HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Köldökszösz és egyéb apróságok

2010.10.26. 09:46 Laci Today Magazin

Rihaj!

Mára csak néhány rövid:

1) Peti:
Tegnap este odajött a hároméves fiam, jól megölelt, én meg mondom neki, hogy:
-Te vagy apa kedvenc Petije, mi?
-Igen, apa, meg a szíved cücke!

2) egy ügyfél:
üf: -Haló? Jó napot kívánok, az előbb egy kellemes hangú kolleginájával beszéltem, tudná kapcsolni?
LT: -hát... KÉT kolleganőm van... mindegy kapcsolom az egyiket, ha nem tetszik a hangja, nyugodtan tegye le!

3) kipróbáltam a Wii -t!
A többség nyilván ismeri már, akik nem, azok kedvéért: ezek olyan számítógépes játékok, ahol nem a billentyűzettel stb irányítasz, hanem érzékelők, jeladók vannak a kezedben (lábad alatt) és a mozgásoddal. Szóval kipróbáltam a síugrást. Mondjuk még valóságban sem síugrottam soha, de majd most jól kipróbáljuk. A képernyőn tök szép grafika van, ami semmit sem ér, hiszen te a jobb felső sarokba kell koncentrálj, ott egy kis kijelzőn látod, hogy hol a súlypontod.. na és próbáld a zöld pöttyöt a sárga körben tartani....
Persze nem jött össze, elestem, gombóccá gyúródtam olyannyira, hogy haverok hoztak hólapátot a kiszabadításomra! Aztán kipróbáltam a bokszot (a valóságban ez jobban megy, mint a síugrás), persze itt sem érzel semmit, de nyomod ezerrel. Egy volt kollegám volt az ellenfél, hát én harmadszor is felálltam, hogy negyedszer is kiüthessen. Tudni kell veszteni!

4) a köldökszösz
Ma reggel hallgatom a Neo FM-et, és hallom, hogy ausztráliában valami őrült köldökszöszt gyűjt. És, bármilyen gusztustalan, el kell ismerjük, hogy köldökszösz VAN, LÉTEZIK!
Namost, nekem csak egy kérdésem lenne.
Ha a köldökszösz összegyűlik, azaz anyag képződik a  köldöködben, akkor az máshonnan elvonódik, tehát a pólódból viszont anyagelvándorlás van. És mégis:
LÁTOTT MÁR VALAKI OLYAN PÓLÓT, AMI PONT A KÖLDÖKRÉSZNÉL KOPOTT KI????

Üdv!
LT

4 komment

Címkék: wii köldökszösz utasidézet petiduma

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr542399751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atolla 2010.11.14. 11:58:38

a bélyeggyűjtés már elavult, bár így belegondolva? Milyen duma?-gyere fel hozzám Cica megmutatom a köldökszösz gyűjteményemet!

Atolla 2010.11.15. 10:45:01

Apropó írtam neked izééé amoda...tudod hova.(veboldalt nem reklámozunk) szóval ha nem töröltetted még magad olvasd el, ha akarod.

Atolla 2010.11.16. 16:19:39

afranc...micsináljak?
süti beállítások módosítása