HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

A Legfeketébb Feketehumor

2011.06.22. 15:00 Laci Today Magazin

Rihaj!

---De eszmos TÉLLEG csak az óvassa el, aki bírja a feketehumort! Mindenkimásnak mars innnen, a saját érdekében!---

Nemrég említettem, hogy Kurt Vonnegut fekete humora hozzám képest óvodás. Amit persze nyilván nem gondolok teljesen komolyan, nadeazé, igyekszem énse kismiska lenni… Ezt persze csak csínján szabad, mert az emberekből rossz érzést válthat ki, tehát igyekszem visszafogni magam. Merthogy van egy NAJON morbid mókám, amit nem merek megírni, de múlt héten volt egy kis feketehumor kóstoló, miután jól vettétek, hát, lassan egy év elteltével, végre meg merem írni, mi is történt tavaly nyáron…

Az eset persze hivatalosan szomorú, de az ember tudjon mindent a mókás oldaláról látni…

Előtte egy kis felvezetés, mintegy magyarkázkodásként:
Anyukám haláláról van szó, akit nem AKKOR veszítettünk el, amikor fizikailag meghalt, hanem huszonévvel ezelőtt gyerekként, amikor egyszercsak elváltak a szüleink és ő nagyjából kilépett az életünkből. Eleinte gyerekként sokat szomorkodtunk, aztán az érzés, hogy a saját anyádnak se kellesz, végül a nagy beletörődés, amikor már minden érzelem elmúlik, egyszóval fizikailag itt volt a Földön, de nem létezett számunkra.
Irigyeltünk is olyanokat, akiknek “meghalt”, mert azok szépen megsiratták, eltemették, gyászolták stb, TUDTÁK hovatenni, de nekünk fizikailag létezett, mégse volt, na. Ezzel nehezebb mit kezdeni. Asszem.
Aztán egyszercsak tavaly nyáron meghalt, és nem tudtam mit kezdeni az érzéssel. Nyilván szomorúnak kellett volna lenni, de csak a zavartság volt, mert nem voltam szomorú... Mint embert, sajnáltam, de nem éreztem semmit, amit egy anya iránt érezni kéne, emiatt aztán volt lelkiismeretfurdalás meg nemalvás…
No, ezeket csak azért írtam le előszóban, hogy értsétek, miért történtek úgy a dolgok, ahogy. Egy normális szülő-gyerek kapcsolatban nyilván az egész hihetetlen volna.

Szóval egyszercsak meghalt, mivel rengeteget dohányzott, tüdőtágulat vitte el. (Ezúton izenem a dohányosoknak, hogy nem kell feltétlenül rákot kapni ám!) Kórház jelezte, hogy mehetek érte szerda reggel nyolctól, mármint nem őérte, hanem az itthagyott dolgok, papírok.. én hagytam rá egy napot, és cask csütörtök reggel mentem ki Budakeszire, a Prosectura épületbe kellett mennem.
De ott csak egy fecnit kaptam, hogy ezzel vehetem át, a márnememlékszem melyik, mondjuk “D” épületben.
Mentem a D épületbe, ahol mondták, hogy várni kéne még három órát, mert mégiscsak boncolják. (úgy volt hogy nem fogják, mert kértük, meg fölösleges is)
Hánemtom minek boncolták, aki többször volt kórházban a tüdejével és lélegeztetőgépre kapcsolva hozták be, aztán mindenki tudta hogyan FOG meghalni, és végül VALÓBAN ÚGY halt meg, azt minek boncolni?

De én hiszek Istenben, én tojok a földi porhüvelyre, ilyenkor az ember már odaát van, felőlem ha ők legózni akarnak, hát boncoljanak. Három óra múlva újra megjelentem a D épületben, elnézést kértek, de MÉG félórát várni kéne.
Akkor már kérdeztem, hogy esetleg komplikáció lépett fel???
Fél óra múlva aztán kérték a személyimet, odaadtam.
-Az elhunyt személyi igazolványát is kérném!
-Hát AZÉRT jöttem, csókolom…
-Nem, azt OTT adják oda, azon az osztályon, ahol elhunyt.

