egy szamár. Mégis beengedték.
A játszóházból az alapzsivajon kívül AMÚGYIS folyamatos köhögés hallatszott, mindig máshonnan. Őket is mind beengedték. De MINKET kitiltottak, egy köhögésért.

Tehát ismétlem: igaza volt a néninek. Csak nem következetes. Mélységesen nem következetes, és egy kitiltott négyéves gyerek szemével: még igazságtalan, öreg és ronda is, meg csúnya neki a haja.
Ugyanis az összes többi beteget (akik lehet h. tényleg betegek voltak) ki kellett volna rekeszteni.
Igaz, hogy így ősz-tél táján, bezárhatnák a bótot, de legalább következetesek.

Mindenesetre, nem írom azt, hogy ezzel elvesztettek egy rendszeres játszóházlátogatót - nem vesztettek el. Nem is járunk oda. Véletlenül keveredtünk csak oda. Ezután sem fogunk.

Üdv!
Laci Today

Szólj hozzá!

Címkék: játszóház csillagvár kirekesztve

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr352512533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása