Rihaj!
Megkaptuk az órarendet!
Nem Eszteréknél aki ötödikes, hanem Petiéknél aki elsős és elvileg még nem tudnak írni.
Ez persze megnehezíti a dolgokat, hiszen lediktálni nemigen lehet mert most mondom nem tudnak írni ne figyelsz!
De pl kézenfekvő tehát, ha a tanárnéni körbeküldi a szülőknek emailben, és akkor mindenki kinyomtatja otthon magának.
Nálunk is ez történt, de kódolva.
Úgy értem, hogy VISZONT MI, az elsősök szülei, mi TUDUNK írni-olvasni, mégis a következő órarendet kaptuk:
Én világéletemben szerettem a fejtörőket, tehát örömmel fogadtam. Az első négy órát simán vágtam, de a hétfő hatodik órába iktatott ágyrács megakasztott, mint ahogy nehézséget jelentett még a szerdadélután-csütörtökdélután fiólány alul, illetve nekem a tulipán, meg a földgömb ütötte egymást.
Hát mert ha tegyük fel, a tulipán környezet, akkor a földgömböt ölelgető Smiley mi? Alsóban még nem válik külön a biológia-földrajz, tehát nekem a tulipán is, meg a földgömb is a környezetet jelentené, de miért kódolnánk kétféleképpen ugyanazon tantárgyat?
A végén aztán addigaddig, hogy rájöttem, hogy ez az iskola az életre nevel! A fenti jeleket figyelembe véve a következő tantárgyakat véltem felfedezni:
Póker, Könyvkötészet, Virágkötészet, Ágyrácskészítés, Úszás, Szabás-varrás, Aerobicedző-képzés, Néptánc, Festőmázoló tanfolyam, Társkeresés hatékonyan, Ének, ilyesmik...
Az éneknek elmondom mi az értelme. Ha az előbbi igen hasznos mesterségek kitanulásának egyikében sem jeleskedsz, még mindig lehetsz megasztár!
Igazság szerint szeretem a fejtörőket, de hamar hátralapozok a megfejtéshez, úgyhogy végül felhívtam a tanárnénit, és kiderült, hogy az ágyrács az a szorobán, a tulipán a környezet, de akkor mi a földgömböt ölelgető boldog arc: hát az meg az erkölcstan, de mondjuk ezt én is kitaláltam volna :D
A társkeresős, az meg a korrepetálás/szakkör.
Üdv!
Laci Today