Csezmeg és csak mos’ mondod… Lett volna három órám átmenni a harmadiképületbe, és akkor MOST derül ki. De megvigasztalt, menjek át, az ÉN papírjaimat hagyjam ott, addigis beírja az adataimat. Én akkor már nemigen figyeltem a kórház sebességkorlátozására, és motorral másfél perc múlva fent voltam az intenzíven a papírokért, ahol:
-Kérem szépen a személyi igazolványát!
-Elnézést, csak a pontosítás kedvéért: kiét? Mert az enyémet a kollegájánál hagytam, az elhunyté meg magánál van. Más igazolványokkal nem rendelkezem.

A nővér rosszallását fejezte ki, személyi nélkül hogyan azonosítana engem, mondom, hogy hát hasonlítok rá, anyám volt, persze én vékonyabb vagyok és fiatalabb, plusz élek, namindegy, volt nálam jogsi, azon van név meg fénykép, megkaptam a papírokat, uzsgyi vissza a D épületbe százhússzal. Ott megkaptam a maradék papírokat.

Édes pofikók, ezután mentem a temetkezési vállalkozóhoz, ahol az árak hallatán elhatároztam, hogy nyitok én is egy ilyen vállalkozást, és jó, mert nem pofázik vissza az ügyfél. Másik ilyen jó vállalkozás a koporsókészítés, aztán ha túl nagy lett – abba úgyis belefér, ha meg túl kicsi: abba meg bele lehet aprítani.

A temetkezési vállalkozóval abban maradtunk, hogy én most épp elutazóban vagyok, de mire visszajövök nyaralásból, jöhetek a hamvakért.

Aztán elutaztunk, aztán hazajöttünk, aztán eltelt egy hét, és mivel ÉLETÜNKBEN SEM tartottuk a kapcsolatot, ergo ritkán jutott anyám eszembe, bizony most sem jutott gyakrabban. Egyszercsak ülök munkahelyen, és a homlokomra csapok:
-Úristen! Anyámat a vállalkozónál felejtettem!
Menni kéne érte, tudom hogy helyileg hova, de mikor is van nyitva… rá kéne keresni a neten, de mi is volt a cég neve? Happy End, vagy valami ilyesmi… meg is van…

Elmentem tehát a hamvakért. Anyukám életében sem volt kicsilány, szóval urnával együtt 14 kiló, tudom, mert otthon lemértem, mert az történt, hogy egy ilyen tortadobozba rakták az urnát, amit a cukrász is ad, hogy szét van hajtva a hullámkarton, összerakják doboznak, és a füle tartja egyben az egészet.
Én vittem hátizsákot, mert gondoltam, hamvasztva egy ember belefér. Hát így már nem fért bele, ezért a motoron hátulra felültem én, anyámat meg magam elé ültettem. VOLNA, mert fogtam a doboz fülét, az megleszakadt a súlytól (akkor találtam ki, hogy lemérem majd).
De milyen jó, hogy motorral mentem:
1) anyám még életében nem ült motoron, most posztomusz kipróbálhatta
2) ha buszon történt volna ugyanez, akkor a tortadoboz nem az ülésemre esik ahol semmi baja, hanem esetleg a földre, esetleg széttörik, anyámat meg söpörhetjük össze az utastársakkal, ha van seprű a buszon.

Ez egy hétköznapi reggelen történt, tehát innen a vállalkozótól irány a munkahelyem. Anyukámat viszont nem tudom FOGNI, hiszen vezetek, ezért a két térdemmel szorítom. De minden fékezésnél előrecsúszik, marha macerás a hullaszállítás motorral, ezért amikor végre megérkeztem a munkahelyre, úgy határoztam, anyukámat aznap nem viszem haza, hanem  majd másnap kocsival jövök, és kocsival viszem el.

Szépen csöndben betettem anyukámat az asztalom alá, még nem volt bent senki, tehát nem tudnak róla, így nem zavarja őket. Persze zárás előtt már nem bírtam tovább, és kolleginának mondtam, hogy nemám hárman vagyunk az irodában, hanem négyen. Nem értette, úgyhogy bemutattam neki anyukámat, mire kollegina elsápadt, VIDDINNEN, dehát, őszintén, kit zavar? De nem vittem, cask másnap, autóval.

