HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

KETTŐ NYÍLT LEVÉL MÁJUS 1-RE!

2013.05.01. 17:58 Laci Today Magazin

Rihaj!
Míg a többség május eggyel van elfoglalva, felszólal, esetleg morog és politikai töltetet ad, én ettől elvonulva, Laár Andrást olvastam.
Azon belül is azt az alapigazságát neki, merthiszen próbát tett, miszerint Besenyő FKÁC István, azaz Besenyő Finom Kötött Árut Cáfoló István lerántja a leplet: hogy a finom kötöttáru nem finom, sőt kifejezetten rossz.
Megkóstolt néhány kosztümöt, harisnyát és fehérneműt, és erre a kijelentésre jutott.

Nakérem. Én most nyílt levélben válaszolnék neki:

I.M.T.U.N.M.T. István!
Azaz: Igen Mélyen Tisztelt, Ugyanakkor Nagyon Magasra Tartott István!
Érdeklődve megkérdezném, figyelemmel volt-e ezen drága és finom ruhadarabok lejáratára, megtekintette-e azokat?
Előfordulhat ugyanis, hogy Ön, I.M.T, U.N.M.T. István, lehet, hogy eleve romlott árut kóstolt! Márpedig - és ez köztudott - a lejárt szavatosságú áruk már nem finom áruk. Arról nem beszélve, KOSZtümöt minek is kóstolt? Hát az nagyobbrészt KOSZ és csak kisebb arányban TÜM, de annak meg semmi értelme, hogy TÜM! De ha lenne is: akkor is az főleg KOSZ. Azt meg utána hiába hígítják, hiába TÜM-özik: attól még KOSZ marad.
Olyan, mint a mákostészta: az is főleg tészta! És a fogunk között ott marad a kosz.
Visszatérve a koszra: a kosz köztudottan rossz ízű! Tegyen egy próbát otthon például a porcicával! Hát nincsen jó íze, nem beszélve a zamatáról, ahogy recseg a fogak között! És rengeteg nyál kell hozzá, hogy le tudjuk nyelni. 
Ebben a porcica egyébként nagyon hasolnít a kosztümre, egyikük sem jó ízű. Éppen ezen hasonlóság miatt érdemes lenne megpróbálni porcicából kosztümöt gyártani - és az alapanyagot be sem kell szerezni, az alapanyag magától terem mindenkinél!

Szívélyes üdvözlettel,
az Önt I.M.T.U.N.M.T olvasója, azaz, az Önt Igen Mélyen Tisztelő, Ugyanakkor Nagyon Magasra Tartó László

Üdv,
Laci Today

UTÓIRAT, avagy utóírásként lapzárta után jött egy szikra és még egy levelet írtam:

I.M.T.U.N.M.T Besenyő István Úr, azaz: Igen Mélyen Tisztelt, Ugyanakkor Nagyon Magasra Tartott Besenyő István Úr!

Most, hogy tisztázta a finom kötött árukat, illetve korábban már beszélt az olajfinomításról, alázattal arra szeretném kérni, magyarázza el nekem a FINOMACÉLt! Merthogy szerintem olyan nincsen. Vagy ha van is: nehéz megrágni. Természetben nehezen fellelhető, de ha a spenót magas vastartalmát vesszük: akkor mégis lehet finom. Már amennyiben a vas acél, de legalább vonzza őket a mágus. A spenótokat azonban a többség elítéli, főleg a gyermekkorúak, így tehát: az acél még spenótba rejtve sem igazán finom, legalábbis nem mindenki szerint, de főleg a gyermekkorúak szerint nem. Persze, lehet, hogy még nem alakult ki az ízlésviláguk, éppen ezért nem tudom, hogy akkor most finomacél, vagy nem?

Tisztelettel kérem I.M.T.U.N.M.T Besenyő István Urat, egy néhánysoros esszében fejtse ki véleményét!

Köszönettel,
Laci Today

5 komment

Címkék: besenyő pista laár andrás finom kötött áru

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr625260112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marha Lawpofa 2013.05.02. 11:47:55

Jó beérni a célba. Finom érzés. Érted?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2013.05.02. 20:53:07

@Marha Lawpofa: EZÉ regisztrált, Law úr :)
Há megtisztelő!
Hát akkorát vigyorogtam, és nem a kommenten, hanem a Lawpawfán magán :)))
De mellétrafált, teljesen másrawl van szaw!
Finomacél például lehetne a traktawr is, de shawkkal inkább a körömvágaw owllaw. Viszont kiprawbáltam és nincs jaw íze, sőt szájba kerülve kifejezetten sérüléseket okozhat.

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.05.03. 21:14:20

@Marha Lawpofa: elsőzni nem ér!!! :D
@Laci Today Magazin: Naw-naw, ne bawlawndawzzon már,Lászlaw! :D

Sz a b o l cs 2013.05.13. 18:41:32

Én már a menzán a finomfőzeléknél lefagytam.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2013.06.13. 12:56:38

@Sz a b o l cs: igen, mert az önmagában kérdőmondat, és csak egyféle helyes válasz létezik rá: NEM!

Egyébként I.M.T.U.N.M.T. Laár István még nem ért rá válaszolni, úgyhogy válaszoltam neki én egy másik kérdésére itt:
lacitoday.blog.hu/2013/06/13/_na_mi_van
süti beállítások módosítása