Mint mindenkinek, neki is volt hitele, a banknak elküldtem a halotti anyakönyvi kivonatot, meg a mobilszámomat, ha lenne kérdésük. A bank azóta havonta felhív, hogy anyukámmal szeretnének beszélni. Első alkalommal elmondtam, hogy hát meg van halva, a fia vagyok, mitóhajtanak. Érdemben nem tudok semmit lépni, amíg nincs meg a hagyatéki. A következő alkalommal megint anyukámat keresték, mondtam hogy meghalt, a fia vagyok stb.
Legközelebb amikor anyukámat kereste, már megismertem a nő hangját, mondtam, ki kéne menni az Óbudai temetőbe, ott beszélhet vele, csak hangosan kiabáljon, mert úgy láttam, mélyre ásták. A hölgy kikérte magának, hát ő honnan tudná, hogy az én anyukám meghalt?
Há kérdeztem, hogy HONNAN van meg a mobilszámom?
Há küldtem neki emailben.
És mi van a mellékletben?
Halotti.
JA, ugye!
Amikor legközelebb kereste megint ugyanez a hölgy a banktól anyukámat, már nem mondtam semmit, cask hogy:
-MOST nem tudom kapcsolni.
-És MIKOR tudnék vele beszélni?
-Amint meg teccik halni!
A hölgy megint kiborult, dehát miért Ő borul ki, mondtam is neki, ha még egyszer hív, feljelentem a pereputtyot molesztálásért.

Na. Hát ez volt a mainapi morbidhumor. Remélem, mindenkinek bejött! Az ügynek még nincs vége, mert a közjegyző, na az még az orbánviktornál is nagyobb úr, szóval ő marhára ráér, a kliens nemhogy elhunyt, nemhogy kihűlt, de már lassan el is felejtik (kivéve a bank), de hagyatéki még nincsen. Hát, émmeg ráérek, a bankosnénit meg havonta elküldöm anyukámhoz a temetőbe. Mindig mondom neki, ha már arra jár, cserélje ki a virágokat is!

Üdv!
Laci Today

25 komment

Címkék: feketehumor

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr363006071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2011.06.22. 15:55:05

És, mittucc, kicseréli?
Ehh. Barinőm tesója tavaly kilépett a negyedikről, na, ott is urnás cucc olt, ő a tortásdobozt a hegyre vitte mert a bence biztos örülne, hogy oda hullajtották, ahol annyira szeretett lenni.
Namármost Bence eléggé hasadt volt, nem atomilag, hanem személyileg, tehát sose tudta, melyik énje hol érzi jól magát - akkor most melyiknek tettek jót, és a többinek miért nem? Nagymamim is hamvasztós volt, őt a Dunába szórtuk, azóta néha megyek arra, de elvitte a víz. A fekete humoroddal semmi baj nincs, jelentem, pszichológiailag bizonyíthatom, hogy feldolgoztad, az elvesztését ÉS a meghalását is, egészséges vagy. Max picit cinikusabb az átlagnál - és észreveszed a gáz szitukban a maroknyi röhögést. Ez nem baj. Akinek meg igen, az nyaljon sót.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.22. 15:57:17

@cicuri: Bencével könnyű lett vonla a dolgotok, mert HAMVASZTOTTÁTOK, tehát több helyre is szét lehetett volna hordani, a kedvenc krimóba néhány csipetnyit, a hegyre néhány csipetnyi, meg még ahol szeretett lenni..

köszönöm a pszichológiai analizálást!
Az én nagymamám is a Dunában végezte...

cicuri 2011.06.22. 16:08:40

ugye? én is erre gondoltam, utólag. de eléggé fárasztó lett volna csóri barinőnek cipelni az urnát ide-oda azzal a családdal....! Olyanok, mint a lencsehámozás....
Na, a tiéd is legális temetés révén, vagy ővele más történt? :)
Az elemzés 3 perc volt, ez 1500 + áfa. :D

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.06.22. 16:16:02

@cicuri:
:-))))))))

- ügyvéd úr, mennyi a maga tarifája
- három kérdés 1000 dollár
- három kérdés 1000 dollár, nem sok az egy kicsit ?????
- de igen, sok. Nos mi a harmadik kérdése?

:-))))))))))))))))

cicuri 2011.06.22. 16:24:39

@ISándor: ugye, hogy tök diszkontos a tarifa? :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.22. 16:36:23

@cicuri: mi legálisan elbúcsúztattuk az elhunyt nagymamát, majd előzőleg -még életében- megfogalmazott kérése értelmében a négy gyermeke fogta oszt levitte és belevágta a Dunába végérvényesen. Nem tudom hogy ez legális-e

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.22. 16:38:51

@ISándor: éngem nemérdekelnek a tarifák. Cicuri nem kap 1500+áfát, helyette ingyen olvashatja a blogot.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.06.22. 19:34:26

nem konnyebb ha meghal... Neked meg volt eselyed, ha porszemnyi is de volt...

a tobbi rendben van:)))

es meg szabad kerdezni, hogy hova kerult Anyukad? Menny?-Pokol?
marmint szerinted:)

Az en egyik Nagyim is a Dunaba:)

VaTi 2011.06.22. 21:19:12

Hi! Le kell írnom egy mókás kis sztorit, már nem tudom, hol hallottam/olvastam. Fószernak meghalt az édesanyja, ezt jelezte a szolgáltatóknak, elküldte nekik a papírokat. Egyik szolgáltató, áram, vagy telefon, nem bírta feldolgozni az információt, hasonló mód érkeztek a telefonok, levelek, hogy az édesanyával kívánnak kontaktálni. Júzerünk elunta a mókát. Vett egy olcsó urnát + fogott az utcán egy cigányaszzonyt, adott neki egy ezrest. Beballagtak a szolgáltatóhoz, odasasszézott a pultnál a kisasszonyhoz.
- Jónapot. Önök többször is jelezték, hogy XY-néval szeretnének beszélgetni
-Igen
Emberünk lecsapja a pultra az urnát, odapenderíti a cigányasszonyt
- Ez itt Rézműves Valentióné Lakatos Jolánka, híres halottlátó, az urnában pedig édesanyám. BESZÉLGESSENEK!

Ugyandehogy (törölt) 2011.06.22. 22:56:23

jóvan fijam, én is úgy vagyok vele, hogy "irigylem" az egyik ismerősömet, mert ő sirathatja az anyját, én meg szarul érzem magam, hogy nem kellek neki. apámat se érdeklem.
nem is értem, miért váltak el.
olyan szépen egyformák, nem?

én azt akarom, hogy itt vidéken a kertben szórjanak szét, jó lesz az.

a bankokat én is ütném, hallod, mint a piócák...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.23. 09:21:17

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: nemtom. Ez humorlap, nem a Nők lapja, aho.l lehet lélekvájkálni. Merhogy a belegondolás azzal járna. VOltak hibái de nemtom hibáztatni ennek ellenére sem, gyenge volt, nem anyánakvaló, fiatalon szúrta el az egész életét na.

@Babette_: én is a szétszórás mellett vagyok két okból: egyrészt éngem mint írtam a földi porhüvely nem érdekel. szereljék ki belőlem jótékonyan a felhasználható alkatrészeimet majd, a többit égessék el és szórják szét oszt jóvan. A másik ok, hog yén világéletemben szétszórt voltam.

@VaTi: nem rossz sztori. A szolgáltatókról annyit, hogy lemondtuk a UPC-t telefonon: kijöttek elvitték az egységet és hozták a felbontószerződést, no problemo. Ugyanezt elkövettem a T-home-nál, ahol ilyenpapírt, olyanpapírt kértek, elküldtem, mai napig számláznak neki, már majdnem egyéves elmaradása van (júlisban halt meg, júniusig fizette). Most egy behajtócég keresett meg, mondtam hogy a T-hom egenerálta az adósságot, hiszen életében mindent kifizetett, én uána lemondtam, ők nem szüntették meg a vonalat, erről én nem tehetek - és minden elmaradás ebből adódik. Há hogy nem fizetem ki, az hótziher.

VaTi 2011.06.23. 09:44:29

@Laci Today Magazin: Vazze, a Thomi speckó egybites banda lehet, velünk is ő csinálták ezt. Próbálok velük értelmesen, elmondom mi történt, kérdezem, milyen papírok kellenek a szerződés lemondásához (halotti, hagyatéki, akármi). És újra meg újr hajtogatták, hogy "előfizetést csak a szerződő fél mondhat le". Végül az úrilányos modoromat félretéve megkérdeztem az ügyintézőtől: "kikaparjam a föd alól, vazze???"

vén betyár 2011.06.23. 11:09:34

Részvétem!
Mielőtt a fődbe kerülök, megpróbálok még élni egy kicsit,
de addig is:
MINDENT /házat, kocsit, előfizetéseket, stb/ átiratom a zasszonyra, legalább azzal ne legyen gondja.
Igaz, azt is elmondtam a fiamnak, hogy a kert sarkába tegyenek le a diófa alá oszt kuss mindenkinek, "megint elment a kocsmába!", a nyugdijamat meg vegyék föl, legalább ők élvezzék még pár évig.
Csak arra klértem, hogy még véletlenül és részegen se pisálja le illegális nyugvóhelyemet.
Megigérte!

Ugyandehogy (törölt) 2011.06.23. 11:12:13

@VaTi: ezek ezt komolyan veszik. laktam pesten egy albérletben, ahol a telefon a papa nevén volt, aki már megholt. át akartuk íratni a nevemre, de hát csak az előfizető teheti. aki megholt.
megkértem egy mélyhangú férfiismerősömet, hogy segítsen. sikerült.
hát ha nekik ez kell.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.23. 11:25:29

@vén betyár: aztán a végén az asszony hamarabb hal meg oszt nézel.

@Babette_: igen, helyes megoldás.

dr. gernika 2011.06.29. 18:21:07

Ez nem volt durva, hangosan nevettem. :) A bankos hölgy elvileg tudna anyukáddal beszélgetni, ugyanis az agya már halott.

Kincskereső 2011.06.29. 23:19:00

Jajjajj!
Én kb fél éve nyitottam egy családi csomagot a fent nevezettnél! Azösszes telefon az én nevemen van! Mi lesz, ha ezek engem agyhelyen csapnak, hogy utána nyugodtan tudjanak telefonálni?! Mert rajtam a temetés/elásás/stb után nem lehet behajtani a számlát... Ha sokáig nem írnék...gondoljatok rám (aggodó szmájli)

RomBold! (törölt) 2011.10.26. 11:20:06

Ez kész...

off meg post script meg amit akarsz:Nem teszel a blogodba twitter meg facebook, meg iwiw meg hasonló gombokat?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.10.26. 11:46:19

@Kincskereső: nyugi majd a leszármazottakon behajtják kamatyostul!

RomBold! (törölt) 2011.10.26. 11:54:38

@Laci Today Magazin: Hát hogy lehesen lájkolni, meg megosztani, meg mer trendi. Aki slimfit inget hord, az kicsinosíthatná a blogját is ;)

RomBold! (törölt) 2011.10.26. 12:17:07

@Laci Today Magazin:
hát ööö... nem tudom.
Biztosan van valahol a beállítások vagy szerkesztés vagy tudomisénmilyen menüben.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.09.05. 09:54:47

@RomBold!: @Kincskereső: @dr. gernika: @Babette_: @vén betyár: @VaTi:
hm... tul.képpen, anyám halála óta eltelt több, mint két év, és MOST esik le, hogy végülis: anyám halála után két héttel motorozott életében először...
Ezt a mondatot el is küldtem egy angoltanár ismerősömnek, hogy diákoknak feladhatja ezt a logikailag és mondatszerkezetileg érdekes mondatot a nebulóknak fordításra...
süti beállítások módosítása